• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••


    Je bent geweldig.


    26 - 02 - '16

    Ik zie de fucking logica niet meer bij die idiote kansberekeningen. Iedereen snapt het en het zou makkelijk moeten zijn, maar ik zie de logica niet. Op het moment dat ik het denk te snappen, komt er een oefening die het weer helemaal anders doet. Ben ik nu zo dom of wat is dit? Ik moet wel dom zijn, want ik zie de logica dus echt niet. Weet je wat? Ik geef het op. Ik ben er klaar mee. Het kan me geen moer meer schelen als ik een onvoldoende haal voor wiskunde.


    Take me to wonderland

    We accept the love we think we deserve.


    Dit is echt de eerste keer dat ik je vervloek, noodweer. Ik sliep echt net een half uur. . .


    Het wordt vandaag mooi weer, alsjeblieft kleed je daar dan ook na en doe niet zo eigenwijs als je normaal wel doet met zulk weer. Ik wil je blote armen zien. And this sounds ridiculous...


    Stenenlikker

    Dit wordt een buuuuisjeeee.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Mijn moeder ziet mij als een persoon om tegen te klagen over wat er mis gaat in dit huis. Ik vraag alleen maar of ik ergens mee kan helpen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Stomme vaccinatie. Nu heb ik spierpijn


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    'Identiteiten bestaan niet, iedereen doet alleen maar alsof in het zich uiten naar de buitenwereld en daarom denken ze dat ze die bepaalde identiteit hebben.'
    Oh, wat houd ik toch van antropologie, wat zijn we toch weer lekker deprimerend in onze theorieën. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ga het niet redden, ik vervloek mezelf nu al. Muh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik haat duiven –– ga ergens anders dat rotgeluid zitten maken in plaats van bij mijn slaapkamerraam D:


    Het spijt me.. >.<


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Jup, buisje.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Sommige mensen snap ik gewoon niet..Eerst zeggen dat je haar niet meer mag, dat je niks meer met haar te maken wil hebben en paar dagen later loop je vrolijk weer rond met haar


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Dit klopt voor geen meter. Ik zeg mijn mening en ik ben degene die verkeerd bezig is? Lol, je voelt je aangevallen en daarom schuif je de schuld op iemand anders.


    Don't walk. Run, you sheep, run.