• Sorry, als het hier verkeerd staat, ik heb geen flauw idee, waar het moet staan.


    Hellow mensen :)
    Welkom op Dit topic.
    Het zit dus zo, xxAmnesia wouden al lang iets doen voor onze grootste idolen 5 seconds of summer. We willen graag iets speciaal doen, zodat we opvallen en hun blij kunnen maken. Nu is het zo dat met de hulp van de andere Quizletters al een idee hebben bedacht.
    Het idee:

    Wat nou als iedereen een inimini stukje zin filmt zoals:
    Persoon 1. Hi guys!
    Persoon 2. We wanted to show you how much we love you.
    Persoon 3. And how much you mean too us.
    (Beroerd Engels, idc)

    En zo kan je dan doorgaan. Daarachter kan je dan nog iets zingends doen zeg maar ^^
    Dan hoef je niet perse te zingen, doen we het echt samen en is het niet heel moeilijk denk ik ^^

    hier komt het op neer :P
    Zelf een liedje schrijven en dan een filmpje monteren met daarin allemaal berichtjes/tekeningen van ons als fans en ook kleine stukjes film van zingende fans en misschien nog anderen die iets leuks weten te doen dat in het filmpje kan zoals een dansje of weet ik veel wat.


    MENSEN EVEN JULLIE AANDACHT:
    VANAF MORGEN ZOU IK GRAAG VAN DEGENE DIE VAN PLAN ZIJN OM MEE TE ZINGEN EEN KLEINE INZENDING WILLEN :)
    HET MOET MAAR EEN STUKJE ZIJN, MAAR ZO WETEN WE OF JE MEE KAN ZINGEN
    ALVAST BEDANKT
    xx



    Deelnemers:
    1. AnoukHoran
    2. xxAmnesia akka JadeHemmings
    3. Music4lifexx
    4. Tenace
    5. MrFluke
    6. AshtonIsCute
    7. Lonzia
    8. AshIrwinx
    9. Ashtonbabe
    10. KussLou
    11.Rotjex3
    12. Hecuba
    13. Batterycity
    14. Latukka
    15. Ashtonater
    16. Mashtonx
    17. Winhood
    18. NinjaIrwin
    19. NinjaTurtle
    20. Scribe
    21. OnlyxStyles
    22. Larissa (vriendin zonder Q)


    MENSEN DIE MIJ NODIG HEBBEN KUNNEN MIJ OOK BEREIKEN OP DE VOLGENDE MANIEREN:
    mail: fivesecondsofsummerfangirl@outlook.com
    skype: Swaggzxx




    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 16:40 ]


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Hecuba schreef:
    (...)

    het idee van Ashtonator!


    Okay is goed :P


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Het is hecuba niet hebuca hahahaha

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 21:38 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik ben sowieso van plan om liedjes van ze te coveren en het lijkt me persoonlijker en unieker om zelf een liedje te schrijven.
    Ik zie vele foto's en kleine filmpjes van fans. Maar ik denk dat het meer indruk maakt als je echt zo iets voor ze doet (=

    En als dan iedereen hier random zinnetjes in gooit en dat we dan met een paar mensen het liedje in elkaar gaan zetten en dan regelmatig de updates hier neer zetten zodat iedereen er mee eens is en iedereen dus wel mee kan beslissen....

    Sorry, ik ben enorm enthousiast hier over ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    ah ik vind dat zo cool!
    Ik wil ook coveren, maar ik heb niks om op te nemen naast de microfoon op mijn laptop.

    Ik wil wel het liedje in elkaar zetten, kan alleen niet met muziek, maar de tekst wil ik zeker wel voor helpen!


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashtonator schreef:
    Ik ben sowieso van plan om liedjes van ze te coveren en het lijkt me persoonlijker en unieker om zelf een liedje te schrijven.
    Ik zie vele foto's en kleine filmpjes van fans. Maar ik denk dat het meer indruk maakt als je echt zo iets voor ze doet (=

    En als dan iedereen hier random zinnetjes in gooit en dat we dan met een paar mensen het liedje in elkaar gaan zetten en dan regelmatig de updates hier neer zetten zodat iedereen er mee eens is en iedereen dus wel mee kan beslissen....

    Sorry, ik ben enorm enthousiast hier over ^^


    Dat is inderddad ook waar.
    Ik was het vroeger ook van plan om een liedje voor ze te maken, maar ik suck daar in dus ja :3
    Dus ik ben idd ook voor jou idee alvast :)
    Nu hopen dat de rest ook gaat stemmen :)
    Dan kunnen we snel beginnen


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Hecuba schreef:
    Het is hecuba niet hebuca hahahaha
    `

    Kaka, sorry :3


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Ik wil ook wel mee doen. Ik ben voor idee nummer 1.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    Ik wil ook wel mee doen. Ik ben voor idee nummer 1.


    Okay, dank je , ik zet je erbij :)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Music4lifexx schreef:
    (...)

    Dat is inderddad ook waar.
    Ik was het vroeger ook van plan om een liedje voor ze te maken, maar ik suck daar in dus ja :3
    Dus ik ben idd ook voor jou idee alvast :)
    Nu hopen dat de rest ook gaat stemmen :)
    Dan kunnen we snel beginnen


    Ik ben slecht in de basis. Maar als mensen zinnetjes sturen, dan moet het vast wel lukken!
    Ik heb wel af en toe iets voor een schoolopdracht geschreven, maar verder een beetje. Maar niet veel. Wel melodietjes ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonator schreef:
    (...)

    Ik ben slecht in de basis. Maar als mensen zinnetjes sturen, dan moet het vast wel lukken!
    Ik heb wel af en toe iets voor een schoolopdracht geschreven, maar verder een beetje. Maar niet veel. Wel melodietjes ^^


    we zullen zien :)
    En moest het één van de andere worden, kan dat de achtergrond worden hè :)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    ik heb wel vaker teksten geschreven, dus dat lukt wel c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Wow, wait whut? Moeten we nu zingen? ;x

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 21:50 ]


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    Who wait whut? Moeten we nu zingen? ;x


    Oh ja, niet iedereen houd van zingen natuurlijk.

    Dan zouden we er ook andere stukjes film in kunnen stoppen. Mensen die dansen ofzo. Of misschien mensen die berichtjes vast houden!
    Of weet ik veel (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Daarom, mijn stem is namelijk... Vreselijk en ik zet het ook liever niet openbaar (:
    En er zullen denk ik wel meer mensen zoiets denken. Maar dat heb ik ook met dansen.

    Het komt wel gewoon op internet en iedereen kan ermee doen wat hij of zij willen. En dan sta ik er liever niet op als een malloot ;/


    wat was dit ookalweer

    Dus dan combineren we idee 1/4 (die lijken op elkaar) en 5!
    En misschien kunnen we nummer 2 er ook nog in verwerken, alleen dan waarschijnlijk iets anders dan het idee. Ik vind dit echt leuk, man.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]