• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko 1-1

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned 2-3
    21:00
    Spa - Chl 0-2
    24:00
    Kam - Kro 0-4

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo 2-1
    21:00
    Uru - Eng 2-1
    24:00
    Jap - Gri 0-0

    u]20/06/'14[/u]
    18.00
    Ita - Cri 0-1
    21.00
    Zwi - Fra 2-5
    24.00
    Hon - Ecu 1-2

    21/06/'14
    18.00
    Arg - Ira 1-0
    21.00
    Dui - Gha 2-2
    24.00
    Nig - Bos 1-0

    24601 schreef:
    22/06/'14
    18:00
    Bel - Rus 1 - 0
    22:00
    Z-Ko - Alg 4 - 2
    24:00
    V.S. - Por

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 13:52 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Bourne schreef:
    Inderdaad, maar de Russen deden hetzelfde als de Algerijnen de vorige match, op een hoopje gaan staan en rond de spelers zwermen, maakt het moeilijk om de match zo interessant te maken I guess


    Ja, was inderdaad zo. Heel die ploeg stond bijna de hele eerste helft op hun kant. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hier in Nederland nemen ze al aan dat België gaat winnen van de VS als ze daartegen moeten, ghehe. (op tv)


    Your make-up is terrible

    Nicosia schreef:
    (...)

    Ja, was inderdaad zo. Heel die ploeg stond bijna de hele eerste helft op hun kant. :')
    Inderdaad, ik heb eens een zeldzame keer gekeken (de livestream stond op tijdens het eten voor mijn grootouders en moeder) en dat valt echt wel op, zeker als je die match erna dan ziet...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Assassin schreef:
    Hier in Nederland nemen ze al aan dat België gaat winnen van de VS als ze daartegen moeten, ghehe. (op tv)


    Ik denk dat ze alleszins meer kans hebben tegen de VS dan tegen Duitsland. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nicosia schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze alleszins meer kans hebben tegen de VS dan tegen Duitsland. :')


    Ik hoooop dat we tegen Portugal gaan moeten en niet tegen Duitsland.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik hoorde overigens dat Brazilië liever tegen Chili voetbalt als tegen Nederland. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hartnett schreef:
    Ik hoorde overigens dat Brazilië liever tegen Chili voetbalt als tegen Nederland. :')


    Kijk jij ook VI? :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Rewrite schreef:
    (...)

    Kijk jij ook VI? :P


    Shhht, niet te hard. D:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    24601 schreef:
    (...)

    Ik hoooop dat we tegen Portugal gaan moeten en niet tegen Duitsland.


    Als we tegen Duitsland moeten is het voorbij. Ik hoop dat er een mirakel gebeurt dan, maar we moeten realistisch blijven. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hartnett schreef:
    (...)

    Shhht, niet te hard. D:


    Gijp en Kieft kunnen altijd hele goede analyses geven vind ik en Johan schetst altijd heel goed de situatie :)
    En Hansie zit er gewoon voor de fun bij xd haha


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Nicosia schreef:
    (...)

    Als we tegen Duitsland moeten is het voorbij. Ik hoop dat er een mirakel gebeurt dan, maar we moeten realistisch blijven. :')


    Ik had het eerlijk gezegd ook niet als realistisch gezien dat we tegen Rusland zouden winnen, maar voor Duitsland zou er inderdaad een mirakel moeten gebeuren, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rewrite schreef:
    (...)

    Gijp en Kieft kunnen altijd hele goede analyses geven vind ik en Johan schetst altijd heel goed de situatie :)
    En Hansie zit er gewoon voor de fun bij xd haha


    Ik vind René en Johan sowieso het leukst om naar te luisteren. Kraay en Kieft vind ik minder interessant, en meestal raak ik ook snel afgeleid als ik me op hun stemmen moet concentreren.
    Maar ik begrijp nog steeds niet hoe Brazilië in godsnaam concurrentie kan zien in ons voetbalteam. Wij zijn echt niet sterker dan Chili.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gefeliciteerd onderburen met jullie overwinning en jullie 1/8 finale plaats!
    Wint Nederland, dan zien we jullie terug in de halve finale!
    Als jullie stand kunnen blijven houden, hehe

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 23:49 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Hartnett schreef:
    (...)

    Ik vind René en Johan sowieso het leukst om naar te luisteren. Kraay en Kieft vind ik minder interessant, en meestal raak ik ook snel afgeleid als ik me op hun stemmen moet concentreren.
    Maar ik begrijp nog steeds niet hoe Brazilië in godsnaam concurrentie kan zien in ons voetbalteam. Wij zijn echt niet sterker dan Chili.


    Ik vind het altijd wel mooi hoe Gijp en Kieft met elkaar praten over voetbal, net als Boskamp en Gijp. Een beetje de oud voetballers onder elkaar die er echt verstand van hebben, dat merk je gewoon als je ze hoort praten. Johan kan door zijn ervaring de journalistiek heel goed de situatie schetsen en vertellen hoe dingen precies in elkaar zitten :P Alleen hij moet niet gaan voorspellen xd haha. Kraay vind ik ook altijd geweldig als hij er bij zit die doet altijd van die domme dingen waar je vaak wel dubbel om ligt xd hahaaha xd

    Tja, René legde het net uit wrm Brazilië ons als concurrentie ziet. :P Als ze net als Spanje te ver naar voren gaan voetballen dan kan Robben er zo met zijn snelheid er overheen komen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Boskamp zit hier soms ook in de studio in België en Jezus, die gast is geniaal als hij zich opjaagt :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried