• Het andere topic was helemaal vol(wat ik dus niet had verwacht, toen ik het topic opende). Dus vandaar dit nieuwe topic.

    Voorprogramma (tot nu toe bekend): 5SOS/5 Seconds of Summer


    Aanvang: 18:00 uur (beide dagen)




    Het uitzicht vanaf het vak waar je in zit.

    Dankzij Pennybags kan je kijken wat je uitzicht is vanuit het vak waarin je komt te zitten. Zij plaatste de link namelijk in het vorige topic. Voor degene die het gemist hebben, ga even kijken als je het wil weten.


    24 juni

    Vak Groen



    Vak Oranje



    Vak Paars



    Staanplaatsen - Vak nog onbekend



    Zitplaatsen - Vak nog onbekend



    Vak 102

    xiheartharry - Rij 19
    Bayrath - Rij 3


    Vak 103

    OhMyNarry - Rij 19
    Pennybags
    Vervain - Rij 19


    Vak 108



    Vak 110

    Talilayu - Rij 19


    Vak 119

    Pia
    amber1996
    Hazuki - Rij 17
    Floreale - Rij 4


    Vak 122



    Vak 124

    Rinkee - Rij 15 ~ Stoel 323/324/325/326


    Vak 125



    Vak 126



    Vak 127

    Tuk - Rij 11 ~ Stoel 100


    Vak 128



    Vak 401



    Vak 403



    Vak 404



    Vak 407



    Vak 418



    Vak 419



    Vak 425

    Love1D4ever - Rij 21 ~ Stoel 131/132/133/134
    Shaughnessy


    Vak 428

    Cozart - Rij 9 ~ Stoel 240 en 239



    25 juni

    Vak Groen



    Vak Oranje



    Vak Paars



    Vak 102

    Neverlands - Rij 6 ~ Stoel 54/55/56/57/58/59


    Vak 119



    Vak 121

    FlyHigh - Rij 12 ~ Stoel 150 en 151


    Vak 122

    Astoria - Rij 9


    Vak 125



    Vak 126



    Vak 127



    Vak 128



    Vak 129

    Jauregui - Rij 25 ~ 187/188/189


    Vak 404



    Vak 407



    Vak 419

    Depay - Rij 7 ~ Stoel 19 en 20
    StarNiall - Rij 7 ~ Stoel 19 en 20


    Vak 420

    Cozart - Rij 5


    Vak 421

    Chez - Rij 1 ~ Stoel 144/145/146
    Maguire


    Vak 426



    Vak 427

    Defqon - Rij 10
    KusjeeMerel - Rij 17 ~ Stoel 184, 185 en 186


    Vak 430

    Vinception - Rij 6 ~ Stoel 313/314/315


    Hier kan alles worden besproken wat met de concerten te maken heeft. Mocht je ergens niet uit komen of hulp nodig hebben, ik zou zeggen laat het weten. Er zal vast wel iemand zijn die je wil helpen!

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 22:28 ]


    Physics is awesome

    Sciuto schreef:





    Ik zweer dat ik niet heb ingezoomd of filters heb gebruikt. *O*




    En deze is nog een beetje goed. De rest wil niet versturen naar mijn gmail of zo. grr.


    Leuke foto's haha ^^


    'Darling, just hold on'

    IrishNialler schreef:
    Zijn er ook filmpjes dat je echt de schoen tegen niall ziet komen..


    Waarom wil je dat zien? Zien hoe hij pijn lijdt?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Sciuto schreef:
    (...)

    Waarom wil je dat zien? Zien hoe hij pijn lijdt?
    nee kweenie vind dat niet leuk maar dat moet en zal ik zien omdat ik er niet bij was. Das een tick van me


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)nee kweenie vind dat niet leuk maar dat moet en zal ik zien omdat ik er niet bij was. Das een tick van me


    T is gewoon dom dat je dat wilt zien sorry. Werkelijk het is zielig dat iemand dat wilt zien. Niall had volgens mij pijn hoor en dan wil jij het zien tss.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jovantos schreef:
    (...)

    T is gewoon dom dat je dat wilt zien sorry. Werkelijk het is zielig dat iemand dat wilt zien. Niall had volgens mij pijn hoor en dan wil jij het zien tss.

    Hij had wel degelijk pijn. het was echt niet leuk om te zien. heel zijn gezicht was verkrampt en bij elkar stap werd het alleen maar erger. ik had echt de neiging om hem te knuffelen. nee, het was echt niet leuk om te zien. ;c


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jovantos schreef:
    (...)

    T is gewoon dom dat je dat wilt zien sorry. Werkelijk het is zielig dat iemand dat wilt zien. Niall had volgens mij pijn hoor en dan wil jij het zien tss.
    ik weet ook dat hij pijn had ik ben niet blind. Maar ik wil het gewoon zien en wat jij daar vind is dan niet mn probleem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)ik weet ook dat hij pijn had ik ben niet blind. Maar ik wil het gewoon zien en wat jij daar vind is dan niet mn probleem


    Hij had pijn, en dat wil jij zien? Ik wil geen ruzie zoeken hoor, maar ik vind het eigenaardig dat je dat wilt zien..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Styles schreef:
    (...)
    Hij had wel degelijk pijn. het was echt niet leuk om te zien. heel zijn gezicht was verkrampt en bij elkar stap werd het alleen maar erger. ik had echt de neiging om hem te knuffelen. nee, het was echt niet leuk om te zien. ;c


    Ja het was echt zielig. Wij riepen met heel veel zijn naam. Maar hij hoorde het niet. D: Gelukkig gebeurde het op het einde. Kutwijf.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 11:47 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Beetje triest, dat met die schoen. Ze kon wel goed mikken, als het ook de bedoeling was dat ze Nialls knie zou raken. Gadverdamme, dat je dat in je hoofd haalt. Ik heb trouwens geen Q'tjes gezien in vak Green. Ik stond ook vrij ver achteraan; we hadden nogal gekloot met de parkeergarage. Achteraf was dat ook een hel, we hebben daar een uur in die parkeergarage gestaan omdat we helemaal stil stonden. En iedereen maar toeteren. Zo irritant was dat!

    Maar het was echt ontzettend gaaf, zo'n groot concert heb ik echt nog nooit meegemaakt! Die massa was echt huge! Maar nog even een vraagje, niet om er kritiek op te leveren of zo, maar vonden jullie Zayn ook zo anti-enthousiast? Het leek alsof hij er helemaal geen lol in had...


    Searching heavens for another earth

    Ik geloof dat eigenlijk niemand het heeft zien gebeuren, ik denk persoonlijk dat die schoen die Harry vast had, dat, dat het ding is geweest waar Niall mee geraakt is.


    'Darling, just hold on'

    Jovantos schreef:
    (...)

    Hij had pijn, en dat wil jij zien? Ik wil geen ruzie zoeken hoor, maar ik vind het eigenaardig dat je dat wilt zien..
    weet je wat laat ook maar. Dag jij me een sadist vind mag best maar laat ook maar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Taiteilijan schreef:
    Beetje triest, dat met die schoen. Ze kon wel goed mikken, als het ook de bedoeling was dat ze Nialls knie zou raken. Gadverdamme, dat je dat in je hoofd haalt. Ik heb trouwens geen Q'tjes gezien in vak Green. Ik stond ook vrij ver achteraan; we hadden nogal gekloot met de parkeergarage. Achteraf was dat ook een hel, we hebben daar een uur in die parkeergarage gestaan omdat we helemaal stil stonden. En iedereen maar toeteren. Zo irritant was dat!

    Maar het was echt ontzettend gaaf, zo'n groot concert heb ik echt nog nooit meegemaakt! Die massa was echt huge! Maar nog even een vraagje, niet om er kritiek op te leveren of zo, maar vonden jullie Zayn ook zo anti-enthousiast? Het leek alsof hij er helemaal geen lol in had...


    Jaa klopt! Dat zei iedereen om ons heen ook. Waarschijnlijk was hij niet lekker of zo. (of dat werd er gegokt) Dat was wel jammer, dat hij niet zo aanwezig was. Viel ons ook al op.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 12:00 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dukie schreef:
    Dat van Niall was zo sneu, ik zag hem aan komen lopen naar het middelste podium en ik dacht al, er is iets niet goed, want hij liep al een beetje vreemd en toen las ik vanmorgen die tweet en nu dit filmpje. Maarja, die fan kon dat ook niet van tevoren weten denk ik dan maar, maar dan wel een beetje dom dat je een schoen op stage gooit.


    Sowieso stom van haar want tijdens de veiligheid instructies wordt duidelijk gevraagd om geen harde dingen op het podium te gooien.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 12:19 ]


    Physics is awesome

    Tuk schreef:
    (...)

    Sowieso stom van haar want tijdens de veiligheid instructies wordt duidelijk gevraagd om geen harde dingen op het podium te gooien.

    Echt, als ontdekt wordt wie ze is, gaat ze van iedereen zoveel haat krijgen.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 12:23 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Jezus ook tegen zijn knie? Hij had 5 maanden geleden een operatie eraan? Ik kan wel janken hoor, welke idioot doet dit nou?!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded