• En we hebben nummer 23 alweer ;o!! Gaat snel o-o..

    Ok even nog een paar dingetjes die ik in het vorige topic(s) had gezegd en wel de moeite waard zijn om er nog in te zetten ;d.

    Shuuya schreef:
    Aangezien niemand er op heeft gereageerd in vorige topic of die daarvoor :'D..
    Ga ik het toch doen..

    Otaku mensjes!! Lees en geef antwoord :'D..
    Ja, ik dacht om lijstje in het beginpost neer te zetten met apps/sites waar je manga/anime makkelijk kunt lezen/kijken ;d In een spoiler, omdat de beginpost al zo lang is :'D. Aangezien die vragen nog wel eens geregeld voorkomen ;d.

    ^^ Het is altijd welkom om nog meer apps/sites aan te raden ;d.
    Shuuya schreef:
    Otaku mensjes!!
    Volgens mij is het al eens vaak gevraagd voor een meeting onder de otaku mensjes, maar er is verder nooit echt iets mee gedaan :'D.. We kwamen al niet verder dan een plek kiezen :'D..
    Nu heb ik een vraag! Zou ik van jullie mogen weten waar jullie wonen? of een plek wat waar voor jullie makkelijk is om te bereiken of een plek wat het uiterste is waar je heen wilt reizen..
    Voor mij is Utrecht namelijk echt het uiterste van het uiterste ik zelf moet dan rond de 3 uur reizen :'D.


    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?
    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime
          - animehere

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!

    Join us! ;D
    16- bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
    17- Impavid (Reina) - 16 - MAL
    18- xHappinessx (Suus) - 16 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 18
    22- Einmana (Sarah) - 17 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 19 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Lazet (Iris) - 17 - MAL
    25 - TheHorcrux (Rowena) - 16 -
    26 - OriharaIzaya (Thorsten) - 16 - MAL
    27 - MorningStorm (Wouter) - 15 - MAL
    28 - Yokubo (Sharon) - 19 - MAL
    29 - Maka (Eva) - 14
    1- Parachutes (Dirkje) - 18 - MAL - Hummingbird
    2- Rewrite (Kevin) - 20 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - Hummingbird
    4- Tet (Myrthe) - 16 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 18
    6- Shukaku (Minke) - 15 - MAL
    7- Midori (Maria) - 19
    8- Yoru (Maxime) - 15 MAL
    9- Lazulis (Lyra) - 18 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 17
    11- Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 18 - animeplanet
    13- Miuna (Shirley) - 20 - MAL
    14- Bleach (Chantal) - 18 - MAL
    15- Autumni (Michelle) - 13


    Ik moet gelijk eerst even bekennen dat ik de anime van de volgende plaatjes heb ik zelf de bovenste 2 nog niet afgekeken en de onderste 2 nog helemaal niet gekeken.



    Rechts boven: Bakemonogatari
    Links boven: Blood C
    Rechts onder: Kuragehime
    Links onder: GJ-bu

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 22:20 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tet schreef:
    *verschuilt in een hoekje* Ben ik de enigste die niet zo heel veel van vocaloid houd?
    Naja, ik vind het niet slecht... maar ik vind de stemmen minder leuk dan normale stemmen....
    Sommige liedjes vind ik echt heel erg mooi en leuk maar stemmen...
    *heeft het gevoel dat ze nu elk moment vermoord kan worden*

    *weg ren*


    Nah, ik ben er vrij neutraal over xd
    Ik heb zoiets van, er zitten soms goede stemmen bij en soms minder goede net als bij normale liedjes.
    Ik heb zo favorietjes bij vocaloid, maar sommige liedjes vind ik ook gewoon helemaal niks xd
    Dus ja, neutraal ben ik erover, telt dat ook? :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tet schreef:
    *verschuilt in een hoekje* Ben ik de enigste die niet zo heel veel van vocaloid houd?
    Naja, ik vind het niet slecht... maar ik vind de stemmen minder leuk dan normale stemmen....
    Sommige liedjes vind ik echt heel erg mooi en leuk maar stemmen...
    De muziek is altijd wel goed, ik hou van leuke ritmes en mooie tonen, maar maar maar....
    *heeft het gevoel dat ze nu elk moment vermoord kan worden*

    *weg ren*

    Door mij word je niet vermoord hoor ghehe ;d.
    Maar trouwens een tip als je een Vocaloid liedje heel mooi vind, maar de stem niet. Probeer te zoeken of er een cover van is door echte mensen stemmen (ok dat klinkt raar), maar meestal is die er wel namelijk ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rewrite schreef:
    (...)

    Nah, ik ben er vrij neutraal over xd
    Ik heb zoiets van, er zitten soms goede stemmen bij en soms minder goede net als bij normale liedjes.
    Ik heb zo favorietjes bij vocaloid, maar sommige liedjes vind ik ook gewoon helemaal niks xd
    Dus ja, neutraal ben ik erover, telt dat ook? :P


    Als ze op me gaan jagen onder de meeting help je me dan? D:
    Ik vind zegmaar de muziek heel leuk, maar de stemmen spreken me gewoon niet zo heel erg aan, >,<


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Shuuya schreef:
    (...)
    Door mij word je niet vermoord hoor ghehe ;d.
    Maar trouwens een tip als je een Vocaloid liedje heel mooi vind, maar de stem niet. Probeer te zoeken of er een cover van is door echte mensen stemmen (ok dat klinkt raar), maar meestal is die er wel namelijk ;d.


    WHOOH! *0* Okay!
    Zal ik doen! Yay! Ik blijf leven!


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Tet schreef:
    (...)

    Als ze op me gaan jagen onder de meeting help je me dan? D:
    Ik vind zegmaar de muziek heel leuk, maar de stemmen spreken me gewoon niet zo heel erg aan, >,<


    Haha tuurlijk! :P
    Sounds fun xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tet schreef:
    *verschuilt in een hoekje* Ben ik de enigste die niet zo heel veel van vocaloid houd?
    Naja, ik vind het niet slecht... maar ik vind de stemmen minder leuk dan normale stemmen....
    Sommige liedjes vind ik echt heel erg mooi en leuk maar stemmen...
    *heeft het gevoel dat ze nu elk moment vermoord kan worden*

    *weg ren*


    Nou, ik heb dit eigenlijk ook heel erg... Daarom vind ik Gumi ook zo leuk, haar stem is best wel realistisch, zeg maar. Bijvoorbeeld bij Hatsune Miku kun je gewoon heel goed horen dat het een Vocaloid is en dat vind ik veel minder mooi.
    Ik vind eigenlijk de Vocaloid stemmen gewoon niet zo mooi, alleen de muziek is soms wel heel erg goed, en vooral de verhalen in de liedjes; daar luister ik het voor. c:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shuuya schreef:
    (...)
    Door mij word je niet vermoord hoor ghehe ;d.
    Maar trouwens een tip als je een Vocaloid liedje heel mooi vind, maar de stem niet. Probeer te zoeken of er een cover van is door echte mensen stemmen (ok dat klinkt raar), maar meestal is die er wel namelijk ;d.


    Yeah, dit ook inderdaad. Ik vind de liedjes die ik ook ken als cover van nano allemaal door nano beter, ook...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tet schreef:
    (...)

    WHOOH! *0* Okay!
    Zal ik doen! Yay! Ik blijf leven!

    Ghehe ;d. Als je hulp nodig heb met zoeken hoor ik het wel ;d.
    Ik heb trouwens ook zo vaak dat ik een versie met mensen stemmen veel leuker vind dan met Vocaloid stemmen xd. Even kijken voor een voorbeeld.
    Crybaby Boyfriend << Vocaloid ... Mensen >> Crybaby Boyfriend
    FIRST << Vocaloid ... Mens >> FIRST
    blabla Frustration << Vocaloid ... Mens >> blabla Frustration
    Dat blabla zijn normaal Japanse tekens maar volgens mij kan Q dat niet lezen :'D.. Mja dit zijn dus een paar voorbeelden waarvan ik de mensen versie leuker vind dan de vocaloid versie ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    (...)
    Eens zien hoeveel ik van jouw liedjes ken :'D. Ok de eerste kende ik al niet.. Marygold van Gumi, maar het is Gumi en Gumi is denk ik toch echt mijn favoriet ;o.
    Coin kende ik ook al niet ;o.. Ik zette hem in een link omdat jouw link het niet deed ;o.. Dus ik moest even moeilijk doen :'D.
    Notebook kende ik wel ;D. Yee iets dat ik ken xd. en Replicant ;o.
    Allemaal Gumi liedjes gewoon ;o. Dirkje je bent geweldig! en Fantasy later ook nog ;o..
    Stiekem zal ik wel even Vocaloid liedjes plaatsen van andere vocaloid ;p. Er zullen alleen denk ik ook wat Miku komen, al ben ik zelf ook niet echt Miku fan..

    Zo kut alleen dat Youtube veranderd is -.- nu kom ik niet zo makkelijk bij mijn lijsten :'D. Oh ja, ik zou proberen verschillende genre's te doen xd.
    Hatsuen Miku & Gumi - Hocus Pocus
    Hatsune Miku - 3331
    Gumi - Chocolat Girl
    Gumi & VY2 Yuuma - Juistice Breaker -De verleiding om meer Gumi erin te gooien is zo groot... Het origineel is trouwens alleen van Gumi.. VY2 Yuma zit er origineel niet bij-
    Kagamine Len, Kaito, Gakupo - The Immoral Memory, The Lost Memory
    Kagamine Len - Night Walker
    Meiko - Evil Food Eater Conchita < Waarschijnlijk het enige liedje dat ik leuk vind van haar..
    Kagamine Rin - Undead Enemy
    Kagamine Rin - Methods of Brainwashing the Monkey Dance
    Megurine Luka - Sweet Sweet Cendrillon
    Namine Ritsu - Stomach Book
    IA - A Realistic Logical Ideologist
    IA - Epimetheus
    V.flower (ofzo) - A Teacher, Detained
    Tomone Mito & Zaku - Your Talent

    Ik heb van zo veel mogelijk soorten Vocaloids een liedje erin gepleurd.. Je hebt alleen schijt veel Vocaloids en ik hou van lang niet allemaal :'D..
    Ok Namine Ritsu, Tomono Mito & Zaku zijn geen Vocaloids maar Utau :'D.
    Stiekem vind ik nog veel meer liedjes geweldig, maar ik dacht, laat ik het maar op niet meer dan 2 per Vocaloid houden :'D.



    @Shirley, ik volg je heel stiekem!


    Ok, even nog een keer quoten, want ik heb alles geluisterd. :Y)
    MAAR HOLY SHIT DAT STOMACH BOOK LIED DAMN D; Het is goed... Maar... Holy shit... Dat verhaal. O___o
    Voor de rest vond ik de eerste heel goed, weer zo zielig. D: En die van Hatsune Miku ook. Die van Luka en IA vond ik ook allemaal leuk, vooral Epimetheus vond ik awesome. ;o En Undead Enemy! De rest vond ik mwah, niet zo, bij de meesten vond ik de stemmen niet zo heel leuk...
    Vind toch Gumi de leukste hoor. :Y) Miku kan ik ook wel aanhoren, al mag ik haar stem niet zo heel erg, maar ze wordt gewoon zoveel gebruikt dat er wel leuke liedjes tussen moeten zitten. :') En IA ben ik gewoon heel erg aan gewend door Kagerou Project. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shuuya schreef:
    (...)
    Ghehe ;d. Als je hulp nodig heb met zoeken hoor ik het wel ;d.
    Ik heb trouwens ook zo vaak dat ik een versie met mensen stemmen veel leuker vind dan met Vocaloid stemmen xd. Even kijken voor een voorbeeld.
    Crybaby Boyfriend << Vocaloid ... Mensen >> Crybaby Boyfriend
    FIRST << Vocaloid ... Mens >> FIRST
    blabla Frustration << Vocaloid ... Mens >> blabla Frustration
    Dat blabla zijn normaal Japanse tekens maar volgens mij kan Q dat niet lezen :'D.. Mja dit zijn dus een paar voorbeelden waarvan ik de mensen versie leuker vind dan de vocaloid versie ;d.


    *0* Awesum! *saves list* Heel heel erg bedankt! *0*


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Nog maar even ter vergelijking en om Syll na te doen. :Y)

    5150: vocaloid/Gumi&Miku <-> mens/nano (Dit vind ik overigens echt een heel erg awesome liedje! Kijk het filmpje! ;D)
    Magenta: vocaloid/Gumi <-> mens/nano (Wat jij daarover zei Syll kan trouwens best nog eens waar zijn... Ik vond het bij de Gumi versie soms ook een beetje niet kloppend klinken of zo. ;o En het klinkt niet Devilish-P achtig, en het staat wel op zijn album, lijkt me best logisch als het een cover is van nano... MAAR IK HOU ECHT VAN DE NANO VERSIE _O_)
    Omoide Kakera [Memory Fragments]: vocaloid/Gumi <-> mens/nano
    Glow: vocaloid/Miku <-> mens/nano


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ok, even nog een keer quoten, want ik heb alles geluisterd. :Y)
    MAAR HOLY SHIT DAT STOMACH BOOK LIED DAMN D; Het is goed... Maar... Holy shit... Dat verhaal. O___o
    Voor de rest vond ik de eerste heel goed, weer zo zielig. D: En die van Hatsune Miku ook. Die van Luka en IA vond ik ook allemaal leuk, vooral Epimetheus vond ik awesome. ;o En Undead Enemy! De rest vond ik mwah, niet zo, bij de meesten vond ik de stemmen niet zo heel leuk...
    Vind toch Gumi de leukste hoor. :Y) Miku kan ik ook wel aanhoren, al mag ik haar stem niet zo heel erg, maar ze wordt gewoon zoveel gebruikt dat er wel leuke liedjes tussen moeten zitten. :') En IA ben ik gewoon heel erg aan gewend door Kagerou Project. :Y)

    IA heeft nog meer van zulke liedjes zoals Epimetheus, & Megurine Luka ook ;d. Als goed is, is de producer daarvan MuryokuP ;d.
    Maar over Stomach Book, je moet eens weten hoeveel liedjes van Vocaloid een Fcked up verhaal hebben :'d. Heel vaak gaat het bij mij van; Oh leuk en vrolijk klinkend liedje ;D -leest subtitles mee- Fck this :'D.. Dit is helemaal niet vrolijk xd.
    Zoals deze ;D hier vind ik de cover trouwens wel mooier

    Parachutes schreef:
    Nog maar even ter vergelijking en om Syll na te doen. :Y)

    5150: vocaloid/Gumi&Miku <-> mens/nano (Dit vind ik overigens echt een heel erg awesome liedje! Kijk het filmpje! ;D)
    Magenta: vocaloid/Gumi <-> mens/nano (Wat jij daarover zei Syll kan trouwens best nog eens waar zijn... Ik vond het bij de Gumi versie soms ook een beetje niet kloppend klinken of zo. ;o En het klinkt niet Devilish-P achtig, en het staat wel op zijn album, lijkt me best logisch als het een cover is van nano... MAAR IK HOU ECHT VAN DE NANO VERSIE _O_)
    Omoide Kakera [Memory Fragments]: vocaloid/Gumi <-> mens/nano
    Glow: vocaloid/Miku <-> mens/nano

    Over Glow. Ik moet bekennen dat ik daarvan die van Glutamine mooier vind ;$
    Verder ben ik het wel met je eens ;d. Al weet ik het nog niet van de eerste. Vind beide versies daarvan wel leuk ;o.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aangezien mijn ervaringen met Vocaliod vrij beperkt zijn (omdat ik op zich niet zo'n fan ben van computer bewerkte muziek) en ik graag toch even over muziek wil meepraten, maak ik even een mooi bruggetje.Ik heb namelijk wel zo mijn favorietjes ook qua bandjes :P

    Ik ben bijvoorbeeld best fan van de band FLOW



    En tja natuurlijk hoort LiSa in dit rijtje thuis en het liedje verraad waarom. Ze beweegt alleen wel veel te veel naar mijn mening xd


    En tja de laatste tijd vind ik nico touches the wall ook wel erg goed :)


    En natuurlijk Supercell :D


    Moet ik nog even doorgaan of verveel ik jullie nu met mijn in de meeste gevallen afwijkende muzieksmaak? xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Afwijkens muziek smaak? Van jouw 4 dingen luister ik zelf ook regelmatig LiSa en Supercell ;d.
    Zoals Jet Rocket.. Yeah niet op het filmpje letten het was of dat.. of een live optreden.. of dat met Osu en dan hoor je al die osu! geluiden er doorheen..
    Sinner vind ik ook heel mooi ;d. en die ook ;D Die word trouwens gezongen door Yanagi Nagi en die maakt zelf ook geweldige muziek naar mijn mening ;d. Waaronder Killer Song en Muteki no Soldier

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 20:40 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lol twee volgers bedankt dat jullie me volgen :)

    Ik ben nu bij ep 10 en ga morgen weer verder kijken heb vandaag vanaf 4 gekeken met pauze er tussen (:




    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 20:40 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise