• Jep, onze allerliefste geilste Bill is dood...

    maar niet heus k bedoel wie is deze nieuwe Bill toch??

    Ik wil de 17 jarige Bill niet de 19 jarige Bill...
    ook weet ik dat hij nog geen 19 wordt, maar nu lijkt hij wel zo!!
    zelfs de allertrouwste Billfan die ik ken zegt nu ook dat Bill nu echt op een wijf begint te lijken!
    nu lijkt hij mij depresief!
    ik wil gewoon die recht opstaande manen van hem zien niet die platte zwarte haren, ik bedoel komop! dat ziet ernu o zo nep uit!
    ik vind het niet mooi terwijl die blonde plukken zo mooi waren, waar meeste meisje voor vielen.

    Dus Woensdag is de begrafenis kom gerust langs
    RIP Bill

    x. Me


    death to the one at the end of the serenade.

    Pff dit haar is juist zó'n verbetering.
    Dat gepoef zag er niet uit >.<

    Maar meneer doet heus wel weer poef hoor, jezus. Hij kleedt zich EEN KEER anders, en iedereen zeikt maar door. Wat nou fans ofzo. Ëén keer een andere stijl uitproberen en alle fans vallen hem af.
    Damn mensen groeien op, dat sommige van jullie nu in de kleuterfase lijken te blijven hangen. Srsly get a life ofzo.


    Ik vond zijn poefhaar wel sexyerder^^ maar ik ben het voor de rest met je eens.
    Je bent 1. Toch voor de muziek fan. Van sommige band ben ik ook fan, maar die zien er ook niet uit en het is gewoon mooi meegenomen dat Bill er leuk uitziet en knap is. Maar ik vind hem coowl omdat hij zijn eigen stijl heeft en dat is deze. Dus laat hem, Dat is nou zijn stijl

    Zo Rwayda heeft weer gesproken(A)


    bla bla bla

    Weetje! eigenlijk kun je hierdoor al zien hoeveel fans er enkel naar het uiterlijk kijken! want iedereen zegt toch, tis de muziek die telt, Maar als Bill daar eens helemaal anders bijloopt is hij meteen .. Dood

    Van mijn part scheert ie zich kaal -_- I Don't care, zolag de muziek maar goe blijft

    ja precies :O


    don't Worry...Be gay.

    het is wel waar, ma ik blijf fan vo de muziek.
    er zijn ook bands waar ik fan vn ben en die zyn ook ni knap
    het is gwn puur toeval dat Bill ook nog eens bloedmooi is


    La Vie en Rose

    Bill is veranderd, maar hij blijft en was schattig en sexy daar kan je niks aan veranderen
    oke zijn witte plukjes waren wel iets mooier
    maar ja zijn keuze
    en hij zet zijn manen wel recht hoor
    op WB bijvoorbeeld


    One Day you'll remember me...

    Je moet er gewoon aan wennen!
    Ikzelf vond z'n haar het mooiste toen hij zestien was!
    Zo stijl naar beneden telkens en toen had hij niet zoveel haar!
    Vond ik veel mooier!

    XD

    OMg sluit alsjeblieft deze topic!
    Je moest jezelf echt schamen om bill dood te verklaren, bill doet wat hij wilt met zijn leven !
    en daar hoort z'n stijl bij!
    get on with it!
    En stop met deze belachelijke topics te maken !!
    Ik word er gek van en seg z'n haar staat alang weer omhoog en ja..de blonde plukje zijn weg ja en ?
    daar kan niemand wat aan doen.
    en als om deze reden fans afhaken, dat is gewoon zielig...draait een band niet om de muziek, naar mijn weten ?

    -the end-

    Sorry hoor:S Maar Freedent fzeu: Je overdrijft. En de mensen die zeggen dat Bill dood is fzeu, ook. Bill had ervoor bijna altijd zijn haren plat, alleen voor fotoshoots & concerten niet. Het enige wat aan zijn haren zijn veranderd, is dat het nu helemaal zwart is. En voor een keer zijn kleren veranderd, oké. Je hoeft dan niet meteen af te zeiken hoor? Sorry hoor, maar je wilt nu dus zeggen dat je fan bent om de uiterlijk:S Ik heb geen een vriendin die fan is van Tokio hotel, alleen op quizlet dan, en ze zitten allemaal Bill af te zagen? Hallo, ik vind Bill leuk om wie die is, en om de muziek die TOKIO HOTEL maakt;) Om nou dan meteen zo te reageren...
    Dan noem ik je aan fake-fan, sorry.;)


    ok

    kyk ik vond hem vroeger wel iets leuker! maar als hy hier gelukkig mee is moet hij het doen! en iedereen neemt wel is een nieuwe style dus waarom hij niet! tog!

    OMg sluit alsjeblieft deze topic!
    Je moest jezelf echt schamen om bill dood te verklaren, bill doet wat hij wilt met zijn leven !
    en daar hoort z'n stijl bij!
    get on with it!
    En stop met deze belachelijke topics te maken !!
    Ik word er gek van en seg z'n haar staat alang weer omhoog en ja..de blonde plukje zijn weg ja en ?
    daar kan niemand wat aan doen.
    en als om deze reden fans afhaken, dat is gewoon zielig...draait een band niet om de muziek, naar mijn weten ?

    -the end-


    ik ben het helemaal me je eens!
    wat maakt het uit dat hij veranderd! iedereen veranderd en het ergste vind ik nog dat hierom fans gaan afhaken.. het gaat toch om de muziek niet om het uiterlijk van bill!


    Je moet worden wie je bent.

    Pff dit haar is juist zó'n verbetering.
    Dat gepoef zag er niet uit >.<

    Maar meneer doet heus wel weer poef hoor, jezus. Hij kleedt zich EEN KEER anders, en iedereen zeikt maar door. Wat nou fans ofzo. Ëén keer een andere stijl uitproberen en alle fans vallen hem af.
    Damn mensen groeien op, dat sommige van jullie nu in de kleuterfase lijken te blijven hangen. Srsly get a life ofzo.


    Idd,want op 13 juli had hij rechtopstaande manen.

    Sorry hoor Maar Freedent fzeu: Je overdrijft. En de mensen die zeggen dat Bill dood is fzeu, ook. Bill had ervoor bijna altijd zijn haren plat, alleen voor fotoshoots & concerten niet. Het enige wat aan zijn haren zijn veranderd, is dat het nu helemaal zwart is. En voor een keer zijn kleren veranderd, oké. Je hoeft dan niet meteen af te zeiken hoor? Sorry hoor, maar je wilt nu dus zeggen dat je fan bent om de uiterlijk Ik heb geen een vriendin die fan is van Tokio hotel, alleen op quizlet dan, en ze zitten allemaal Bill af te zagen? Hallo, ik vind Bill leuk om wie die is, en om de muziek die TOKIO HOTEL maakt Om nou dan meteen zo te reageren...

    Dan noem ik je aan fake-fan, sorry.


    Idd.


    Doe niet zo dom?


    I recycle my thoughts.


    Dit topic slaat dus echt nergens op?


    I recycle my thoughts.

    HAHAHAHA X'D ik vind dit een grappig bericht. Laat hem er lekker bij lopen als hij wilt. En als hij zijn haar omhoog vindt vervelen, doet hij t toch lekker plat. om hem daarom ineens depri te gaan noemen :l


    The economy is suffering, let it DIE!

    Bill word begraven als zijn uiterlijk een ietsie pietsie word veranderd??
    WTF??


    Het gaat om de muziek!!
    En om de persoon!

    Maar toch niet over z'n uiterlijk

    Zoals iemand anders al zegt,van mij mag hij roos haar met groene stippen hebben,ik blijf fan!!

    Ik bedoel,SCHAAMje!

    Ik heb gesproken.xD