• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••


    I need to keep on rollin'.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fucking fuck. Ik heb mijn fucking theorie niet gehaald omdat ik een fout teveel had. Aaaargh.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben moe zeg.


    Your make-up is terrible

    Als mn zusje me maar niet heeft aangestoken.. Ik heb het gevoel ziek worden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eigenlijk heb ik geen zin in school... haal me hier alsjeblieft weg


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Waarom, wáárom maak jij van alles een probleem? Goh, nu heb ik wéér zin om ontslag te nemen, verdorie.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dauth schreef:
    Fucking fuck. Ik heb mijn fucking theorie niet gehaald omdat ik een fout teveel had. Aaaargh.

    Welkom in mijn wereld. Ik ben drie keer gezakt op één fout en één keer gezakt op twee fout. Vijfde keer pas gehaald. Ik hoop dat het bij jou beter gaat de volgende keer, en dat het niet zo'n gedoe wordt als bij mij. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oberyn schreef:
    (...)
    Welkom in mijn wereld. Ik ben drie keer gezakt op één fout en één keer gezakt op twee fout. Vijfde keer pas gehaald. Ik hoop dat het bij jou beter gaat de volgende keer, en dat het niet zo'n gedoe wordt als bij mij. :Y)
    Oh god. Ik hoop van wel, hahaha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En alweer genegeerd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    God, ik weet niet hoe ik dit allemaal moet gaan doen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Sure, als ik iets nodig heb is het onmogelijk. Maar heb jij iets nodig moet ik binnen 2 secondes klaarstaan?


    wat was dit ookalweer

    Als het zo'n probleem is, dan doen we gewoon niets en zijn we een ondankbare seutenklas.


    help

    Whut lol, mn wiskunde lerares zei me vandaag dat ik leek afgevallen te zijn afgelopen schooljaar. Altijd weird om zoiets van een leraar te horen...


    Stenenlikker

    Sommige mensen moeten echt leren lezen. Blijkbaar is het al heel erg moeilijk de OP te lezen, laat staan de rest van het topic T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Stop alsjeblieft met zo'n dwarsligger te spelen. "--


    help