• My gosh, kan de dag nog erger? Was ik zo blij met een heerlijk verlengt weekend, is het helemaal verkloot nu :(
    Ik heb nu dus zo'n half jaar mijn rijbewijs, en ik was best trots op mezelf.
    Niet om arrogant over te komen, maar ik was dus echt een natuurtalent(flower)
    Ik was overal redelijk snel mee weg, en ik was dan ook van de eerste keer met glans geslaagd voor mijn rijexamen^^
    Lekker trots hierzo, vooral op mijn geweldige auto die ik gekocht heb <3



    Nu reed ik gisteren opweg naar huis, door een redelijk smal straatje waar je dus wel in twee richtingen mag rijden, maar dat dus maar héél nipt kan.
    Op zich geen probleem, want ik rij daar zowat iedere dag voorbij.
    Nu kijk ik voor ik de straat inrijd altijd eerst wie er van de andere kant komt, want als er iemand af komt wacht ik even.
    Maar er was dus niemand, dus reed ik de straat in (duh)
    Komt er ineens een bus van de lijn de hoek om. Ik kon dus niet achteruit gaan omdat er al auto's achter me stonden, en rechts van me stonden allemaal geparkeerde auto's, dus ik kon ook niet uitwijken. Maar die bus (die dus kon wachten of zelfs uitwijken) deed dat dus niet!
    Hij reed gewoon in volle vaart (echt serieus wel tegen 50/uur in zo'n smalle straat) op me af en ik was even in paniek. Hij reed echt recht op me af en zou fallikant mijn spiegel eraf hebben gereden. Dus week ik zover ik kon uit naar recht, tot ik bijna de geparkeerde auto's raakte en kroop vooruit.
    Gaat die bus lekker nog een beetje meer in het midden van de straat rijden!
    Dus ik met mijn stomme kop, ga nog naar rechts en die bus scheert mij echt met een millimeter verschil voorbij (serieus, mijn linker spiegel klapte een beetje naar binnen)
    Maar natuurlijk door uit te wijken heb ik met mijn rechter spiegel die geparkeerde auto geraakt en nu ligt mijn spiegel eraf (huil) (Er was niets aan de andere auto, gelukkig)
    Maar nu belde ik de lijn om te klagen, en de verzekering. En ze beweren dus allebei dat het allemaal mijn schuld is, dus de kosten voor die spiegel zijn dus voor mezelf.
    Ik vind dit dus echt onrechtvaardig, die stomme bus had me bijna aangereden!
    Hebben jullie ook al eens vette pech gehad door iemand anders?


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Mascot schreef:
    (...)Ik ben ook ooit bijna omver gereden door een Lijnbus die eigenlijk moest stoppen voor mij aan een rond^punt, ik schrok me rot! Maar buschauffeurs denken dat ze heilig zijn en er moet dringend is een ongeval komen voor die visie veranderd denk ik


    Goh, dat heb ik ook al eens mee gemaakt! Maar dat was niet met een lijnbus, maar ik moest echt alles dichtgooien omdat iemand zich snel nog voor me wrong op het rond punt, maar goed dat er toen niemand achter me reed.
    Sommige mensen zouden echt hun rijbewijs eens opnieuw moeten afleggen.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    De bussen hier in Friesland doen voor zover ik weet wel normaal.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    De bussen hier in Friesland doen voor zover ik weet wel normaal.
    Belgische bussen zijn echt bijna terroristen op de weg, verschrikkelijk


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    De bussen in Overijssel rijden heel netjes. Maar dat neemt niet weg dat dit ontzettend klote is voor jou. Echt heel jammer van die spiegel.


    26 - 02 - '16

    Mascot schreef:
    (...)Belgische bussen zijn echt bijna terroristen op de weg, verschrikkelijk


    Belgische buschauffeurs zijn echt vreselijk :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het is wel een prachtige auto en ik vind de kleur erg mooi.


    26 - 02 - '16

    Wat een aso is die buschauffeur


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Btw, ik zou het er toch niet bij laten. Trek een foto van de schade en probeer bij je verzekering toch wat los te krijgen. Grote kans dat de lijn zegt dat het je fout is in de hoop er niet tussen te moeten komen. Veel mensen laten het er dan bij liggen en zo zijn ze geen geld kwijt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind sowieso dat elke buschauffeur wel verplicht een cursus vriendelijk rijden mag volgen. En voor sommige buschauffeurs ook nog een cursusje klantvriendelijkheid erachter aan.


    Alleen maar tranen van geluk