• Ja, ik was net naar een filmpje aan het kijken op youtube wanneer ik plots iets voelde kriebelen op mijn been.
    Eerst dacht ik dat ik gewoon jeuk had, maar toen ik aan mijn been voelde, voelde ik dat er iets zat.
    Ik had dus mijn vingers er omheen gesloten en het op mijn bureau gelegd om te kijken wat het was.
    Bleek het verdorie een kleine teek te zijn.
    Het was echt klein, had een geel lijfje en zwarte pootjes.
    In eerste instantie wilde ik het doodslaan met iets, maar wanneer dit niet echt lukte, heb ik het gewoon met een zakdoekje door het toilet gespoeld.

    Ik voel me echt heel vies nu en heb echt overal jeuk. (cat)
    Het is omdat ik zulke beesten echt haat, dat ik er enorm van ben geschrokken.
    Gelukkig was ik er op tijd bij en heeft het beestje me niet kunnen bijten.
    Hebben jullie ooit al een teek op je lichaam gehad?
    Als dat het geval is, doet zo'n beet eigenlijk pijn?
    Ikzelf ben nog nooit gebeten door een teek dus ik zou het ook niet weten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Als je ze eruit draait, in plaats van eruit trekt, doet het geen pijn en krijg je ze er volledig uit (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Harcourt schreef:
    Als je ze eruit draait, in plaats van eruit trekt, doet het geen pijn en krijg je ze er volledig uit (:


    Bij de kleintjes is het moeilijk om geen pootjes te verliezen. Ze zijn zo miniscuul en irritant ><


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Getsie. (cat)
    Ik heb echt nog nooit een tekenbeet gehad. Ik ben eens door een wesp gestoken omdat ik erop ging staan, maar die had schijnbaar net iemand anders ook al gestoken waardoor ik er alsnog geen last van had.


    Your make-up is terrible

    Wel eens, maar al een heel lange tijd niet meer. Ik weet nog wel toen er zo'n beest in mijn navel zat. Een kleintje. Blergj.

    Ik snap dat je je nu vies voelt. Super vervelend als je er dan achterkomt als je zo'n best hebt. Laat even goed nakijken of het lichaam en alle poten ende kop er goed uit is, anders kan het een beetje ontsteken.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cassia schreef:
    (...)
    Yep, ik ook al door een wesp of een bij.
    Weet het niet exact meer, maar het deed toen ook redelijk pijn.
    Ik was gestoken in mijn hals nadat ik een glazen flesje uit de struiken wilde halen.


    Ik heb toen op mijn tong moeten bijten om niet te beginnen met schreeuwen. Nu schrok ik in eerste instantie ook, en die dag werkte alles me tegen. Als zo'n wesp je dan ook nog eens in je voet steekt, dan voel je -je toch wel eventjes rot. En daarbij bleef dat beest ook nog in mijn voet steken en kregen we hem er in eerste instantie niet uit. :')
    Maar in je hals lijkt een wespensteek me pijnlijker, ook al moest ik de hele tijd op die voet blijven lopen en staan.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mijn tante had er één in haar oor :/

    Ik heb er zelf volgens mij wel eens eentje gehad, maar dat waren nog hele kleine die ik er eigenlijk al snel afgehaald heb.
    Laatst was er nog een meisje bij Je Zal Het Maar Hebben (een tv-programma over mensen met stoornissen, ziektes, handicaps etc) die de ziekte van Lyme had. Dat was wel echt erg, ze kon op zich wel bewegen maar dat deed verschrikkelijk veel pijn en daarom lag ze eigenlijk hele dagen op bed. Nu ben ik aldoor bang dat ik ergens een teek heb zitten die ik nog niet heb weggehaald :/

    Ik heb ooit een teek gehad, een stuk onder mijn navel. Ik schrok, maar we waren door hoge struiken gelopdn in het bos dus het was te verwachten. Het verwijderen deed echt geen pijn, niet bij mij tenminste. Ze hebben hem er gewoon tegen de klok in uitgedraaid.:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Jupp. Ik was nog heel jong. Nadat ik een dag van de avondvierdaagse gelopen had... Ook allemaal goed afgelopen, gelukkig.


    Hamartia

    Nog nooit gehad, gelukkig. Wel een of andere Spaanse wesp die me heeft gestoken toen ik net wilde gaan snorkelen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Blergh, ik ben bang van die beesten. Ik moet ze er altijd uittrekken bij de kat, ook al heeft-ie zo'n middel ertegen. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh wat eng! Gelukkig ben je niet gebeten door die teek! Lijkt me echt doodeng met al die nare ziektes! :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, ik heb wel eens een teek gehad. Hij zat in mijn nek en gelukkig is hij goed weg gehaald. Voor de rest nergens meer last van gehad. En hem weg halen deed geen pijn.


    Physics is awesome

    Oh zo erg is dat niet hoor. Toen ik op scoutingkamp was, had er geloof ik wel 5 (wel allemaal in de gaten gehouden hoor), maar je voelt er niks van als ze bijten. Je moet ze wel eruit halen met een speciale tekentang, anders blijft de kop er nog in zitten.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Zelfs van het lezen van deze verhalen krijg ik overal al jeuk, brrr.
    Ik heb volgens mij nooit echt een teken beet gehad.


    Alleen maar tranen van geluk