• ILY <3

    Memoria schreef:
    Ik stuurde perongeluk een foto van mijn tong naar Lieke. Die was voor Eva ahaha :'D

    Hij was wel heel mooi. HAHAHAHA. -wbw-


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oase schreef:
    Door de Ritalin word mijn haar dun en valt het heel erg uit, iemand een idee hoe ik dit tegen kan gaan?

    Met andere medicatie beginnen?
    Ritalin is ook niet alles -lang niet alles. Ik liep als een zombie over het schoolplein met dat spul. Ik haat het vanuit de grond van mijn hart, maar ik ben een geval apart. Ik wil niets of een heel klein beetje medicatie. Anders vertik ik het. 'k Ben te eigenwijs. D:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wentelteefje schreef:
    (...)
    Met andere medicatie beginnen?
    Ritalin is ook niet alles -lang niet alles. Ik liep als een zombie over het schoolplein met dat spul. Ik haat het vanuit de grond van mijn hart, maar ik ben een geval apart. Ik wil niets of een heel klein beetje medicatie. Anders vertik ik het. 'k Ben te eigenwijs. D:


    Maar Ritalin kan ook wel alles zijn. Zonder Ritalin stuitert een kennis van mij door de kamer als een dolle. Het verschilt per persoon.

    Meh. );


    •*• Lululu •*•

    Lipstein schreef:
    (...)

    Maar Ritalin kan ook wel alles zijn. Zonder Ritalin stuitert een kennis van mij door de kamer als een dolle. Het verschilt per persoon.

    Heeft die dan al andere medicijnen gehad? Ritalin is de standaard startmedicatie voor ADHD en ADD (wel in verschillende vormen).
    Ik zeg btw ook niet dat ik er niet rustig van werd. Ik werd er juist rustig van. Te rustig om mezelf te kunnen zijn. Het kan wel alles zijn, maar voor mij echt niet.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Rhaego schreef:
    Meh. );

    Wat is er? :c


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Waar gaat het heen met de wereld?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wentelteefje schreef:
    (...)
    Heeft die dan al andere medicijnen gehad? Ritalin is de standaard startmedicatie voor ADHD en ADD (wel in verschillende vormen).
    Ik zeg btw ook niet dat ik er niet rustig van werd. Ik werd er juist rustig van. Te rustig om mezelf te kunnen zijn. Het kan wel alles zijn, maar voor mij echt niet.


    Ja, die heeft al andere medicatie gehad (:

    Mirriemir schreef:
    (...)
    Wat is er? :c

    HELLOH.


    That is a perfect copy of reality.

    Author schreef:
    HELLOH.


    Reality's overrated.

    Fuck yeah. Ik ga me profiel weer veranderen.
    - stiekem vind ik dat totaal niet leuk.. -


    Danmarks Dynamite.

    Zo moe. Aha ik wil niet meeeeeer.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Zit je bij de mac vanwege het feestje van je broertje (:'D) en dan vergeten ze je gewoon te vragen wat je wilt :')


    That is a perfect copy of reality.