• ILY <3

    Aaww. Maar waarschijnlijk kan je morgen ook wel missen, or not?
    Ik heb maar tot twaalf uur yeeey.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik heb zo'n erge hekel aan me leven. Jasses..


    Danmarks Dynamite.

    Wilkinson schreef:
    Ik heb zo'n erge hekel aan me leven. Jasses..

    Aawh wat is er? (K)

    Geen tijd voor spieren-app-smileys.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ben gewoon me leven zat. Elke dag leef ik in angst zowat en ik heb gewoon nergens meer zin in en mensen worden boos op me. Ik vind het echt niet meer leuk..


    Danmarks Dynamite.

    Waarvoor ben je bang dan? En ik ben niet boos op je. ^^
    Maar ik begrijp je wel. Of tenminste; ik denk dat ik je begrijp.

    Maar ik ga slapen, surray. Byeexx.

    Toch maar wel de spieren-app-smiley: *le spieren smiley*
    0h. Dat faalde.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Slaaplekker. Het is niet erg. xoxo.


    Danmarks Dynamite.

    Awh.


    Reality's overrated.



    Allemaal reacties dat het nog erger is als er een andere beroemdheid slecht naast Taylor gaat dansen. Nou, persoonlijk vind ik dat Ellie Goulding beter danst als zij. Taylor Swift danst zo... overdreven? Daarbij heeft ze vreemde pasjes en lijkt het bijna alsof ze voor een flim express zo slecht mogelijk moet dansen. Nou ja, ze heeft er plezier in, dat is het belangrijkst.


    Reality's overrated.

    GUYS IK KRIJG ER ZO VEEL ZIN IN AAAH


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Liam zingt daar echt goed. <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mirriemir schreef:
    GUYS IK KRIJG ER ZO VEEL ZIN IN AAAH


    DAT GEVOEL HAD IK GISTEREN OOK! TOEN PLAATSTE IK MIJN VREUGDE HIER MAAR ER WERD NIET OP GEREAGEERD :O

    Ja hè! Hier ook al. Ik ben niet meer zo van ze, maar Liam (De anderen trouwens ook.) lijkt toch dat beetje extra's met zijn stem te kunnen doen. Daarbij klinkt hij precies als uit het album, waardoor het lijkt alsof er niet zo met zijn stem gerotzooid is.


    Reality's overrated.

    Louis verbaasde me ook. Bij Right now <3 Dat was gewoon goed.
    En toen hoorde ik Harry en ik dacht YAY.
    Niall bij Little white lies: Everything else just fades awaaaay <3 DAT WAS GEWELDIG.
    En Liampje was ook erg goed <3
    En Zayn, jaaaaa. Ik hoorde hem weer hoog zingen en ik dacht: HIJ KAN HET NOG STEEDS ZO GOED ALS EERST, HIJ IS BAAS :3

    Ellie kan sowieso beter dansen dan Taylor :') Het valt me ook op dat Taylor geen kont heeft, lol


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik vind het wel jammer dat ze telkens water drinken en eten. Alsof ze alleen hun eigen stukje willen zingen en de rest niet boeit. I dom't know..


    Danmarks Dynamite.