• Sorry, als het hier verkeerd staat, ik heb geen flauw idee, waar het moet staan.


    Hellow mensen :)
    Welkom op Dit topic.
    Het zit dus zo, xxAmnesia wouden al lang iets doen voor onze grootste idolen 5 seconds of summer. We willen graag iets speciaal doen, zodat we opvallen en hun blij kunnen maken. Nu is het zo dat met de hulp van de andere Quizletters al een idee hebben bedacht.
    Het idee:

    Wat nou als iedereen een inimini stukje zin filmt zoals:
    Persoon 1. Hi guys!
    Persoon 2. We wanted to show you how much we love you.
    Persoon 3. And how much you mean too us.
    (Beroerd Engels, idc)

    En zo kan je dan doorgaan. Daarachter kan je dan nog iets zingends doen zeg maar ^^
    Dan hoef je niet perse te zingen, doen we het echt samen en is het niet heel moeilijk denk ik ^^

    hier komt het op neer :P
    Zelf een liedje schrijven en dan een filmpje monteren met daarin allemaal berichtjes/tekeningen van ons als fans en ook kleine stukjes film van zingende fans en misschien nog anderen die iets leuks weten te doen dat in het filmpje kan zoals een dansje of weet ik veel wat.


    MENSEN EVEN JULLIE AANDACHT:
    VANAF MORGEN ZOU IK GRAAG VAN DEGENE DIE VAN PLAN ZIJN OM MEE TE ZINGEN EEN KLEINE INZENDING WILLEN :)
    HET MOET MAAR EEN STUKJE ZIJN, MAAR ZO WETEN WE OF JE MEE KAN ZINGEN
    ALVAST BEDANKT
    xx



    Deelnemers:
    1. AnoukHoran
    2. xxAmnesia akka JadeHemmings
    3. Music4lifexx
    4. Tenace
    5. MrFluke
    6. AshtonIsCute
    7. Lonzia
    8. AshIrwinx
    9. Ashtonbabe
    10. KussLou
    11.Rotjex3
    12. Hecuba
    13. Batterycity
    14. Latukka
    15. Ashtonater
    16. Mashtonx
    17. Winhood
    18. NinjaIrwin
    19. NinjaTurtle
    20. Scribe
    21. OnlyxStyles
    22. Larissa (vriendin zonder Q)


    MENSEN DIE MIJ NODIG HEBBEN KUNNEN MIJ OOK BEREIKEN OP DE VOLGENDE MANIEREN:
    mail: fivesecondsofsummerfangirl@outlook.com
    skype: Swaggzxx




    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 16:40 ]


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Tenace schreef:
    Daarom, mijn stem is namelijk... Vreselijk en ik zet het ook liever niet openbaar (:
    En er zullen denk ik wel meer mensen zoiets denken. Maar dat heb ik ook met dansen.

    Het komt wel gewoon op internet en iedereen kan ermee doen wat hij of zij willen. En dan sta ik er liever niet op als een malloot ;/


    Dat snap ik (:
    Maar als we allemaal ideetjes combineren, zou je dat dan wel leuk vinden?
    Dus dat er een zelfgemaakt liedje komt en dat je dan buiten zingende/dansende fans, ook fans hebt met berichtjes aan de jongens?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonator schreef:
    Dus dan combineren we idee 1/4 (die lijken op elkaar) en 5!
    En misschien kunnen we nummer 2 er ook nog in verwerken, alleen dan waarschijnlijk iets anders dan het idee. Ik vind dit echt leuk, man.



    We doen het zowizo 5 en dan zowizo iets met een video :)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Ik ook. ^^

    En als het echt moet wil ik ook nog wel zingen, zolang het niet belachelijk hoog of laag is. (:


    wat was dit ookalweer

    Laten we het idee eerst goed uitwerken en dan kijken hoeveel mensen het leuk vinden en eventueel nog meer mensen optrommelen? (=


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    OKE IK HEB NU EEN IDEE. JA IK TAMARA HEB EEN IDEE. LUISTER EN HUIVER.

    Wat nou als iedereen een inimini stukje zin filmt zoals:
    Persoon 1. Hi guys!
    Persoon 2. We wanted to show you how much we love you.
    Persoon 3. And how much you mean too us.
    (Beroerd Engels, idc)

    En zo kan je dan doorgaan. Daarachter kan je dan nog iets zingends doen zeg maar ^^
    Dan hoef je niet perse te zingen, doen we het echt samen en is het niet heel moeilijk denk ik ^^

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 22:01 ]


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    OKE IK HEB NU EEN IDEE. JA IK TAMARA HEB EEN IDEE. LUISTER EN HUIVER.

    Wat nou als iedereen een inimini stukje zin filmt zoals:
    Persoon 1. Hi guys!
    Persoon 2. We wanted to show you how much we love you.
    Persoon 3. And how much you mean too us.
    (Beroerd Engels, idc)

    En zo kan je dan doorgaan. Daarachter kan je dan nog iets zingends doen zeg maar ^^
    Dan hoef je niet perse te zingen, doen we het echt samen en is het niet heel moeilijk denk ik ^^



    Daarom kun je twee Ideeën combineren
    x


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Tenace schreef:
    OKE IK HEB NU EEN IDEE. JA IK TAMARA HEB EEN IDEE. LUISTER EN HUIVER.

    Wat nou als iedereen een inimini stukje zin filmt zoals:
    Persoon 1. Hi guys!
    Persoon 2. We wanted to show you how much we love you.
    Persoon 3. And how much you mean too us.
    (Beroerd Engels, idc)

    En zo kan je dan doorgaan. Daarachter kan je dan nog iets zingends doen zeg maar ^^


    Dus je bedoeld dat we daar mee beginnen en dan daar achter dan het liedje en dan bijvoorbeeld foto's of kleine filmpjes van iedereen met een stuk papier met tekst en daartussen dan fans die een stukje zingen. En dan aan het einde: "Lots of Love, the fans from The Netherlands (en als er Belgen mee doen: ) and Belgium!"

    Let niet op mijn beroerde Engels trouwens, HAHAHAHA

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 22:04 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonator schreef:
    (...)

    Dus je bedoeld dat we daar mee beginnen en dan daar achter dan het liedje en dan bijvoorbeeld foto's of kleine filmpjes van iedereen met een stuk papier met tekst en daartussen dan fans die een stukje zingen. En dan aan het einde: "Lots of Love, the fans from The Netherlands (en als er Belgen mee doen: ) and Belgium!"

    Let niet op mijn beroerde Engels trouwens, HAHAHAHA


    Alle ideeën combineren dan ofwat?
    x


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Music4lifexx schreef:
    (...)

    Alle ideeën combineren dan ofwat?
    x


    Jepp!
    Dat is wat mij het leukste lijkt. Dan heb je vele leuke verschillende dingen!
    Maar het moet niet te druk worden, dat wel. Dus het moet geen keihard rocklied worden ofzo xd


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonator schreef:
    (...)

    Dus je bedoeld dat we daar mee beginnen en dan daar achter dan het liedje en dan bijvoorbeeld foto's of kleine filmpjes van iedereen met een stuk papier met tekst en daartussen dan fans die een stukje zingen. En dan aan het einde: "Lots of Love, the fans from The Netherlands (en als er Belgen mee doen: ) and Belgium!"

    Let niet op mijn beroerde Engels trouwens, HAHAHAHA


    JA IK BEN VOOR. TAMARA IS VOOR. JA DIE BITCH HIERROW, JA OKE, JE SNAPT NU WIE TAMARA IS c:

    Lol, mijn Engels is slechter, altijd :3


    wat was dit ookalweer

    Ashtonator schreef:
    (...)

    Jepp!
    Dat is wat mij het leukste lijkt. Dan heb je vele leuke verschillende dingen!
    Maar het moet niet te druk worden, dat wel. Dus het moet geen keihard rocklied worden ofzo xd


    Ohh jammer, ik hoopte dat we nirvana gingen doen, hehe :3


    wat was dit ookalweer

    Music4lifexx schreef:

    Alle ideeën combineren dan ofwat?
    x


    Ja, ik denk dat het het leukste is als we alles combineren!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Okay, is goed :)
    x


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Tenace schreef:
    (...)

    JA IK BEN VOOR. TAMARA IS VOOR. JA DIE BITCH HIERROW, JA OKE, JE SNAPT NU WIE TAMARA IS c:

    Lol, mijn Engels is slechter, altijd :3


    Haha. Ik ben nu mijn Engels aan het opkrikken met internationale spelletjes. Maar zonder dat was mijn Engels regelrecht hopeloos geweest xd


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Tenace schreef:
    (...)

    Ohh jammer, ik hoopte dat we nirvana gingen doen, hehe :3


    Haha, was wel leuk geweest ja. Maar dat was iets te druk geweest :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]