• Het tweede rollentopic vind je hier. (:

    Het idee

    Voldemort is al een paar jaar aan de macht en heeft de organisatie van Zweinstein helemaal omgegooid. De afdeling van Huffelpuf is verdwenen. Bijna alle volbloed leerlingen zijn ingedeeld bij Zwadderich, de halfbloeden zijn verdeeld over Ravenklauw en Griffoendor (uitzonderingen daargelaten).
    Er worden lijfstraffen uitgevoerd, de sfeer is een beetje hetzelfde als in de laatste HP film

    De volbloeden hebben verschillende privileges:
    - Zij hebben een eigen slaaf.
    - Zij hebben grotere en luxere slaapruimten.
    - Zij kunnen Leer van de Zwarte Kunsten als extra vak kiezen.
    - Zij mogen zwerkballen.
    - Ze kunnen eventueel een persoonlijkheidsherbeoordeling aanvragen als ze wensen ove te stappen naar een andere afdeling (doorgaans naar Zwadderich).

    Halfbloeden krijgen daarentegen afgedankte kleding van de volbloeden. Zij mogen wel les volgen, maar worden in alles benadeeld door hen die van puur bloed zijn.

    Modderbloedjes zijn ‘ondersteunend personeel’ en hebben helemaal geen rechten. Zij volgen geen onderwijs, maar vervullen de rol van huiselfen. Hun meesters bepalen alles voor hen: de kledij die ze dragen, hoe ze hun dag doorbrengen en wat ze eten.


    Regels
    Dit verhaal zal een MSV worden. Voor meer uitleg hierover kun je hier kijken.

    In het kort komt het hierop neer:
    - MSV’s worden in de derde persoon geschreven
    - MSV’s zijn als het ware een verhaal met co-auteurs. Iedereen heeft evenveel in te brengen.
    - MSV-posts moeten op hun eigen manier bijdragen aan het verhaal. Een minimum aantal woorden is niet nodig.
    - Herhalingen in MSV-posts zijn overbodig en niet wenselijk, omdat deze het verloop van het verhaal afremmen.
    - Er is geen maximum aantal personages, maar maak het niet niet te bond. Het is fijn als je met weinig begint (2 of 3) en eventueel later mensen erbij maakt.
    - Wanneer je besluit te stoppen met het verhaal, is het de bedoeling dat je je personage er zelf uitschrijft, zodat het verhaal doorblijft gaan.


    Invullijstje
    Alle personages die les volgen, zitten in de zesde klas.

    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:
    Bloedstatus:
    Afdeling:
    Belangrijkste karaktereigenschappen:
    Hobby’s:
    Beschrijving van het uiterlijk en/of foto:
    Overig:

    Je kunt ervoor kiezen om de hele geschiedenis van je personage op te schrijven, maar dit mag je ook geheim houden zodat je ons ermee kunt verrassen.


    Personages:

    Slaven
    Alaine S. – Jeffrey , slavin van Yolanthe
    Amelia Clarke – Demi , slavin van Castor
    Cat Hungel – ArianatorXx, slavin van onbekend
    Dean Samuels – Anouschka, slaaf van Rick
    Gaby June Fields – Marijn, slavin van Alicia
    Jasmijn Victore – Jeffrey, slavin van Jack
    Lucy Green – ArianatorXx , slavin van Bryan
    Marcus Price - Lene, slaaf van Eleanor
    Michelle Rosanna Lockwood – Jente, slavin van onbekend
    Nora Alycante – Chloë , slavin van Juvenalis
    Onyx Victore – Natas, slavin van Van
    Pipkin McKinnon – Ellen , slaaf van Rose
    Rosabelle Evans – Silvana slavin van onbekend
    Stacey Kentwell – ArianatorXx , slavin van Lenin
    Zoë Gray – Fantasy0Girl, slavin van Damon

    Zwadderich
    Angelina Jones [VB] – ArianatorXx, meesteres van onbekend
    Bryan Blackwood [VB] – Ellen , meester van Lucy
    Damon Hall [VB] - Lene, meester van Zoë
    Freya Reeves [VB] – Lisa, meesteres van onbekend
    Glenn Murray [VB] – Demi , meester van onbekend
    Jack Leaf [VB] – Marjanne, meester van Jasmijn
    Juvenalis Vivian [VB] – Jeffrey , meester van Nora
    Lenin Stavolov [VB] – Natas , meester van Stacey
    Rick James Blake [VB] – Jente, meester van Dean
    Rose Marlene Malfoy [VB] – Jente, meesteres van Pipkin
    Suzuka Nakamoto [VB] – Delano, meesteres van onbekend
    Van Carlton Madden [VB] – Alicia , meester van Onyx

    Griffoendor
    Eleanor Townsend [VB] – Anouschka, meesteres van Marcus
    Jake Milligan [HB} – Silvana
    Jenna Shaw [HB] – Fantasy0girl
    Yolanthe Rosanna Westfield [VB] – Jente , meesteres van Alaine

    Ravenklauw
    Alicia Adriana Hale [VB] – Jente , meesteres van Gaby
    Asalour Totelaer [HB] – Alicia
    Castor Deimos [VB] – Chloë , meester van Amelia
    Hayden Williams [VB] – Lisa , meester van onbekend
    Juanita Belladonna Gomés Suarez [HB] – Natas
    Logan Waterman [HB] – Marjanne
    Nevaeh Reed [HB] – Demi

    Overig:
    Ophelia Salome Vanca "Banshee" Von Ruden-Erimar [VB] – Alicia, voormalig meesteres van Jasmijn

    Het verhaal zal op maandag 4 augustus van start gaan. Aanvullingen op de privileges, andere sprankelende ideeën en vragen kunnen jullie in het ideeëntopic kwijt.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 13:31 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Haha ja, ik dacht dat ik iets verkeerd had beschreven maar dat was dus een misverstandje door mijn aanpassing. Ik verander ook veel te vaak van gedachten over mijn personages >.<


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ach, dat hoort erbij, nietwaar? (:

    Zou Nora de persoonlijke slaaf van Iuvenalis mogen zijn?



    Naam:
    Amelia Clarke
    Leeftijd:
    16
    Leerjaar:
    6
    Bloedstatus:
    Mudblood
    Afdeling:
    Geen
    Belangrijkste karaktereigenschappen:
    Goed in het verbergen van emoties, koppig, luisterend oor, nieuwschierig, als ze ergens echt de pest in heeft is ze heel traag in het, geen grote prater, doet over het algemeen wat er van haar gevraagd wordt, opzich wel aardig.
    Hobby’s:
    Amelia heeft niet echt hobby's.
    Beschrijving van het uiterlijk en/of foto:
    Zie foto,
    Overig:
    Slaaf van: Castor Deimos.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 20:11 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ignatius schreef:
    Ach, dat hoort erbij, nietwaar? (:

    Zou Nora de persoonlijke slaaf van Iuvenalis mogen zijn?


    Natuurlijk! Vind je het niet erg dat ik pas later instroom gezien mijn vakantie? Want dan moet je het zeggen hoor. (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ja, vreselijk! Maar dat heb ik ervoor over.

    Nee, nee, ik vind dat echt niet erg. (:

    Ignatius schreef:
    Ja, vreselijk! Maar dat heb ik ervoor over.

    Nee, nee, ik vind dat echt niet erg. (:


    Dan is het een deal. (;


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Naam: Alaine S.
    Leeftijd: 16
    Leerjaar: Geen
    Bloedstatus: Modderbloed
    Afdeling: Geen
    Belangrijkste karaktereigenschappen: Ze is nieuwsgierig en erg zachtaardig. Ze kan niet tegen ruzie/luide stemmen/alles wat onvriendelijk klinkt, dan klapt ze dicht. Ze kan soms heel actief zijn en is erg leergierig, maar omdat ze een modderbloed is krijgt ze nooit de kans om écht te leren.
    Hobby’s: Boeken lezen (indien ze ze in handen kan krijgen), buiten zijn, instrumenten bespelen, tekenen, schilderen, dansen.
    Beschrijving van het uiterlijk en/of foto:


    Overig: Toen Alaine klein was, is ze op straat gevonden. Omdat men niet weet of ze ze wel volbloed of halfbloed is, heeft men haar bij de modderbloeden ingedeeld. Ze is ook pas dit jaar naar de school gegaan.

    Ze is de slavin van Yolanthe.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 23:17 ]

    Mag ik een meisje en een jongen? ^^


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    Mag ik een meisje en een jongen? ^^


    Dat hoef je niet te vragen, hoor :'3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Je mag pakken wat je wilt.

    Ik heb van Iuvenalis trouwens Juvenalis gemaakt, zodat iedereen het even weet..

    Naam: Gaby June Fields
    Leeftijd: 16
    Leerjaar: geen
    Bloedstatus: Modderbloed
    Afdeling: Geen
    Belangrijkste karaktereigenschappen: Een stil meisje, durft weinig te zeggen of iets te doen. Sommige beschrijven haar als gevoelloos omdat ze amper over iets klaagt. Ze accepteert dat het leven van een modderbloedje gewoon zo is, ook al vind ze het oneerlijk, ze weet dat ze er niks tegen kan doen. Ze is het gewend om gecomandeert te worden, aangezien haar stiefmoeder dat ook altijd deed.
    Hobby’s: Lezen, schrijven, en af en toe ook tekenen.
    Beschrijving van het uiterlijk en/of foto: Zoals de foto, maar met minder make-up en groene ogen.


    Overig: -

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 17:32 ]


    May StarClan light your path.

    Ignatius schreef:
    Naam: Alaine S.
    Leeftijd: 16
    Leerjaar: 6
    Bloedstatus: Modderbloed
    Afdeling: Geen
    Belangrijkste karaktereigenschappen: Ze is nieuwsgierig en erg zachtaardig. Ze kan niet tegen ruzie/luide stemmen/alles wat onvriendelijk klinkt, dan klapt ze dicht. Ze kan soms heel actief zijn en is erg leergierig, maar omdat ze een modderbloed is krijgt ze nooit de kans om écht te leren.
    Hobby’s: Boeken lezen (indien ze ze in handen kan krijgen), buiten zijn, instrumenten bespelen, tekenen, schilderen, dansen.
    Beschrijving van het uiterlijk en/of foto:


    Overig: Toen Alaine klein was, is ze op straat gevonden. Omdat men niet weet of ze ze wel volbloed of halfbloed is, heeft men haar bij de modderbloeden ingedeeld.


    Wilt ze slaaf van Yolanthe zijn?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Naam: Lenin Stavolov.
    Leeftijd: 16
    Leerjaar: 6
    Bloedstatus: Volbloed
    Afdeling: Zwadderich
    Belangrijkste karaktereigenschappen: Lenin is een goede student, die erg ambitieus en perfectionistisch is. Hij blijft in (bijna) alle situaties kalm, waardoor hij erg onverschillig oogt, wat anderen soms bang maakt. Hoewel hij een aanhanger van Voldemort is, denkt hij dat het op veel vlakken beter zou kunnen. Zijn kritiek weet hij altijd op goede wijze te formuleren. Hij is een meester in manipuleren en geen enkele uitdaging is voor hem te groot. Hij heeft enkele moorden op zijn geweten, maar deze zijn allen op dreuzels.
    Lenin komt over als een aardige jongen, maar wekt wel de indruk dat je beter op je hoede kan zijn omdat hem niets ontgaat. Hij hecht zich niet heel snel aan personen, maar wil ook niet als een loner door het leven gaan en heeft dus wel vrienden.
    Hobby’s: Ondanks dat Lenin van mening is dat geld niet het hoogste goed is dat men zou moeten nastreven, is hij er wel dol op. Hij laat zich graag betalen voor sommige dingen die anderen liever niet zou doen. Hij verhuurt eveneens zijn slavin en bemiddelt ook wel eens tussen anderen die een slaaf willen huren of verhuren. Verder is Lenin hongerig naar kennis. Hij zou diep van binnen Voldemort een loer draaien en zelf zijn plaats innemen en laat zich daardoor graag verleiden tot de duistere magie.
    Slaaf: ?
    Beschrijving van het uiterlijk en/of foto:


    ]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 11:29 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Squirrelpaw schreef:
    Naam: Gaby June Fields
    Leeftijd: 16
    Leerjaar: 6
    Bloedstatus: Modderbloed
    Afdeling: Ravenklauw
    Belangrijkste karaktereigenschappen: Een stil meisje, durft weinig te zeggen of iets te doen. Sommige beschrijven haar als gevoelloos omdat ze amper over iets klaagt. Ze accepteert dat het leven van een modderbloedje gewoon zo is, ook al vind ze het oneerlijk, ze weet dat ze er niks tegen kan doen. Ze is het gewend om gecomandeert te worden, aangezien haar stiefmoeder dat ook altijd deed.
    Hobby’s: Lezen, schrijven, en af en toe ook tekenen.
    Beschrijving van het uiterlijk en/of foto: Zoals de foto, maar met minder make-up en groene ogen.


    Overig: -


    Modderbloedjes volgen geen les. Ze kan wel een halfbloed zijn. ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb een idee voor een personage maar moet ik die hier opschrijven of moet ik een PB sturen?


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.