• En we hebben nummer 23 alweer ;o!! Gaat snel o-o..

    Ok even nog een paar dingetjes die ik in het vorige topic(s) had gezegd en wel de moeite waard zijn om er nog in te zetten ;d.

    Shuuya schreef:
    Aangezien niemand er op heeft gereageerd in vorige topic of die daarvoor :'D..
    Ga ik het toch doen..

    Otaku mensjes!! Lees en geef antwoord :'D..
    Ja, ik dacht om lijstje in het beginpost neer te zetten met apps/sites waar je manga/anime makkelijk kunt lezen/kijken ;d In een spoiler, omdat de beginpost al zo lang is :'D. Aangezien die vragen nog wel eens geregeld voorkomen ;d.

    ^^ Het is altijd welkom om nog meer apps/sites aan te raden ;d.
    Shuuya schreef:
    Otaku mensjes!!
    Volgens mij is het al eens vaak gevraagd voor een meeting onder de otaku mensjes, maar er is verder nooit echt iets mee gedaan :'D.. We kwamen al niet verder dan een plek kiezen :'D..
    Nu heb ik een vraag! Zou ik van jullie mogen weten waar jullie wonen? of een plek wat waar voor jullie makkelijk is om te bereiken of een plek wat het uiterste is waar je heen wilt reizen..
    Voor mij is Utrecht namelijk echt het uiterste van het uiterste ik zelf moet dan rond de 3 uur reizen :'D.


    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?
    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime
          - animehere

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!

    Join us! ;D
    16- bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
    17- Impavid (Reina) - 16 - MAL
    18- xHappinessx (Suus) - 16 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 18
    22- Einmana (Sarah) - 17 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 19 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Lazet (Iris) - 17 - MAL
    25 - TheHorcrux (Rowena) - 16 -
    26 - OriharaIzaya (Thorsten) - 16 - MAL
    27 - MorningStorm (Wouter) - 15 - MAL
    28 - Yokubo (Sharon) - 19 - MAL
    29 - Maka (Eva) - 14
    1- Parachutes (Dirkje) - 18 - MAL - Hummingbird
    2- Rewrite (Kevin) - 20 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - Hummingbird
    4- Tet (Myrthe) - 16 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 18
    6- Shukaku (Minke) - 15 - MAL
    7- Midori (Maria) - 19
    8- Yoru (Maxime) - 15 MAL
    9- Lazulis (Lyra) - 18 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 17
    11- Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 18 - animeplanet
    13- Miuna (Shirley) - 20 - MAL
    14- Bleach (Chantal) - 18 - MAL
    15- Autumni (Michelle) - 13


    Ik moet gelijk eerst even bekennen dat ik de anime van de volgende plaatjes heb ik zelf de bovenste 2 nog niet afgekeken en de onderste 2 nog helemaal niet gekeken.



    Rechts boven: Bakemonogatari
    Links boven: Blood C
    Rechts onder: Kuragehime
    Links onder: GJ-bu

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 22:20 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    100 is inderdaad veel. ;o Ik heb er nu 44, maar dat komt doordat ik een paar dagen terug die fanfic had gepost. Toen kreeg ik ineens heel veel volgers erbij. XD Allemaal Hyouka mensen. XD


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Lazulis schreef:
    Ik zit hier heerlijk in Schotland manga te lezen en foto's terug te bekijken.

    How is it in tthe netherlands?


    Schotland! ;O
    Ik wil ook! Het lijkt me daar zo mooi.*^* Ga je nog naar 't kasteel van Harry Potter? :3 Dat was toch ook daar ergens?

    --

    Jeez, Hyouka! D: Ik moest echt huilen bij die één na laatste episode nou. >< Zoveel feels voor Mayaka en Satoshi. ;w; ENDANWETENWENOGNIKSLAJDFLAJFDLAJ


    Fuuuuuuuu het zijn allemaal baka's. D: Ik ben boos ok. D: *zag de laatste episode*

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 23:53 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mweehhh, stomme Vocaloid.. Serieus.. de helft (misschien meer) van de liedjes die heel leuk klinken en zo, zijn zo duister en hartbrekend O_O
    I made myself cry a little bit.. Ok dat is geen vocaloid, maar het origineel ervan is wel van vocaloid :'D. In mijn oren klonk die van de vocaloid nog vrolijker op de 1 of ander manier :'D.
    Dit liedje & Dit liedje. Hetzelfde verhaal ze klinken leuk en zo, totdat je gaat (mee)lezen wat ze nu zingen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Parachutes schreef:
    100 is inderdaad veel. ;o Ik heb er nu 44, maar dat komt doordat ik een paar dagen terug die fanfic had gepost. Toen kreeg ik ineens heel veel volgers erbij. XD Allemaal Hyouka mensen. XD


    'x' *kijkt naar haar volgens list* ....
    Dat zijn er 10, :,3

    YAY! Vakantie! Tijd voor animeeeeeh! *danst*


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Shuuya schreef:
    Mweehhh, stomme Vocaloid.. Serieus.. de helft (misschien meer) van de liedjes die heel leuk klinken en zo, zijn zo duister en hartbrekend O_O
    I made myself cry a little bit.. Ok dat is geen vocaloid, maar het origineel ervan is wel van vocaloid :'D. In mijn oren klonk die van de vocaloid nog vrolijker op de 1 of ander manier :'D.
    Dit liedje & Dit liedje. Hetzelfde verhaal ze klinken leuk en zo, totdat je gaat (mee)lezen wat ze nu zingen.


    Nano! _O_
    Ja, dat liedje is mooi. c: Ik moet bijna altijd huilen van haar liedjes, maar dat komt ook echt door die video's die erbij komen, die zijn altijd zo hartbrekend inderdaad. ;w;
    Die andere twee ken ik niet, ik ga ze even luisteren en kijken.\


    Ok, ik luisterde, de laatste maakte me echt aan het huilen. D:

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 14:49 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Goed, laat ik ook even Vocaloid liedjes dumpen aangezien ik al een hele tijd zit te luisteren. :Y)
    Moet wel zeggen dat het er echt aan ligt welke componist je opzoekt, want ik hou meer van rock achtig liedjes, en sommige hebben dat wel en anderen juist weer heel erg pop/elektronisch/etc en dat vind ik dan weer niet zo mooi... Maar ik was van de componist buzzG aan het opzoeken en zijn (haar?) liedjes vind ik wel awesome. ^^
    Nou ja, sowieso Gallows Bell maar die dumpte Syll al. c: Dit is de originele. Maar ik hou alleen niet zo heel erg van van Hatsune Miku eerlijk gezegd, dus ik vind de cover van nano mooier. Alleen in het Japans heeft hij ook wel wat, alleen ik denk dat omdat ik het Engels gewend ben bij dat liedje, ik dat er beter bij vind passen. Het blijft een prachtig liedje trouwens, met zoveel feels. ;w;

    Ik vind deze heel erg mooi. ;o Alleen de video met lyrics enzo is er in niet zo'n goede kwaliteit: deze alleen.

    En [url==https://www.youtube.com/watch?v=6xJyhYaj60c]deze[/url] vind ik ook awesome, alleen ik krijg die lyrics niet echt gevonden. :')

    Deze en deze hebben wel een video dinges met subs en vond ik ook erg nice. c:

    Dat was 'm voor nu. :Y)

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 16:15 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Lol ik heb ook een Tumblr account gemaakt (:
    http://haru-chanxx.tumblr.com/
    Jeej Haru-Chan (:
    Ga straks weer ouran live action kijken (: Helemaal fan van Haruhi !!

    Lol een paar Haru-chan Gifs met leuke Haru-chan acties (:





    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Miuna schreef:
    Lol ik heb ook een Tumblr account gemaakt (:
    http://haru-chanxx.tumblr.com/
    Jeej Haru-Chan (:
    Ga straks weer ouran live action kijken (: Helemaal fan van Haruhi !!

    Lol een paar Haru-chan Gifs met leuke Haru-chan acties (:






    Ik volg je. c:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oeh, ik denk dat ik een favoriet heb gevonden. ;o



    De video is ook zo pwetty. ;o
    *gaat verder op jacht naar meer leuke Vocaloid liedjes*

    Misschien moet ik eens een andere vocaloid proberen, ik zit alleen nog maar bij Gumi te kijken. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Goed, laat ik ook even Vocaloid liedjes dumpen aangezien ik al een hele tijd zit te luisteren. :Y)
    Moet wel zeggen dat het er echt aan ligt welke componist je opzoekt, want ik hou meer van rock achtig liedjes, en sommige hebben dat wel en anderen juist weer heel erg pop/elektronisch/etc en dat vind ik dan weer niet zo mooi... Maar ik was van de componist buzzG aan het opzoeken en zijn (haar?) liedjes vind ik wel awesome. ^^
    Nou ja, sowieso Gallows Bell maar die dumpte Syll al. c: Dit is de originele. Maar ik hou alleen niet zo heel erg van van Hatsune Miku eerlijk gezegd, dus ik vind de cover van nano mooier. Alleen in het Japans heeft hij ook wel wat, alleen ik denk dat omdat ik het Engels gewend ben bij dat liedje, ik dat er beter bij vind passen. Het blijft een prachtig liedje trouwens, met zoveel feels. ;w;

    Ik vind deze heel erg mooi. ;o Alleen de video met lyrics enzo is er in niet zo'n goede kwaliteit: deze alleen.

    En [url==https://www.youtube.com/watch?v=6xJyhYaj60c]deze[/url] vind ik ook awesome, alleen ik krijg die lyrics niet echt gevonden. :')

    Deze en deze hebben wel een video dinges met subs en vond ik ook erg nice. c:

    Dat was 'm voor nu. :Y)

    Eens zien hoeveel ik van jouw liedjes ken :'D. Ok de eerste kende ik al niet.. Marygold van Gumi, maar het is Gumi en Gumi is denk ik toch echt mijn favoriet ;o.
    Coin kende ik ook al niet ;o.. Ik zette hem in een link omdat jouw link het niet deed ;o.. Dus ik moest even moeilijk doen :'D.
    Notebook kende ik wel ;D. Yee iets dat ik ken xd. en Replicant ;o.
    Allemaal Gumi liedjes gewoon ;o. Dirkje je bent geweldig! en Fantasy later ook nog ;o..
    Stiekem zal ik wel even Vocaloid liedjes plaatsen van andere vocaloid ;p. Er zullen alleen denk ik ook wat Miku komen, al ben ik zelf ook niet echt Miku fan..

    Zo kut alleen dat Youtube veranderd is -.- nu kom ik niet zo makkelijk bij mijn lijsten :'D. Oh ja, ik zou proberen verschillende genre's te doen xd.
    Hatsuen Miku & Gumi - Hocus Pocus
    Hatsune Miku - 3331
    Gumi - Chocolat Girl
    Gumi & VY2 Yuuma - Juistice Breaker -De verleiding om meer Gumi erin te gooien is zo groot... Het origineel is trouwens alleen van Gumi.. VY2 Yuma zit er origineel niet bij-
    Kagamine Len, Kaito, Gakupo - The Immoral Memory, The Lost Memory
    Kagamine Len - Night Walker
    Meiko - Evil Food Eater Conchita < Waarschijnlijk het enige liedje dat ik leuk vind van haar..
    Kagamine Rin - Undead Enemy
    Kagamine Rin - Methods of Brainwashing the Monkey Dance
    Megurine Luka - Sweet Sweet Cendrillon
    Namine Ritsu - Stomach Book
    IA - A Realistic Logical Ideologist
    IA - Epimetheus
    V.flower (ofzo) - A Teacher, Detained
    Tomone Mito & Zaku - Your Talent

    Ik heb van zo veel mogelijk soorten Vocaloids een liedje erin gepleurd.. Je hebt alleen schijt veel Vocaloids en ik hou van lang niet allemaal :'D..
    Ok Namine Ritsu, Tomono Mito & Zaku zijn geen Vocaloids maar Utau :'D.
    Stiekem vind ik nog veel meer liedjes geweldig, maar ik dacht, laat ik het maar op niet meer dan 2 per Vocaloid houden :'D.



    @Shirley, ik volg je heel stiekem!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha, ff een gif :


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ik volg Shirley ook, :3 Wij stalkers.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Shuuya schreef:
    (...)
    Eens zien hoeveel ik van jouw liedjes ken :'D. Ok de eerste kende ik al niet.. Marygold van Gumi, maar het is Gumi en Gumi is denk ik toch echt mijn favoriet ;o.
    Coin kende ik ook al niet ;o.. Ik zette hem in een link omdat jouw link het niet deed ;o.. Dus ik moest even moeilijk doen :'D.
    Notebook kende ik wel ;D. Yee iets dat ik ken xd. en Replicant ;o.
    Allemaal Gumi liedjes gewoon ;o. Dirkje je bent geweldig! en Fantasy later ook nog ;o..
    Stiekem zal ik wel even Vocaloid liedjes plaatsen van andere vocaloid ;p. Er zullen alleen denk ik ook wat Miku komen, al ben ik zelf ook niet echt Miku fan..

    Zo kut alleen dat Youtube veranderd is -.- nu kom ik niet zo makkelijk bij mijn lijsten :'D. Oh ja, ik zou proberen verschillende genre's te doen xd.
    Hatsuen Miku & Gumi - Hocus Pocus
    Hatsune Miku - 3331
    Gumi - Chocolat Girl
    Gumi & VY2 Yuuma - Juistice Breaker -De verleiding om meer Gumi erin te gooien is zo groot... Het origineel is trouwens alleen van Gumi.. VY2 Yuma zit er origineel niet bij-
    Kagamine Len, Kaito, Gakupo - The Immoral Memory, The Lost Memory
    Kagamine Len - Night Walker
    Meiko - Evil Food Eater Conchita < Waarschijnlijk het enige liedje dat ik leuk vind van haar..
    Kagamine Rin - Undead Enemy
    Kagamine Rin - Methods of Brainwashing the Monkey Dance
    Megurine Luka - Sweet Sweet Cendrillon
    Namine Ritsu - Stomach Book
    IA - A Realistic Logical Ideologist
    IA - Epimetheus
    V.flower (ofzo) - A Teacher, Detained
    Tomone Mito & Zaku - Your Talent

    Ik heb van zo veel mogelijk soorten Vocaloids een liedje erin gepleurd.. Je hebt alleen schijt veel Vocaloids en ik hou van lang niet allemaal :'D..
    Ok Namine Ritsu, Tomono Mito & Zaku zijn geen Vocaloids maar Utau :'D.
    Stiekem vind ik nog veel meer liedjes geweldig, maar ik dacht, laat ik het maar op niet meer dan 2 per Vocaloid houden :'D.




    @Shirley, ik volg je heel stiekem!



    Yay, nog meer om te luisteren, thanks! c:
    Ik ben nu allemaal van Devilish-P aan het luisteren en hem vind ik helemaal awesome. O___O Hij heeft ook bijna alleen maar Gumi, en een paar Miku.
    Maar ik wist serieus niet dat Magenta van nano ook een cover was. ;o Maar die is dus ook van Gumi? ;o
    Maar zijn liedjes vind ik serieus echt heel erg awesome. ^^ Fantasy was ook van hem. Maar hij heet eigenlijk Yume Maboroshi...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)


    Yay, nog meer om te luisteren, thanks! c:
    Ik ben nu allemaal van Devilish-P aan het luisteren en hem vind ik helemaal awesome. O___O Hij heeft ook bijna alleen maar Gumi, en een paar Miku.
    Maar ik wist serieus niet dat Magenta van nano ook een cover was. ;o Maar die is dus ook van Gumi? ;o
    Maar zijn liedjes vind ik serieus echt heel erg awesome. ^^ Fantasy was ook van hem. Maar hij heet eigenlijk Yume Maboroshi...

    Volgens mij is die van Nano origineel heeft Gumi hem juist gecovered, maar ik kan het mis hebben ;d.
    Devilish-P ken ik niet denk ik ;o.. Zal zo even luisteren van hem/haar/het.
    Zelf vind ik liedjes van Utsu-P geweldig en MuryokuP. Neru, Giga-P & Honeyworks hebben ook leuke ertussen zitten ;d.

    Edit; Oh ik ken hem wel! De albums; 5150 en High Gain Street zijn van hem ;o die zijn echt leuk ;o.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 19:41 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    *verschuilt in een hoekje* Ben ik de enigste die niet zo heel veel van vocaloid houd?
    Naja, ik vind het niet slecht... maar ik vind de stemmen minder leuk dan normale stemmen....
    Sommige liedjes vind ik echt heel erg mooi en leuk maar stemmen...
    *heeft het gevoel dat ze nu elk moment vermoord kan worden*

    *weg ren*

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 19:57 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.