• Om het einde van mijn laatste toetsweek te vieren, besloten mijn moeder en ik om Bossche bollen te halen. Daar ging het eigenlijk al fout, want de Jumbo had maar één doos met Bossche bollen, waar meteen negen stuks in zaten, maar oké, toch maar meegenomen. Meteen wat voor de hele familie.

    Maar het ergste moest natuurlijk nog komen, want toen ik mijn bol eenmaal ophad, waren mijn handen en mond helemaal bruin en zat er een dikke klodder slagroom op mijn neus. Blijkbaar is de kunst van het Bossche bollen eten niet iets wat je op intuïtie kan doen. (cat)

    Hoe eten jullie Bossche bollen, of andere soorten onmogelijke gebakjes (zoals van die roomcroissants)? Lepelen jullie ze uit, eten jullie eerst de chocolade eraf of happen jullie gewoon in het rond zoals ik? Of kent iemand hier de geheime tactiek voor het netjes eten van die dingen? :'D

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 16:56 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mulleroni schreef:
    Haha, geweldig. Ik neem dat ding in mijn hand en dan bijt ik eraf, waardoor het op mijn neus en wangen komt te zitten. Ondertussen smelt de chocolade tegen mijn vingers aan en is het binnen no-time een kliederboel. :Y)


    Your make-up is terrible

    Ik probeer het zo voorzichtig mogelijk te weten. =P
    Maar ik mors nog steeds. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat zijn Bossche bollen? Iets als Berlijnse bollen?


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Wat zijn Bossche bollen? Iets als Berlijnse bollen?


    This big boy.


    ars moriendi

    LaJoie schreef:
    Wat zijn Bossche bollen? Iets als Berlijnse bollen?

    Niet helemaal. Bossche bollen zijn een soort enorme roomsoesjes met chocolade eromheen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bossche bollen zijn volgens mij gewoon van die onmogelijke gebakjes, die je nooit netjes kan eten. Ik heb het wel geprobeerd met een vorkje, maar dat werkte ook voor geen meter want toen zat het schoteltje onder in plaats van mijn handen en mond.

    Dus ik eet hem gewoon op en kijk dan wel hoe erg ik onder zit. Daarna kan ik nog even heerlijk na genieten van alle restjes die overal zitten.


    Physics is awesome

    Hé bah, als ik ze zie word ik al direct misselijk. (cat)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Van dit topic krijg ik wel zin in Bossche bollen, hoor. Ik ga maar eens vragen of oma er vrijdag voor me wilt meenemen, en dan zal ik een techniek proberen uit te vinden. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."