• Ik heb het bericht verwijderd omdat iemand anders er misschien mee vandoor gaat.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 20:49 ]

    Ik zou het vanuit Louis schrijven. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Ik zou het lezen waarschijnlijk als het een OP was... Als ik jou was zou ik er een OP van maken


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mulleroni schreef:
    Ik zou het vanuit Louis schrijven. (:

    + Waarschuw je me als je begint? I am curious.


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Ik zou het vanuit Louis schrijven. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mulleroni schreef:
    Ik zou het vanuit Louis schrijven. (:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    JamesPotter schreef:
    Ik zou het lezen waarschijnlijk als het een OP was... Als ik jou was zou ik er een OP van maken


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    JamesPotter schreef:
    Ik zou het lezen waarschijnlijk als het een OP was... Als ik jou was zou ik er een OP van maken


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Mulleroni schreef:
    Ik zou het vanuit Louis schrijven. (:


    Dit en als je echt niet kunt kiezen kun je ook vanuit beide doen. Eerst een paar stukjes vanuit Louis, dan vanuit Zayn etc.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Dit en als je echt niet kunt kiezen kun je ook vanuit beide doen. Eerst een paar stukjes vanuit Louis, dan vanuit Zayn etc.

    Waarschijnlijk is dit ook wat ik ga doen, maar ik twijfel nog hahah.

    Ik zou het juist vanuit Zayn schrijven.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    HoechIin schreef:
    Ik zou het juist vanuit Zayn schrijven.

    Het eerste hoofdstuk is al af en die is vanuit Zayn geschreven, de rest zal meestal ook vanuit Zayn worden geschreven.
    Ik denk er nog even over na voor ik het online zet, hahah.

    Ik persoonlijk houd meer van verhalen die in de derde persoon geschreven zijn, maar als je per se in de eerste persoon wilt schrijven, zou ik ook Louis kiezen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ugh ik kan nog steeds niet kiezen. :/

    Ik vind het persoonlijk interessanter als alles juist niet om het hoofdpersonage (dus vanuit wiens perspectief je het schrijft) draait, maar juist om een ander personage, maar het gaat erom wat volgens jou het verhaal 'maakt'. Jij bent degene die het bedacht heeft, dus ook diegene die weet welk perspectief het beste zal zijn.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik zou het leuker vinden om van uit Zayn te lezen, omdat alles over Louis dan nog een mysterie is. Dan is het spannender om te lezen, omdat je als lezer ook nog niet weet wat er met Louis aan de hand is.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 21:29 ]


    Alleen maar tranen van geluk