• Want volgensmij was deze er nog niet.
    Mede doordat Gilinksy en Differences te veel spamde in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dussssss, join if you want, because we need more fangirls!



    Members:
    Gabriëla // Gilinsky | Luke
    Lieke // Differences | Ashton
    Eva // Alterego | Luke
    Crystal // Sciathan
    Floor // Reject | Luke
    Noa // Jovantos | All
    Ruth // Hemford | Muke
    Jessica // IAmNotCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied Lashton
    Miriam // Malley | Ashton
    Aline // Lipstein
    Merel // Hanaemi | Cake
    Julya // SunsetLover | Luke
    Aniek // Memoria | Ashton
    Naomi // AshtonIrwin Michael
    Lisa // Gojira | Michael
    Kim // Tuk | Cashton
    Tessa // Poods | Ashton
    Esmee // Yulan | Luke
    Marlijn // Ultimatum
    PeterParker
    Marietje // Caverne

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 20:01 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Dan moet je misschien niet meer kijken, haha.


    Maar ik vind het zo leuk! D:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Alleen sta ik helemaal onderaan en dat is echt niet leuk DD:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Unsullied schreef:
    (...)

    Welke serie dan? (:


    Grimm en er was een hele grote cliffhanger als einde van het seizoen.


    Physics is awesome

    Tuk schreef:
    (...)

    Je moet er van lachen?! Ik kan al niet meer goed slapen als iemand mij een eng spookverhaal vertelt, laat staan dat ik kan slapen als horror heb gezien of gelezen.


    Ja, maar dat is meer omdat ik weet dat het nep is. :') Ook zijn de hoofdpersonages altijd zo dom, gaan net die ene kamer in waar de moordernaar is of roepen 'Is daar iemand?', nou dan lig ik stuk. :')

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 19:49 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caverne schreef:
    Alleen sta ik helemaal onderaan en dat is echt niet leuk DD:


    Dan had je maar eerder moeten komen, hè. (bat)
    Nee, grapje, die is flauw. :') Nja, pech voor je. c;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caverne schreef:
    Alleen sta ik helemaal onderaan en dat is echt niet leuk DD:

    NENENENENEE. XOXOXOXOXOX.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tuk schreef:
    (...)

    Grimm en er was een hele grote cliffhanger als einde van het seizoen.


    Die serie ken ik niet. En ik haat cliffhangers. Ik moest stoppen bij Game of Thrones bij een cliffhanger waar de helft van een familie is uitgemoord D:
    En er worden mensen gevolgd door White Walkers (ergste monsters die er bestaan), drie mensen zullen vermoord worden, een meisje heeft die familie van haar dood horen gaan en is nu op de vlucht met... iemand. Ik weet niet hoe je die gast moet uitleggen.
    Ook is weer een hoofdpersoon bijna vermoord en op de vlucht geslagen en kan een jongetje van 10 de geesten van mensen overnemen. Zijn broertje en een vrouw zijn samen weg gegaan en nu gaan hij en twee vrienden en een reus naar de andere kant van "The Wall" ofwel de gevaarlijkste plek ter wereld.

    Ik snap als je niet de moeite hebt genomen om dat te lezen. Het moest er gewoon uit D:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Dan had je maar eerder moeten komen, hè. (bat)
    Nee, grapje, die is flauw. :') Nja, pech voor je. c;


    Mwehehehehheh. Ik heb 'm gewoon gemist :c Stop mij er even middenin and I'll love you forever :Y)

    ha ha


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Is S2E13 'The First Secret' een halloweenaflevering? Iig een enge? Want het begon met een halloweenverhaal wat Ali vertelde en dat stukje van 'Got a secret, can you keep it?' enzo was ook in halloweensfeer en het is aflevering 13 IK VIND HET ENG. D:

    Laat maar, het staat in de beschrijving. Het is een speciale aflevering over vroeger. IK BEN BANG HELP DOEI.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 19:54 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Caverne schreef:
    (...)

    Mwehehehehheh. Ik heb 'm gewoon gemist :c Stop mij er even middenin and I'll love you forever :Y)

    ha ha


    Dat moet je even aan onze super mod vragen. (pirate)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Ja, maar dat is meer omdat ik weet dat het nep is. :') Ook zijn de hoofdpersonages altijd zo dom, gaan net die ene kamer in waar de moordernaar is of roepen 'Is daar iemand?', nou dan lig ik stuk. :')


    Lig je ook stuk als de film nog 3 minuten duurt, je denkt dat het het eidne is en dan plots blijkt dat alles voor niets is en dat er dan een van de coolste personages dood gaat. Vermoord door een meisje van 6 die uit de TV komt. En die het hoofd helemaal verminkt?
    Like this:


    en this:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    AIterego schreef:
    Is S2E13 'The First Secret' een halloweenaflevering? Iig een enge? Want het begon met een halloweenverhaal wat Ali vertelde en dat stukje van 'Got a secret, can you keep it?' enzo was ook in halloweensfeer en het is aflevering 13 IK VIND HET ENG. D:


    IK VIND HALLOWEENSPECIALS ZO GAAF OK.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Unsullied schreef:
    (...)

    Lig je ook stuk als de film nog 3 minuten duurt, je denkt dat het het eidne is en dan plots blijkt dat alles voor niets is en dat er dan een van de coolste personages dood gaat. Vermoord door een meisje van 6 die uit de TV komt. En die het hoofd helemaal verminkt?
    Like this:


    en this:



    Mijn chocomel is nu even niet aan te raden. :'D
    Maar ja, dat is toch leuk? :'D Idk, ik ben raar. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caverne schreef:
    (...)

    IK VIND HALLOWEENSPECIALS ZO GAAF OK.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb zin om te schrijven, maar ik heb al vooruit geschreven voor de Lashton van Gab & mij en idk nu. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you