• ILY <3

    Oase schreef:
    Er stond daarnet 'Te plaats reactie'. O.o



    Hahaha, denk je niet dat dat aan je ogen ligt? :p

    Lipstein schreef:
    (...)


    Hahaha, denk je niet dat dat aan je ogen ligt? :p


    Nee, echt niet. Het stond gewoon op een pagina. Op de plek dat normaal "plaats reactie" staat. Of ik word gek? O.o


    Reality's overrated.

    Oase schreef:
    (...)

    Nee, echt niet. Het stond gewoon op een pagina. Op de plek dat normaal "plaats reactie" staat. Of ik word gek? O.o


    o_O Ik denk dat het in je hoofd zit, hahaha. Maar het kan er ook best echt staan, dat het gewoon een foutje is (:

    Dat te plaats reactie zie ik ook vaak staan.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik had gelijkkk. Het was de Predikant.


    Reality's overrated.

    Lipstein schreef:
    (...)

    o_O Ik denk dat het in je hoofd zit, hahaha. Maar het kan er ook best echt staan, dat het gewoon een foutje is (:


    Maar... Vaal ik werkelijk zo?


    Reality's overrated.

    Wentelteefje schreef:
    Dat te plaats reactie zie ik ook vaak staan.


    Ik word niet gek. *O*


    Reality's overrated.

    Waar zien jullie het dan staan? Ik wil het ook eens zien :Y)


    Ik ben jaloers op die meisjes D:

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 21:22 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wentelteefje schreef:
    Waar gaat het heen met de wereld?

    Ja! Dat hoorde ik vandaag op school van vriendinnen. Vreselijk. Hoe kunnen meisjes van die leeftijd zich zoiets in hun hoofd halen?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mirriemir schreef:
    (...)
    Ja! Dat hoorde ik vandaag op school van vriendinnen. Vreselijk. Hoe kunnen meisjes van die leeftijd zich zoiets in hun hoofd halen?

    En dat om freaking slenderman tevreden te stellen, o my Gosh. Een onschuldig kind wat denkt leuk te gaan logeren wordt bijna vermoord. Zij heeft voor de rest van haar leven een trauma. Hoe kun je zoiets doen? Dan ben je echt (psychisch) gestoord.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik voel me leeg. :c


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wentelteefje schreef:
    (...)
    En dat om freaking slenderman tevreden te stellen, o my Gosh. Een onschuldig kind wat denkt leuk te gaan logeren wordt bijna vermoord. Zij heeft voor de rest van haar leven een trauma. Hoe kun je zoiets doen? Dan ben je echt (psychisch) gestoord.

    Precies. Ik ben het er helemaal mee eens dat die meisjes 60 jaar lang celstraf krijgen, al mag het van mij ook wel levenslang zijn. Zij wilden iemand vermóórden. Dan verpest je niet alleen iemands leven, je neemt het leven helemaal weg en daarmee verpest je ook de levens van nog meer anderen. Dan mag je eigen leven ook verpest worden. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Wentelteefje schreef:
    Ik voel me leeg. :c

    Nahw why. :c


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    I'm bored meh :c.

    Who's in for a chat with me? :3

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 22:21 ]


    That is a perfect copy of reality.