• ILY <3

    ROBIN. :9~ Aha Mir ik wist niet dat je met hem op de foto was gegaan. Ahaha <3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Komt Aniekie nu pas achter.


    Reality's overrated.

    Memoria schreef:
    ROBIN. :9~ Aha Mir ik wist niet dat je met hem op de foto was gegaan. Ahaha <3


    Hahahaha jaaa! <3 Heb je ook mijn insta gestalkd? (cat) Een paar weken geleden zagen ik en mijn vriendinnen op Facebook dat Robin (alweer) naar Apeldoorn zou komen, dus zijn we er naar toe gegaan. ^^ Het was een 'prinsenshow' voor kleine kinderen, en wij zaten er als enige 'ouderen' tussen. :'D


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Oase schreef:
    Komt Aniekie nu pas achter.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mijn dag op school vandaag:
    M. liep langs met een kussen, dus ik zei: "Hoi?" Hij: "Hoi!" Later liep hij weer langs en sloeg me met het kussen. :')
    R. (die collega waarmee ik een ijsje at) gaf me een duwtje.
    Zonnebrandjongen staarde me de hele tijd eng aan in de pauze.
    Conclusie: het is haat-Miriam-dag, I think. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mirriemir schreef:
    Mijn dag op school vandaag:
    M. liep langs met een kussen, dus ik zei: "Hoi?" Hij: "Hoi!" Later liep hij weer langs en sloeg me met het kussen. :')
    R. (die collega waarmee ik een ijsje at) gaf me een duwtje.
    Zonnebrandjongen staarde me de hele tijd eng aan in de pauze.
    Conclusie: het is haat-Miriam-dag, I think. :')
    ZONNEBRANDJONGEN <3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik kom alleen even hallo zeggen en dan ben ik hoogstwaarschijnlijk weer weg, ik heb besloten dat ik toch niveau 4 wil doen, dus moet ik even gaan knallen de laatste weekjes.
    Oh en Eva, ik ga je volgen op instagram, ik ben liekewijgers. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hmm, vorige keer ging ik van 230 instagram volgers naar 189 en toen was ik boos. Vandaag keek ik en was ie opeens 254. Whuut


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Bohemen schreef:
    Ik kom alleen even hallo zeggen en dan ben ik hoogstwaarschijnlijk weer weg, ik heb besloten dat ik toch niveau 4 wil doen, dus moet ik even gaan knallen de laatste weekjes.
    Oh en Eva, ik ga je volgen op instagram, ik ben liekewijgers. ^^


    Volg je mij überhaupt?


    Reality's overrated.

    Memoria schreef:
    (...)ZONNEBRANDJONGEN <3

    WOHOO <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    BOE. IK KEEK NAAR 1D FILMPJES VAN HET CONCERT EN OMG IK WERD VERLIEFD. OPNIEUW!

    Hai dodo's. -wbw-


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hay Eefjee


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Heey Milka Koeii.
    Geniet je een beetje van het veertien zijn? ^^


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ja heur, ben alleen een beetje ziekjes en kan niet slapen.. Bleh. Morgen denk ik maar ziek melden, want ik heb ook geen zin in school


    I don't want you to die, I want you to suffer.