• ILY <3

    Morgen naar Amsterdamm :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Oops.

    Ik was net na m'n werk ijsje halen met 2 collega's (een jongen die ook een vriend van school van mij is en een meisje). Na een tijdje kwamen er opeens een paar jongens aan, van die typische stoerdoeners. :') Bleken zij die jongen te kennen, dus ze kwamen bij ons zitten. Eén daarvan herkende ik gelijk. Hij keek zo opzij naar mij, met zo'n blik van 'ik ken jou'. Dus ik zei: "Ja, je kent me wel." Hij: "Ooohja!" We hebben ooit samen gedanst op een feest. :'D AWKWARD


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Caverne schreef:
    Morgen naar Amsterdamm :Y)

    Niceee! Je moet naar Forever21! Daar wil ik zo graag heen. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mirriemir schreef:
    (...)
    Niceee! Je moet naar Forever21! Daar wil ik zo graag heen. c:


    Nah, ik ga naar musea met mijn klas


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mirriemir schreef:
    Oops.
    Ik was net na m'n werk ijsje halen met 2 collega's (een jongen die ook een vriend van school van mij is en een meisje). Na een tijdje kwamen er opeens een paar jongens aan, van die typische stoerdoeners. :') Bleken zij die jongen te kennen, dus ze kwamen bij ons zitten. Eén daarvan herkende ik gelijk. Hij keek zo opzij naar mij, met zo'n blik van 'ik ken jou'. Dus ik zei: "Ja, je kent me wel." Hij: "Ooohja!" We hebben ooit samen gedanst op een feest. :'D AWKWARD


    HAHAHAH MIR.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Nog dertien dagen school. Dat lukt nog wel.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik stuurde perongeluk een foto van mijn tong naar Lieke. Die was voor Eva ahaha :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mirriemir schreef:
    Oops.
    Ik was net na m'n werk ijsje halen met 2 collega's (een jongen die ook een vriend van school van mij is en een meisje). Na een tijdje kwamen er opeens een paar jongens aan, van die typische stoerdoeners. :') Bleken zij die jongen te kennen, dus ze kwamen bij ons zitten. Eén daarvan herkende ik gelijk. Hij keek zo opzij naar mij, met zo'n blik van 'ik ken jou'. Dus ik zei: "Ja, je kent me wel." Hij: "Ooohja!" We hebben ooit samen gedanst op een feest. :'D AWKWARD


    Hahahaha lol.

    Lipstein schreef:
    (...)

    Hahahaha lol.


    Caverne schreef:
    (...)

    HAHAHAH MIR.


    HAHAHA. Het faalde zo. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Caverne schreef:
    (...)

    Nah, ik ga naar musea met mijn klas

    Oh :c


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Memoria schreef:
    Ik stuurde perongeluk een foto van mijn tong naar Lieke. Die was voor Eva ahaha :'D

    Stuur je gezang voor Marie door. ;3 xx

    Dertien dagen nog maar? Wow. Nog 7 weken hier, waarvan 4 echt les.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Memoria schreef:
    Ik stuurde perongeluk een foto van mijn tong naar Lieke. Die was voor Eva ahaha :'D


    HAHA, dat maakt het zo veel beter... Dat het voor Eva bedoeld was :')

    Caverne schreef:
    (...)

    Denk je dat ik de 'populairste' jongen opeens ga knuffelen, middenin de gang :'D Bc that's awkward. Hij rookt, heeft.. Het al gedaan en tja.


    Dat hij al seks heeft gehad is inderdaad wat vroeg,maar dingen als roken, tsja. Bij ons op school rookt bijna iedereen, het is natuurlijk dom en het blijft meelopen en eigenlijk is het veel stoerder niet te roken. Maar tot hoeverre moet je dat meerekenen? Stel dat ik zo roken, zou je mij dan ook geen knuffel willen geven?


    Reality's overrated.

    Mirriemir schreef:
    (...)
    Stuur je gezang voor Marie door. ;3 xx

    Dertien dagen nog maar? Wow. Nog 7 weken hier, waarvan 4 echt les.



    7 O_O O_O

    Mirriemir schreef:
    (...)
    Stuur je gezang voor Marie door. ;3 xx

    Dertien dagen nog maar? Wow. Nog 7 weken hier, waarvan 4 echt les.


    Wij ook. D:


    Reality's overrated.