• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.


    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    MissVendetta schreef:
    Sorry, maar ik schrijf me alsnog uit.. Ik heb echt geen idee hoe ik actief mee kan doen, want ik heb weinig inspiratie en weet ook niet hoe ik me makkelijk in kan voegen in het verhaal.


    Niet onaardig bedoeld, maar je hebt ook niet echt de moeite gedaan, vind ik. Jammer dat je je uitschrijft.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mendosa schreef:
    (...)

    Niet onaardig bedoeld, maar je hebt ook niet echt de moeite gedaan, vind ik. Jammer dat je je uitschrijft.


    Ik kan het ook niet echt proberen als ik geen inspiratie heb..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MissVendetta schreef:
    (...)
    Ik kan het ook niet echt proberen als ik geen inspiratie heb..

    No offense, maar ik ben het wel met Mendosa eens. Ze heeft best een goed punt, aangezien je (voor zover ik heb gezien) ook niemand hebt gevraagd om tegen te komen. Er staan niet voor niets relaties bij, en je kunt ook naar een groepje gaan i.p.v. een persoon die alleen staat. Er zijn genoeg opties - Simone (Asami momenteel) had gevraagd wie haar personage tegen kon komen en daar reageerde je eveneens niet op.
    Maar prima, ik zal je uitschrijven zodra ik weer thuis ben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Asami schreef:
    Ik ben trouwens weer een beetje de draad kwijt van de tijd/omgeving e.d. Hoe zien jullie kleding en dergelijke voor je? De BH gooide nogal wat roet in het eten bij mij en nu ben ik opnieuw nogal in de war :')


    Ik dacht dat de omgeving en dergelijke er wel wat middeleeuws uit ziet, maar dat de huizen wel gewoon stromend water en gas hebben en dat ze ook wat meer modernere kleding hebben, als in dat vrouwen ook gewoon broeken dragen enzo.
    Ik weet alleen niet of er electriciteit is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Asami, jou personage was nog niet bij Alea toch?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Is er nog iemand waar ik Aerion naartoe kan sturen?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    want die is nu vrij namelijk ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Is er nog iemand waar ik Aerion naartoe kan sturen?


    Even iets geheel anders dan een antwoord op je vraag, maar waar kan ik diegene waarvan je het gezicht gebruikt van kennen?


    Stand up when it's all crashing down.

    Subtiele bump, haha. :'D Ik zou wel willen hoor, maar Henry is niet vrij. :')


    help

    Goldenwing schreef:
    (...)

    Even iets geheel anders dan een antwoord op je vraag, maar waar kan ik diegene waarvan je het gezicht gebruikt van kennen?


    Pacifier, bates motel, house at the end of the street.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tolkien schreef:
    Subtiele bump, haha. :'D Ik zou wel willen hoor, maar Henry is niet vrij. :')


    haha yeah, ik verveel me nogal xD. En altijd als ik vrij ben/niks te doen heb zijn de rpg's waar ik in meewerk doodstil, en als ik druk ben zijn ze heel levendig xD heel irritant haha.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    haha yeah, ik verveel me nogal xD. En altijd als ik vrij ben/niks te doen heb zijn de rpg's waar ik in meewerk doodstil, en als ik druk ben zijn ze heel levendig xD heel irritant haha.


    Dat heb ik ook altijd. Ik ben nu fysica aan het studeren en ik wil zooo graag met Henry schrijven. :') Het leidt me de hele tijd af, want ik zit zijn rol ook een beetje aan te passen.


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook altijd. Ik ben nu fysica aan het studeren en ik wil zooo graag met Henry schrijven. :') Het leidt me de hele tijd af, want ik zit zijn rol ook een beetje aan te passen.


    Ik hoef nu even niets te studeren, ben eigenlijk een beetje in afwachting van me school die alles een beetje zit te verkloten. Ik wil me juist afleiden atm maar niets werkt mee xD en letterlijk de hele week is alles verkeerd gegaan dus heb nu even iets afleidends, goeds nodig.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wilde juist schrijven met Evanjalin en deed dat ook, wat een mooi leven(cat)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nou de mijne is alles behalve mooi de afgelopen twee weken. Dus ik ben blij als ik straks met me kont op t strand in mallorca zit en alles hier ff kan vergeten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]