• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••


    Adem in, adem uit...


    26 - 02 - '16

    Stel je toch niet zo aan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom krijg ik telkens het idee dat jouw berichten over mij gaan? Ik voel me serieus aangevallen.


    26 - 02 - '16

    Ik snap t gewoon niet meer oke..


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    En ik was vandaag weer heerlijk bezig... Maar hopen dat niemand enigszins door heeft gehad wat ik aan het doen was. Al, als het goed is was er niemand..


    Stenenlikker

    Ik word hier zo boos van seriously.


    26 - 02 - '16

    Pff, alles moet afgekraakt worden tegenwoordig. Ik bedoelde niets met dan fucking plaatje.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 21:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Soms word ik zo gek van alles om me heen, maar als ik dat zeg ben ik weer de fucking attention whore. Dus beter zeg ik wel niks, want het wordt toch niet serieus genomen.


    26 - 02 - '16

          † HOLD ON –– GOD KNOWS WHAT HE IS DOING †



          • Naam
    Aurora Calantha Maheras

          • Roepnaam
          –– Ro
          –– Aurora
          –– Gladiator

          • Leeftijd
    18
    September, 21

          • Extra
          –– Gladiator
    Aurora is de enige dochter van een bekende Gladiator. Doordat leven
    als een Gladiator zwaar en gevaarlijk is, heeft Aurora er voor gekozen
    om zich aan te melden voor de test – waar ze verrassend genoeg als
    een van de besten uit kwam.
          –– Angst voor eenzaamheid
    Wanneer Aurora geheel alleen is, zal zij een angstaanval krijgen in de
    vorm van hyperventilatie. De aanvallen worden meer intens, mocht ze
    zich in het donker of een onbekende plek bevinden.
    Vele personen hebben meer dan eens getracht om Aurora uit een van
    de angstaanvallen te halen – zonder resultaat. De jongedame is op de
    momenten van een aanval in een compleet andere wereld.

          • Persoonlijkheid
    Aurora heeft een stormachtige persoonlijkheid – waar vrijwel geen enkele persoon houvast op kan krijgen. De gemoedstoestanden van Aurora kunnen binnen een enkele seconde, allemaal voorbij flitsen. Hierdoor weten andere personen vrijwel niet wat ze van de jongedame kunnen verwachten. Dit komt voornamelijk doordat Aurora zich compleet laat leiden door emoties en gevoelens, die ze altijd als leidraad zal nemen voor beslissingen.
    Zelf heeft Aurora ontzettend veel moeite met de stemmingswisselingen die ze regelmatig voelt. Naast het feit dat ze er vermoeid van zal raken, wordt ze vrijwel altijd boos – of eerder gezegd, woedend – op zichzelf wanneer ze iemand heeft gekwetst ofwel in de war gebracht. Negatieve gevoelen tonen jegens andere personen is iets wat Aurora nooit of te nimmer zal doen, zelfs het geven van lichte kritiek gaat samen met trillende handen en stamelende woorden. Andersom is dit absoluut niet het geval – Aurora zal altijd wel iets vinden waar ze zichzelf op kan straffen of waardoor ze zichzelf de grond in kan boren.
          De voorgaande elementen van Aurora's persoonlijkheid gebeuren altijd in een diepe, grote stilte. Voor andere personen is Aurora namelijk een vrolijke en spontane jongedame waar altijd wel iets mee te beleven zal vallen. Vaak weet ze een positieve energie uit te stralen naar de personen rondom zich. Hierdoor wordt ze gezien als een fijn gezelschap en heeft ze het gehele leven anderen rondom zich gehad. Uiteindelijk heeft zich hieruit – in combinatie met het overlijden van haar moeder – er toe geleid dat Aurora een grote angst heeft voor eenzaamheid.
    Waar Aurora op het sociale gebied vaak problemen mee zal ondervinden – is de liefde en genegenheid voor mannelijke personen uit haar omgeving. Aurora is namelijk een heel volgzaam en bewerkzaam persoon, die enorm afhankelijk kan zijn van anderen in allerlei situaties. Hierdoor wordt ze razendsnel verliefd op personen welke dominanter zijn dan zichzelf en welke de jongedame vaak niet goed behandelen en haar op sommige punten zelfs zullen gebruiken en misbruiken.

          • Uiterlijk
    Grotendeels door middel van haar Griekse achtergrond – wordt Aurora door menig personen omschreven als een pure en werkelijke schoonheid, een engel om steels te bezichtigen. Slechts voor de vader van de jongedame zijn haar uiterlijke kenmerken een ware vloek, aangezien deze hem aan niemand anders herinneren dan zijn overleden vrouw.
          Aurora's egale en enigszins licht gebruinde huid zijn de elementen welke haar mediterrane afkomst grotendeels verraden – verbranden door middel van felle zonnestralen zal haar nooit of te nimmer overkomen. Daarnaast zijn eveneens haar gif groene poelen een resultaat van haar Griekse achtergond – welke alle emoties en gevoelens welke de jongedame heeft uit schijnen te stralen naar de buitenwereld. In het geval van Aurora zijn haar poelen dan werkelijk de " poort " naar haar ziel te benoemen, hetgeen haar grootvader vroeger verkondigde.
    Wanneer men Aurora in het oog zal krijgen – staat er het grootste gedeelte van de tijd een stralende en gigantische glimlach rondom haar mondhoeken, welke haar tanden bloot schijnt te laten. Hetgeen haar glimlach schijnt te verbergen, is het gegeven dat haar bovenlip in verhouding tot haar onderlip enigszins te vol is.
          Ondanks haar Griekse achtergrond, heeft Aurora krullend goudblonde haren welke tot haar onderrug reiken en haast schijnen te dansen wanneer ze op een elegante wijze begint te bewegen. Alhoewel Aurora een heleboel mogelijkheden heeft met haar prachtige haren, maakt ze voornamelijk de keuze om deze in een simpele staart bijeen te binnen of zelfs warrig rondom haar gezicht naar beneden te laten vallen.
    De voorgaande genoemde elegante wijze van bewegen, schijnt voor menig personen onmogelijk te zijn wanneer ze Aurora's kleine en tengere lichaam zien. Doordat ze slechts 1,57 meter lang is – schatten vele personen haar in als klunzig en onhandig. Echter, wanneer ze haar goed gevormde vrouwelijke rondingen in het oog krijgen, weten ze dat dit alles behalve de waarheid kan zijn –– Aurora's lichaam is ondanks de kinderlijke lengte enorm speels, uitdagend en " sexy " te benoemen.

          © MIRTE –– UNBURNT ©

    [ bericht aangepast op 25 okt 2014 - 17:10 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 sep 2014 - 13:01 ]


    Ik ben gewoon moe oke, moe van all die stress en shit. Als ik jou toch een keer vraag of je iets even voor mij wilt overkijken, ben ik direct degene die dit weer heeft gedaan.

    Dikke doei, je zoekt het maar lekker uit.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik moet echt weer geld hebben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dit is zo interessant, ik kan niet stoppen met lezen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Buddy schreef:
    Ik moet echt weer geld hebben.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wij werken niet samen. Jij hebt je partner en ik heb die van mij. Laat me met rust. Heel eerlijk? Het kan me vrij weinig schelen welke antwoorden jij hebt. Ik ben druk bezig. Ik heb stress genoeg. Laat me alsjeblieft met rust.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 22:23 ]


    Hamartia

    Ik heb zin om mijn verhaal verder te schrijven.. Het kutte is alleen dat die op mijn vorige laptop stond - en die nu kaduuk is. :W


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't walk. Run, you sheep, run.