• Ja, ik was net naar een filmpje aan het kijken op youtube wanneer ik plots iets voelde kriebelen op mijn been.
    Eerst dacht ik dat ik gewoon jeuk had, maar toen ik aan mijn been voelde, voelde ik dat er iets zat.
    Ik had dus mijn vingers er omheen gesloten en het op mijn bureau gelegd om te kijken wat het was.
    Bleek het verdorie een kleine teek te zijn.
    Het was echt klein, had een geel lijfje en zwarte pootjes.
    In eerste instantie wilde ik het doodslaan met iets, maar wanneer dit niet echt lukte, heb ik het gewoon met een zakdoekje door het toilet gespoeld.

    Ik voel me echt heel vies nu en heb echt overal jeuk. (cat)
    Het is omdat ik zulke beesten echt haat, dat ik er enorm van ben geschrokken.
    Gelukkig was ik er op tijd bij en heeft het beestje me niet kunnen bijten.
    Hebben jullie ooit al een teek op je lichaam gehad?
    Als dat het geval is, doet zo'n beet eigenlijk pijn?
    Ikzelf ben nog nooit gebeten door een teek dus ik zou het ook niet weten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Uk heb er twee gehad wat weinig is aangezien ik al a elf jaar scoutig doe.

    Een tekenbeet voel je vrijwel niet pp kamp doen we daarom om de dag elkaar op teken controlwren. Bij muj was het uithalen bleeg eenpootje Zitten. We hebben het ontsmet omdat het er niet uitkwam. De wekenn erna heb ik het in de gaten gehad maar er kwam geen rode kring


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind teken zo eng, omdat je ze niet doorhebt en ze een vreselijke ziekte over kunnen brengen.

    Ik ben alleen een keer gestoken door een wesp, in mijn oor. Ik hoorde dus iets in mijn oor zoemen (heel hard dus), schrok me dood, sloeg op m´n oor (uit reflex), en ja, hij had gebeten. Nu heb ik dus een soort trauma aan al het gezoem :/


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik vind teken misschien toch wel een van de engste beestjes door wat ze allemaal kunnen aanrichten en ze ook zo klein zijn dat je in principe alert moet blijven. Ik ben zelf op vakantie een keer gebeten en was er net op tijd bij waardoor deze nog wel verwijderd kon worden en was het de opeenvolgende dagen goed opletten, maar gelukkig was er niets meer aan de hand. In tegenstelling tot bij wespen waar ik een keer door gestoken ben en gewoon als het ware out ging, omdat ik allergisch ben voor die beesten. Het laatste is vooral een reden dat ik het ook niet zo op wespen heb en best bang ben voor die beestjes.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer