• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko 1-1

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned 2-3
    21:00
    Spa - Chl 0-2
    24:00
    Kam - Kro 0-4

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo 2-1
    21:00
    Uru - Eng 2-1
    24:00
    Jap - Gri 0-0

    u]20/06/'14[/u]
    18.00
    Ita - Cri 0-1
    21.00
    Zwi - Fra 2-5
    24.00
    Hon - Ecu 1-2

    21/06/'14
    18.00
    Arg - Ira 1-0
    21.00
    Dui - Gha 2-2
    24.00
    Nig - Bos 1-0

    24601 schreef:
    22/06/'14
    18:00
    Bel - Rus 1 - 0
    22:00
    Z-Ko - Alg 4 - 2
    24:00
    V.S. - Por

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 13:52 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Yup.

    Holy shit lens is blind


    Haha, mijn vader vroeg al of hij zijn lenzen wel in had gedaan vanochtend. Die namen vragen gewoon om van die opmerkingen.

    Btw, ik heb het idee dat ze een betere eerste helft gespeeld hebben dat bij de vorige wedstrijd, dus ben benieuwd naar de tweede, gezien ze dan tot nu toe altijd beter speelden dan de eerste helft.


    Happy Birthday my Potter!

    Einmana schreef:
    Staat het nog steeds 0 - 0? (onze tv is kapot dus ik kan het niet kijken, haha)


    Zo ver ik weet. Ja. Je mist niet zo veel vind ik :')


    wat was dit ookalweer

    We lopen te kutten...
    Scheids is wel tof!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Nogal saaie wedstrijd dit... En Robben moet zich niet zo steeds laten vallen om dan een vrije trap in de wacht te slepen, want dat maakt het spel echt niet interessanter. Ik ben wel benieuwd naar de tweede helft!


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Wat heeft Lens in Oekranië geleerd zeg? :P
    Vallen en overschieten? xd
    Man, wat is die slecht geworden :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Zarautz schreef:
    Nogal saaie wedstrijd dit... En Robben moet zich niet zo steeds laten vallen om dan een vrije trap in de wacht te slepen, want dat maakt het spel echt niet interessanter. Ik ben wel benieuwd naar de tweede helft!

    Je ziet wel dat er meteen drie mannetjes naar hem spurten als hij de bal heeft, dus ik snap zijn wanhopigheid wel een beetje.


    Deep inside, I've never felt alive

    Nog geen bijster geweldige wedstrijd, maar ik heb een heel sterk gevoel dat de 2e helft anders zal zijn... Maar of dat in ons voordeel zal zijn.

    Tudor schreef:
    (...)
    Je ziet wel dat er meteen drie mannetjes naar hem spurten als hij de bal heeft, dus ik snap zijn wanhopigheid wel een beetje.


    Ja, maar dat is bij alle spelers die als gevaarlijk beschouwd worden. Hazard had dat in de twee vorige wedstrijden van België ook en samen met hem zoveel andere aancallers, maar dat mag toch geen reden zijn om er maar wat onterechte vrije trappen uit te sleuren?

    Oh, tweede helft gaat beginnen (:


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Zarautz schreef:
    (...)

    Ja, maar dat is bij alle spelers die als gevaarlijk beschouwd worden. Hazard had dat in de twee vorige wedstrijden van België ook en samen met hem zoveel andere aancallers, maar dat mag toch geen reden zijn om er maar wat onterechte vrije trappen uit te sleuren?

    Oh, tweede helft gaat beginnen (:

    Ik kan het wel begrijpen dat je dan wel een beetje wanhopig wordt, want andere medespelers weten dan ook dat ze niks naar jou kunnen spelen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Zarautz schreef:
    (...)

    Ja, maar dat is bij alle spelers die als gevaarlijk beschouwd worden. Hazard had dat in de twee vorige wedstrijden van België ook en samen met hem zoveel andere aancallers, maar dat mag toch geen reden zijn om er maar wat onterechte vrije trappen uit te sleuren?

    Oh, tweede helft gaat beginnen (:


    Hazard is mijn held.
    Serieus, die gast is goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tudor schreef:
    (...)
    Ik kan het wel begrijpen dat je dan wel een beetje wanhopig wordt, want andere medespelers weten dan ook dat ze niks naar jou kunnen spelen.


    Maar ik snap helemaal dat hij wanhopig wordt en dat het frustrerend is, maar hij is niet de enige die dat voorheeft he. Dus dat is geen excuus wat mij betreft. Al is het dus wel volledig begrijpelijk. En voor de rest doet ie het best goed (:


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Zarautz schreef:
    (...)

    Maar ik snap helemaal dat hij wanhopig wordt en dat het frustrerend is, maar hij is niet de enige die dat voorheeft he. Dus dat is geen excuus wat mij betreft. Al is het dus wel volledig begrijpelijk. En voor de rest doet ie het best goed (:

    Ik verdedig hem niet, ik geef alleen een verklaring, he. En Robben kennende, vind ik het ook best logisch.


    Deep inside, I've never felt alive

    Tudor schreef:
    (...)
    Ik verdedig hem niet, ik geef alleen een verklaring, he. En Robben kennende, vind ik het ook best logisch.


    Haha, ik val hem ook niet aan hoor. En ik vind je verklaring ook logisch, maar wel jammer - hij leek me, hoe moeilijk de wedstrijd ook was, altijd zo'n fair player.

    Edit: even jammer van de scheidsrechter dat hij iedereen die valt beloont met een vrije trap en zo het tempo de hele tijd uit de wedstrijd haalt.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 19:19 ]


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Pfff wat een wedstrijd..


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Die zat eraan te komen. -.-'


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!