• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••


    Sommige personen kunnen zo goddamn negatief doen –– lach eens een keer, geniet van het leven.


    Het enige mooie is denk ik dat mijn story een keer in de top heeft gestaan, ik vet veel lieve reacties heb gehad en dat hij nu al best veel abo's heeft. Ook heb ik een paar fucking vette foto's van mijn kat kunnen maken.


    26 - 02 - '16

    Waarom zeur je toch telkens over je leven? Er zijn mensen die het erger hebben. Ik heb er zo'n hekel aan als men dat doet.


    † Love? I want to sleep.

    Dan blijkt dat iedereen die buiten zit je gewoon kan horen meezingen met je muziek -_-
    Achja, scheelt dat ze vinden dat ik goed kan zingen, haha.


    Stenenlikker

    Het is altijd fijn als iemand zomaar tegen je gaat praten op Facebook en vraagt hoe het met je is (:


    26 - 02 - '16

    Jesus, ik weet het nu wel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha wat een grap. :''D


    26 - 02 - '16

    Of iemand die telkens het laatste woord wilt hebben.


    † Love? I want to sleep.

    Super discussie. Je beweert dat Nederlands een simpele taal is en je reageert constant in het Engels? Dubbel.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Me bitchmattie. Oh dear.


    † Love? I want to sleep.

    Je weet niet hoeveel plezier het me doet een bericht van jou te ontvangen, sweety. Ik dacht dat ik je kwijt was.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Maar slaapt hij nou al, of niet? Hm. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I feel so.. strange. I don't know. So lonely.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 0:37 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Happy birthday to me.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Tankian schreef:
    Happy birthday to me.


    GEFELICITEERD!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!