• Het andere topic was helemaal vol(wat ik dus niet had verwacht, toen ik het topic opende). Dus vandaar dit nieuwe topic.

    Voorprogramma (tot nu toe bekend): 5SOS/5 Seconds of Summer


    Aanvang: 18:00 uur (beide dagen)




    Het uitzicht vanaf het vak waar je in zit.

    Dankzij Pennybags kan je kijken wat je uitzicht is vanuit het vak waarin je komt te zitten. Zij plaatste de link namelijk in het vorige topic. Voor degene die het gemist hebben, ga even kijken als je het wil weten.


    24 juni

    Vak Groen



    Vak Oranje



    Vak Paars



    Staanplaatsen - Vak nog onbekend



    Zitplaatsen - Vak nog onbekend



    Vak 102

    xiheartharry - Rij 19
    Bayrath - Rij 3


    Vak 103

    OhMyNarry - Rij 19
    Pennybags
    Vervain - Rij 19


    Vak 108



    Vak 110

    Talilayu - Rij 19


    Vak 119

    Pia
    amber1996
    Hazuki - Rij 17
    Floreale - Rij 4


    Vak 122



    Vak 124

    Rinkee - Rij 15 ~ Stoel 323/324/325/326


    Vak 125



    Vak 126



    Vak 127

    Tuk - Rij 11 ~ Stoel 100


    Vak 128



    Vak 401



    Vak 403



    Vak 404



    Vak 407



    Vak 418



    Vak 419



    Vak 425

    Love1D4ever - Rij 21 ~ Stoel 131/132/133/134
    Shaughnessy


    Vak 428

    Cozart - Rij 9 ~ Stoel 240 en 239



    25 juni

    Vak Groen



    Vak Oranje



    Vak Paars



    Vak 102

    Neverlands - Rij 6 ~ Stoel 54/55/56/57/58/59


    Vak 119



    Vak 121

    FlyHigh - Rij 12 ~ Stoel 150 en 151


    Vak 122

    Astoria - Rij 9


    Vak 125



    Vak 126



    Vak 127



    Vak 128



    Vak 129

    Jauregui - Rij 25 ~ 187/188/189


    Vak 404



    Vak 407



    Vak 419

    Depay - Rij 7 ~ Stoel 19 en 20
    StarNiall - Rij 7 ~ Stoel 19 en 20


    Vak 420

    Cozart - Rij 5


    Vak 421

    Chez - Rij 1 ~ Stoel 144/145/146
    Maguire


    Vak 426



    Vak 427

    Defqon - Rij 10
    KusjeeMerel - Rij 17 ~ Stoel 184, 185 en 186


    Vak 430

    Vinception - Rij 6 ~ Stoel 313/314/315


    Hier kan alles worden besproken wat met de concerten te maken heeft. Mocht je ergens niet uit komen of hulp nodig hebben, ik zou zeggen laat het weten. Er zal vast wel iemand zijn die je wil helpen!

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 22:28 ]


    Physics is awesome

    Tuk schreef:
    (...)

    Vraag ik mij toch af wat hij heeft gedaan dat hij ineens zo'n pijn kreeg aan zijn knie. Ik weet wel dat hij toen is geopereerd aan zijn knie, maar dinsdag had hij volgens mij geen last van zijn knie.


    Iemand had iets tegen zijn knie aangegooid


    Part of the journey is the end

    IrishNialler schreef:
    (...)ahw iemand toevallig een filmpje of die weet tijdens welk nummwr dat het gebeurde. Ben heel de tijd al aan t zoeken


    http://m.youtube.com/watch?v=i9Bcw3zcExM


    Part of the journey is the end

    Loniza schreef:
    (...)

    Iemand had iets tegen zijn knie aangegooid


    Op instragram zijn er foto's van vlak nadat het was gebeurd. Niet zo slim van die fan.


    Physics is awesome

    Loniza schreef:
    (...)

    http://m.youtube.com/watch?v=i9Bcw3zcExM
    thanks ahw hij loopt echt heel zielig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sciuto schreef:
    (...)

    Ja in groen werd veel geduwd, hoorde ik van mensen die ik ook kende en daarin stonden. Oranje echt helemaal niet. ^^ Was wel super warm zeg.


    Ja, het was in Green echt niet te harden. Ik weet niet wat er gebeurde maar uit het niets ging iedereen opstaan en rennen ik dacht echt van: Wtf gebeurd hier?
    In ons vak viel er al een meisje flauw voordat het uberhaupt nog begonnen was. Iedereen maar krijsen dat ze hulp moeten halen, in plaats van zelf beginnen met hulp zoeken.. En echt 10 tellen later ging de muziek van de videoclips aan en was iedereen haar spontaan vergeten ><
    Ook dachten een aantal daarna slim te zijn om weer naar achteren te duwen, zodat er meer ruimte zou komen, wat niet bepaald een succes was, want mensen bleven gewoon lekker koppig staan, lol. Uiteindelijk stond ik helemaal geplet en kon ik niet eens gewoon recht staan.
    Dan stonden er ook nog mensen van, weet ik veel, 1 meter 80 voor me met mijn 1 meter 56 en het kon ze ook niks schelen of ik wat kon zien of niet. Geweldig mensen, geweldig. (y)


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Daar voor was het echt erg ja! Ik had zit plaatsen. En ik vond het geweldig! Werkelijk. Mijn 9 helden gezien! Dat kan ik van mijn lijstje schrappen!
    Maar ik was die dag dus schor, na 5SOS was het erger en na 1D was het vreselijk!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    IrishNialler schreef:
    Was r trouqens gelukt met die gekleurde blaadjes


    Ik zag in het stavak 20 blaadjes ofzo.

    In vak 430 had serieus niemand een rood blaadje.
    Ik ook niet, want ik kon alleen blauw en wit papier vinden (cat)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    (...)

    Ik zag in het stavak 20 blaadjes ofzo.

    In vak 430 had serieus niemand een rood blaadje.
    Ik ook niet, want ik kon alleen blauw en wit papier vinden (cat)


    Ik heb echt heel veel gezien!! Bovenste ring, onze ring en de sta plaatsen. Ik en mijn beste vriendin kregen van een meisje een witblaadje. xD dus was haar dank baar. We waren ook 1 van de vijftig met een; You make me strong blaadje.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Requille schreef:
    (...)

    Ja, het was in Green echt niet te harden. Ik weet niet wat er gebeurde maar uit het niets ging iedereen opstaan en rennen ik dacht echt van: Wtf gebeurd hier?
    In ons vak viel er al een meisje flauw voordat het uberhaupt nog begonnen was. Iedereen maar krijsen dat ze hulp moeten halen, in plaats van zelf beginnen met hulp zoeken.. En echt 10 tellen later ging de muziek van de videoclips aan en was iedereen haar spontaan vergeten ><
    Ook dachten een aantal daarna slim te zijn om weer naar achteren te duwen, zodat er meer ruimte zou komen, wat niet bepaald een succes was, want mensen bleven gewoon lekker koppig staan, lol. Uiteindelijk stond ik helemaal geplet en kon ik niet eens gewoon recht staan.
    Dan stonden er ook nog mensen van, weet ik veel, 1 meter 80 voor me met mijn 1 meter 56 en het kon ze ook niks schelen of ik wat kon zien of niet. Geweldig mensen, geweldig. (y)

    ik had dit ook echt verwacht in vak paars, maar ik stond echt vooraan en kon echt super chil staan. het bleek wel dat achter echt veel geduwd werd, maar ik had juist voor verwacht. echt, we stonden echt al die tijd rustig op dezelfde plek en toen dacht het meisje naast me even leuk te gaan lopen duwen. ik heb haar gewoon een elleboog terug gegeven en toe droop ze zielig af.
    maar bij ons werden er ook mensen al uitgetrokken voordat het begonnen was, ik heb er in totaal zo'n 20 a 30 afgevoerd zien worden. maar er werd ook super veel water uitgedeeld bij ons, dus misschien dat het daarom nog wel meeviel.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    ik had dit ook echt verwacht in vak paars, maar ik stond echt vooraan en kon echt super chil staan. het bleek wel dat achter echt veel geduwd werd, maar ik had juist voor verwacht. echt, we stonden echt al die tijd rustig op dezelfde plek en toen dacht het meisje naast me even leuk te gaan lopen duwen. ik heb haar gewoon een elleboog terug gegeven en toe droop ze zielig af.
    maar bij ons werden er ook mensen al uitgetrokken voordat het begonnen was, ik heb er in totaal zo'n 20 a 30 afgevoerd zien worden. maar er werd ook super veel water uitgedeeld bij ons, dus misschien dat het daarom nog wel meeviel.


    Jaa. Bij ons werd er ook super veel water uitgedeeld. Ik had een flesje water mee, maar dat heb ik halverwege weggegooid toen ik zag dat ze de hele tijd water uitdeelden. Het werd helemaal warm. Zo goor. Dat water was lekker koud. ^^ Ik heb een paar hele mooie foto's van Harry kunnen maken. Zal ze zo even posten als gmail werkt.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 11:25 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Sciuto schreef:
    (...)

    Jaa. Bij ons werd er ook super veel water uitgedeeld. Ik had een flesje water mee, maar dat heb ik halverwege weggegooid toen ik zag dat ze de hele tijd water uitdeelden. Het werd helemaal warm. Zo goor. Dat water was lekker koud. ^^

    Hahaha, ja ik had precies hetzelfde! en toen had ik Liam zijn flesje gevangen en toen was ik vergeten dat het niet mijn flesje meer was en wilde ik bijna een slok nemen. ;x gelukkig dacht ik snel genoeg na toen ik de dop eraf draaide. maar bij ons waren die bekers best kut, want ze gaven heel de tijd alles aan mij omdat ik vooraan stond en lang ben, dus moest ik het verder maar gaan uitdelen.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 11:28 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zijn er ook filmpjes dat je echt de schoen tegen niall ziet komen..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het was kut dat iedereen aldoor langs je moest lopen. Ik moest aldoor mijn water oppakken, omdat het anders omviel xd en die flesjes waren KLEIN!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dat van Niall was zo sneu, ik zag hem aan komen lopen naar het middelste podium en ik dacht al, er is iets niet goed, want hij liep al een beetje vreemd en toen las ik vanmorgen die tweet en nu dit filmpje. Maarja, die fan kon dat ook niet van tevoren weten denk ik dan maar, maar dan wel een beetje dom dat je een schoen op stage gooit.


    'Darling, just hold on'





    Ik zweer dat ik niet heb ingezoomd of filters heb gebruikt. *O*




    En deze is nog een beetje goed. De rest wil niet versturen naar mijn gmail of zo. grr.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!