• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door.
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeer' ik je personage of verwijder deze van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen ik(Durbanskies) opent nieuwe topics. Pas als ik langer dan 12 uur niet online ben geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in mijn gastenboek
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (11/20 vrij)
    Docenten:
    -Vrij
    -Vrij

    Jongens (10)
    - Scott 'Scottie' Berkham ~ Pianoman (1)
    - Gereserveerd ~ Aestivate
    - Levi Finn Winston ~ JamesPotter
    - Michael 'Mike' Luke Hood (3) ~ Jovantos
    - Thomas 'Tho' Isaac Barton (4) ~ Durbanskies
    Meisjes (10)
    - Victoire 'Vic' Lizzy Barton (1) ~ Durbanskies
    - Gereserveerd ~ Caelestis
    - Aylinn-Chelsey Marina McGrath (2) ~ Jovantos
    - Carly Chase ~ Philocalist (2)
    - Jennifer 'Jen' Anouk Reeds ~ Raccoon
    - Lixue 'Li' Sheen ~ Pientie (3)
    - Marlene 'Marley' Blaire Newport ~ Schuld


    Invullen:
    Naam:
    (eventuele) Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(met foto):
    Innerlijk:
    Extra:

    Als je zelf nog iets leuks weet om erbij te schrijven over je personage, gewoon doen!


    De kamerindeling:

    Kamer 1: Scott, Michael
    Kamer 2: Levi, Thomas
    Kamer 3: Victoire, Aylinn
    Kamer 4: Carly, Jennifer
    Kamer 5: Lixue, Marlene
    Kamer 6:
    Kamer 7:
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Vakanties van spelers:
    Jovantos: 5 juli tot 20 juli
    Durbanskies: 18 juli tot (denkik) 1 augustus
    JamesPotter: 3 tot 11 juli



    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.




    Patholoog en MissAlice; als jullie mee willen doen en de docenten weer willen spelen oid, kan dat natuurlijk altijd c:



    Credits; Patholoog & MissAlice

    We komen aan bij een verzamelpunt, dus niet bij het huisje.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 16:04 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    [ze zijn in gesprek]


    Spinning around, I'm weightless.

    Marlene Blaire Newport

    Ik glimlach vriendelijk als ze zichzelf ook voorsteld als Victoire Barton. Daarna schudde ze haar hoofd bij mijn vraag maar bleef nog even denken. "Misschien als je geluk hebt." En ik had geluk want alsnel had Vic een pakje marlboro in haar handen en gaf deze aan mij. `Hou maar`zei ze tenslotte en ik pakte het pakje van haar aan. `Dankjewel`zeg ik vriendelijk, maakte het pakje open en klemde een sigaret tussen mijn lippen. Ik duwde het pakje in mijn broekzak en stak de sigaret aan met mijn aansteker. Thuis had ik ook altijd Martboro dus was het wel bekend voor mij. Me ouders waren er altijd tegen geweest maar vonden ook dat ik zelf een keuze erin moest maken en ze het wel accepteerde. Aan Vic's rode ogen kon ik zien dat ze had gehuild maar ik vroeg er maar niet naar want.misschien zou ik haar daarmee kwetsen. "Heb je er al een beetje zin in?'vraag ik dan maar om het gesprek op gang te houden.

    Lucas Howerd

    Natuurlijk mag je naast mij zitten! Ik vind het knap dat je het wil proberen." Ik glimlach even dankbaar " Michael kom je dan ook bij ons, dat is dan wel zo leuk" zeg ik zachtjes en nerveus kijk ik naar de lift. " kunnen we wel nu gaan want anders durf ik straks net meer" zeg ik zachtjes. Ik slik weer even. " dan wachten we boven" beloof ik aan mevrouw Sharp en draai om. Ik wacht op de andere maar begin alvast wat te lopen terwijl ik nerveus keek. Wilde ik dit wek echt? Uiteindelijk moest het toch mevrouw Sharp zei het zelf al. We gingen eraan werken. Opzicht geen probleem want ik wilde er vanaf maar ik moest het wel tijd geven. Lipbijtend en handen friemelend wacht ik op ze.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Iemand die met Zeke wil praten?
    PS. Zeke staat nog niet bij de rollen]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scott Berkham ~ Levi ~

    "Is goed, tot straks Levi." Ik glimlachje naar hem en voelde eigenlijk heel opgelaten bij het zien van zijn rode wangen waar ik zojuist in had geknepen en over had gestreeld. Ik doe de jas wat meer om me heen. Hoewel Levi kleiner is dan mij, het scheelt niet veel, is de jas wel lekker groot en warm. Ik verstop mijn neus in de kraag en kijk rond. Ik loop naar een groepje toe dat niet met de lift hoeft en voeg me erbij. Veel zeg ik niet op het moment, maar als iemand iets vraagt zou ik wel moeten antwoorden. Ook als ze naar mijn naam vragen, ik moet maar even oefenen op mijn nieuwe naam denk ik. Ik bekijk de andere rustig en bijt op mijn onderlip. We zijn met aardig wat mensen en ieder hebben we ons eigen probleem. Zou dat probleem wat Levi heeft zijn wat ik denk dat het is?
    "Hee," zeg ik dan toch maar in het algemeen en ik trek de jas iets omlaag zodat mijn gehele gezicht te zien is. Ik glimlach naar de groep.

    (Iemand voor Scott? Dan issie niet zo loner hahahaha)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eruditie schreef:
    [Iemand die met Zeke wil praten?
    PS. Zeke staat nog niet bij de rollen]

    (Scott? :3 )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)
    (Scott? :3 )


    [Okay, komt Scott naar Zeke?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie schreef:
    (...)

    [Okay, komt Scott naar Zeke?]

    (Andersom? Hij staat bij de mensen die niet met de lift hoeven (: )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)
    (Andersom? Hij staat bij de mensen die niet met de lift hoeven (: )


    [Ok]


    Spoiler alert: you will save yourself


    Vince Luke Smiths
    Ze grinnikte zachtjes en haar blik gleed naar haar schoenen die onder een hoopje sneeuw verborgen zaten. ''Hmm, raad het eens,'' zei ze met een licht grijnsje en ik haalde vragend mijn schouders op. ''Ik ben gewoon van Engeland, Londen dus niet zo héél speciaal,'' zei ze schouderophalend en ik fronste kort maar het was toch wel te horen aan haar accent. ''Waar kom jij vandaan Vince?'' Vroeg ze lichtjes uitdagend en daarna sierde een glimlach haar gezicht. ''Liverpool,'' antwoordde ik en ik glimlachte zwakjes. ''Maar Londen is mooi,'' zei ik, ik vond haar wel z'n typje voor een grote stad maar het kon zomaar zijn dat ik haar totaal verkeerd inschatte. ''Nog meer dingen die ik van je zou moeten weten?'' Vroeg ik haar dan en had een lichte grijns op mijn gezicht, ''hoe oud ben je eigenlijk?'' Voegde ik aan mijn andere vraag toe en bekeek haar kort. ''Zestien? Zeventien?'' Het waren wilde gokken maar ik had het gevoel dat ik er niet ver van af zat. Ik deed beide handen in mijn zwarte winterjas, er zat een bontje op maar het was puur voor de sier - erg warmde het mij namelijk niet op. In mijn zak voelde ik het pakje sigaretten en ik had de neiging om er nog een te pakken. Het was best duidelijk dat ik veel rookte, bijna alles stonk er naar, maar het ergste was dat ik de verleiding meestal niet kon weerstaan en ook niet wou stoppen.


    Everything is illuminated by the light of our past.


    Jennifer Anouk Reeds~Outfit


    ''Liverpool,'' antwoordde Vince op mijn vraag en ik knikte even, ik denk dat ik daar ooit eens geweest was met mijn vader lang geleden wel. Het lag ten Noord Westen denk ik in Engeland. ''Maar Londen is mooi,'' zei hij met een glimlachje en ik knikte instemmend. "Dat is het zeker ja." zei ik vrolijk. Al leefde ik niet echt in de rijkste buurt. ''Nog meer dingen die ik van je zou moeten weten?'' vroeg hij me met een lichte grijns en ik haalde wat overdreven mijn schouders op en plaatste mijn handen dan in mijn zij. Het duurde niet al te lang of hij had al een nieuwe vraag in gedachten ''Hoe oud ben je eigenlijk?'' vroeg hij me en bekeek me kort, proberend mijn leeftijd te achterhalen. ''Zestien? Zeventien?'' gokte hij en ik knikte even. "Zestien jaartjes hiero." grijnsde ik en keek hem dan ook even bedenkelijk aan. "En jij bent.... Achttien?" probeerde ik overtuigend te klinken, maar naar het einde toe leek het toch echter een vraag. Het was een pure gok, maar veel ouder of jonger zou ik hem niet meteen schatten. Het was vast omdat hij toch een stuk langer en beter uitzag dan de meeste jongens die ik kende. De meeste ettertjes van mijn school waren oftewel enorme snobs of ze leken op die misvormde dwergen van Harry Potter met dan ook een even grote mond. Zijn handen had hij vervolgens in de zakken van zijn zwarte jas gedaan. Ik beet zachtjes op mijn roze gestifte lip en besloot dat ik nu best trek had in een sigaret. Om me wat op te warmen... Ik grabbelde wat in de zak van mijn bruine jas en haalde er een pakje malboro uit met filter. Ik haalde er eentje uit en hield dan het pakje voor Vince." Wil je eentje?" vroeg ik hem vriendelijk, waarna ik het stokje tussen mijn lippen hield en dan met mijn andere hand een aansteker zocht die ik niet meteen leek te vinden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Praattopic


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt


    Vince Luke Smiths
    ''Dat is zeker ja,'' zei ze vrolijk wat me kort deed lachen. Ze haalde vervolgens haar schouders overdreven op en plaatste haar handen in haar zij. ''Zestien jaartjes hiero,'' antwoordde ze daarna grijnzend en ik fronste maar had het natuurlijk verwacht. Ze keek me bedenkelijk aan, ''en jij bent.. Achttien?'' Raadde ze en ik schudde mijn hoofd lachend. ''Zeventien, maar goed geprobeerd,'' zei ik met een zwak grijnsje gesierd op mijn gezicht. Ik volgde haar bewegingen wanneer ze met haar handen in haar zakken graaide en er een pakje marlboro uithaalde, ze hield het pakje voor mij en ik kon het niet laten om er geen te pakken. ''Wil je eentje?'' Vroeg ze vriendelijk en ik knikte en beet kort op mijn lip terwijl ik Jennifer aankeek. Ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat ze zou roken, ze zag er waarschijnlijk veel liever uit dan dat ze was. Ze leek niet zo snel een aansteker te vinden dus bood ik de mijne aan nadat ik mijn eigen had aangestoken met moeite. Ik had het gevoel dat ik er wanhopig uit zag zonder een sigaret bij de hand, ik kreeg ze nu zelfs aangeboden. Ik blies de rook uit en hoopte eerlijk gezegd dat ik snel werd opgenoemd, ik begon het koud te krijgen maar aan de andere kant maakte het me vrij weinig uit nu ik hier stond met Jen. ''Ben je al nieuwsgierig met wie je slaapt?'' Vroeg ik aan haar en glimlachte zwakjes. ''Als je het niet leuk hebt, je mag altijd bij komen,'' zei ik en grijnsde nu speels. Ze mocht het opvatten hoe ze het zelf wilde, als een grapje of als een serieus voorstel - het maakte mij niet uit.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ezekiel Williamson

    Ik kijk rond naar iedereen die moet blijven. Ik wil met niemand praten. Eigenlijk wil ik gewoon naar huis. Ik zucht en besluit voor Edward maar met iemand te gaan praten. Hij bedoelt het allemaal goed, hij beseft alleen niet dat ik dit niet wil en dat hij me hiermee niet helpt. Ik kijk rond en zie een jongen naar de groep glimlachen, maar niet veel mensen lijken dat door te hebben. ik sta achter hem en loop om hem heen zodat ik voor hem sta.
    'Hey, ik ben Ezekiel, maar iedereen noemt me Zeke,' zeg ik en ik steek mijn hand uit. Ik kijk de jongen strak aan zonder te glimlachen of iets in die richting. Zoals altijd staat mijn gezicht strak en een beetje zakelijk. Meer dan twee jaar lang heb ik niet meer geglimlacht. Nu heb ik dan ook niet echt een rede gehad om te glimlachen, aangezien de afgelopen twee jaar afschuwelijk waren. Mijn vader die boos op alles en iedereen werd en mijn moeder die steeds zieker werd en uiteindelijk zelfs stierf. Verdrietige gedachten vullen mijn hoofd, maar mijn gezicht blijft strak. Ik kan niets laten merken. Mijn emoties moeten blijven waar ze zijn: weggestopt in een klein hoekje van mijn brein.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 21:24 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    "Well, You lie like a penny in the parking lot at the grocery store"

    Scott Berkham ~ Levi ~


    Ik stond hier al een tijdje, maar veel was er niet te beleven. Net toen ik eigenlijk bij de groep weg wilde gaan kwam er iemand voor mij staan. Ik keek hem aan en glimlachte even kort.
    "Hey, ik ben Ezekiel, maar iedereen noemt me Zeke," Ik moest even fronsen om de naam omdat ik deze inwendig probeerde uit te spreken. Toen lachte ik zachtjes en keek hem aan. "Zeke it is," zeg ik dan en glimlach. "Sc- Levi is de naam." Ik steek mijn hand naar hem uit en liet een opgeluchte zucht vrij. Dit deed ik wel zo zacht als maar kon, want ik had dus bijna gezegd dat ik Scott was. Dat ben ik ook, maar niet voor hun en als de begeleiders erachter komen dat ik niet Levi ben maar Scott dan hebben zowel hij als ik een groot probleem.
    Het valt me op dat Zeke niet echt lacht, maar dat zijn gezicht in een soort pokerface-stand staat. Ik vind het wat moeilijk om me daar tegenover op te stellen, maar ik probeer mezelf niet al te awkward te gedragen.
    "Dus..." Dit lijkt wel een stopwoordje van mij of zo. Telkens als ik ongemakkelijk wordt zeg ik dit. "Wat denk je dat wij moeten doen? Hun gaan met de lift, en wij blijven hier." Ik kijk hem aan en steek mijn handen in de zakken van Levi zijn jas. Ik wiebel wat met mijn benen omdat deze wel bevroren lijken.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 22:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.