• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko 1-1

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned 2-3
    21:00
    Spa - Chl 0-2
    24:00
    Kam - Kro 0-4

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo 2-1
    21:00
    Uru - Eng 2-1
    24:00
    Jap - Gri 0-0

    u]20/06/'14[/u]
    18.00
    Ita - Cri 0-1
    21.00
    Zwi - Fra 2-5
    24.00
    Hon - Ecu 1-2

    21/06/'14
    18.00
    Arg - Ira 1-0
    21.00
    Dui - Gha 2-2
    24.00
    Nig - Bos 1-0

    24601 schreef:
    22/06/'14
    18:00
    Bel - Rus 1 - 0
    22:00
    Z-Ko - Alg 4 - 2
    24:00
    V.S. - Por

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 13:52 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    24601 schreef:
    Ik vraag me trouwens af hoe een 43-jarige erin slaagt nog bij een nationaal team te zitten. Ik vond van Buyten al oud en dan zie ik dat er nog vijf mensen ouder zijn dan hem :'D


    Oh god, noes! Wie zijn er zo oud? Ik kan me nog wel herinneren dat het afgelopen jaar Beckham weer ineens ging spelen. Wtf was mis met hem.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Churchill schreef:
    (...)

    Oh god, noes! Wie zijn er zo oud? Ik kan me nog wel herinneren dat het afgelopen jaar Beckham weer ineens ging spelen. Wtf was mis met hem.


    De keeper van Colombia. En een aanvaller van Colombia is 38, wat ook al vrij oud is. Voor een keeper kan 38 er misschien nét nog mee door, maar voor een aanvaller? En dan nog, 43 voor een keeper is ook al super oud, haha.
    En Jezus, Hazard is zich zo te zien wel heel scherp bewust van zijn eigen kunnen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    SolidSnake schreef:


    Mooie mokken hm? Helaas hebben ze voor een van de spelers een verkeerd plaatje gezet



    Wut.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    24601 schreef:
    (...)

    De keeper van Colombia. En een aanvaller van Colombia is 38, wat ook al vrij oud is. Voor een keeper kan 38 er misschien nét nog mee door, maar voor een aanvaller? En dan nog, 43 voor een keeper is ook al super oud, haha.
    En Jezus, Hazard is zich zo te zien wel heel scherp bewust van zijn eigen kunnen.


    Waaw.... En wij noemen onze oudste speler oud xD
    Dat is Dirk Kuyt met z'n 33 jaar :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    (...)

    Waaw.... En wij noemen onze oudste speler oud xD
    Dat is Dirk Kuyt met z'n 33 jaar :')


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Deze is ook wel leuk:



    Nederland moet zich blijkbaar een weg door de hele Nieuwe Wereld banen op weg naar de finale. Ik hoop dat iemand op het Nederlandse team de griep heeft. Columbus all over again!


    quidquid excusatio prandium pro

    Unsullied schreef:
    (...)

    Waaw.... En wij noemen onze oudste speler oud xD
    Dat is Dirk Kuyt met z'n 33 jaar :')


    Kuyt zit een groot deel van de tijd op de bank, dus dat telt niet! Alleen de laatste wedstrijd moest hij spelen omdat iemand twee gele kaarten had


    quidquid excusatio prandium pro

    Onze Nederlandse kranten zijn niet erg positief over ons team (cat)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Kuyt zit een groot deel van de tijd op de bank, dus dat telt niet! Alleen de laatste wedstrijd moest hij spelen omdat iemand twee gele kaarten had


    Dus? Hij speelt wel nog :P
    Er zijn ook bankhangers nodig.
    Ik hoop dat ie nog een keer mee speelt. Dan speelt ie namelijk z'n 100ste wedstrijd bij het Nederlands Elftal ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    Onze Nederlandse kranten zijn niet erg positief over ons team (cat)


    Ik denk dat ze wel een beetje gelijk hebben


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Unsullied schreef:
    (...)

    Waaw.... En wij noemen onze oudste speler oud xD
    Dat is Dirk Kuyt met z'n 33 jaar :')


    Wij hebben iemand van 36 en ik vind 'm ook al super oud, haha. Ach, na 't WK stopt hij als Belgisch internationaal, maar hij speelt in tegenstelling tot wat Alwin over Kuyt zegt, wel nog mee (zonder iemand met twee gele kaarten, dan :'D).


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eunomia schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze wel een beetje gelijk hebben


    En toch vind ik de buitenlanders leuker.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Stiekem hoop ik dat we tegen België moeten, hehe. Als we zo ver komen, heet dat.
    En ik begin me langzaamaan een beetje te ergeren aan mensen die roepen dat het Nederlandse team zo slecht is. We zijn eerste geworden in de poule met een mooi aantal punten én hebben Chili en Spanje verslagen. Wat wil je nog meer?

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 16:10 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Unsullied schreef:
    Onze Nederlandse kranten zijn niet erg positief over ons team (cat)


    Nederlanders kunnen niet tegen teleurstelling dus gaan ze alvast van tevoren zitten jammeren voor het geval Nederland er uit gegooid wordt.Dan kunnen ze daarna roepen "ik zei het toch!"

    Nederland voetbalt tenminste nog soms. Iran, Rusland, België Engeland, Zuid Korea en Spanje zijn pas echt doodvermoeiend om naar te kijken, ze doen niks <_<

    Unsullied schreef:
    (...)

    Dus? Hij speelt wel nog :P
    Er zijn ook bankhangers nodig.
    Ik hoop dat ie nog een keer mee speelt. Dan speelt ie namelijk z'n 100ste wedstrijd bij het Nederlands Elftal ^^


    Yeh, ik weet. Vond het wel handig dat hij meekwam, hij kan zo ongeveer alles dus waar ook een speler uitvalt, je kan hem daar neerzetten en hij redt zich prima


    quidquid excusatio prandium pro

    Hartnett schreef:
    Stiekem hoop ik dat we tegen België moeten, hehe. Als we zo ver komen, heet dat.
    En ik begin me langzaamaan een beetje te ergeren aan mensen die roepen dat het Nederlandse team zo slecht is. We zijn eerste geworden in de poule met een mooi aantal punten én hebben Chili en Spanje verslagen. Wat wil je nog meer?


    Wereldkampioen worden :Y)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]