• Het tweede rollentopic vind je hier. (:

    Het idee

    Voldemort is al een paar jaar aan de macht en heeft de organisatie van Zweinstein helemaal omgegooid. De afdeling van Huffelpuf is verdwenen. Bijna alle volbloed leerlingen zijn ingedeeld bij Zwadderich, de halfbloeden zijn verdeeld over Ravenklauw en Griffoendor (uitzonderingen daargelaten).
    Er worden lijfstraffen uitgevoerd, de sfeer is een beetje hetzelfde als in de laatste HP film

    De volbloeden hebben verschillende privileges:
    - Zij hebben een eigen slaaf.
    - Zij hebben grotere en luxere slaapruimten.
    - Zij kunnen Leer van de Zwarte Kunsten als extra vak kiezen.
    - Zij mogen zwerkballen.
    - Ze kunnen eventueel een persoonlijkheidsherbeoordeling aanvragen als ze wensen ove te stappen naar een andere afdeling (doorgaans naar Zwadderich).

    Halfbloeden krijgen daarentegen afgedankte kleding van de volbloeden. Zij mogen wel les volgen, maar worden in alles benadeeld door hen die van puur bloed zijn.

    Modderbloedjes zijn ‘ondersteunend personeel’ en hebben helemaal geen rechten. Zij volgen geen onderwijs, maar vervullen de rol van huiselfen. Hun meesters bepalen alles voor hen: de kledij die ze dragen, hoe ze hun dag doorbrengen en wat ze eten.


    Regels
    Dit verhaal zal een MSV worden. Voor meer uitleg hierover kun je hier kijken.

    In het kort komt het hierop neer:
    - MSV’s worden in de derde persoon geschreven
    - MSV’s zijn als het ware een verhaal met co-auteurs. Iedereen heeft evenveel in te brengen.
    - MSV-posts moeten op hun eigen manier bijdragen aan het verhaal. Een minimum aantal woorden is niet nodig.
    - Herhalingen in MSV-posts zijn overbodig en niet wenselijk, omdat deze het verloop van het verhaal afremmen.
    - Er is geen maximum aantal personages, maar maak het niet niet te bond. Het is fijn als je met weinig begint (2 of 3) en eventueel later mensen erbij maakt.
    - Wanneer je besluit te stoppen met het verhaal, is het de bedoeling dat je je personage er zelf uitschrijft, zodat het verhaal doorblijft gaan.


    Invullijstje
    Alle personages die les volgen, zitten in de zesde klas.

    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:
    Bloedstatus:
    Afdeling:
    Belangrijkste karaktereigenschappen:
    Hobby’s:
    Beschrijving van het uiterlijk en/of foto:
    Overig:

    Je kunt ervoor kiezen om de hele geschiedenis van je personage op te schrijven, maar dit mag je ook geheim houden zodat je ons ermee kunt verrassen.


    Personages:

    Slaven
    Alaine S. – Jeffrey , slavin van Yolanthe
    Amelia Clarke – Demi , slavin van Castor
    Cat Hungel – ArianatorXx, slavin van onbekend
    Dean Samuels – Anouschka, slaaf van Rick
    Gaby June Fields – Marijn, slavin van Alicia
    Jasmijn Victore – Jeffrey, slavin van Jack
    Lucy Green – ArianatorXx , slavin van Bryan
    Marcus Price - Lene, slaaf van Eleanor
    Michelle Rosanna Lockwood – Jente, slavin van onbekend
    Nora Alycante – Chloë , slavin van Juvenalis
    Onyx Victore – Natas, slavin van Van
    Pipkin McKinnon – Ellen , slaaf van Rose
    Rosabelle Evans – Silvana slavin van onbekend
    Stacey Kentwell – ArianatorXx , slavin van Lenin
    Zoë Gray – Fantasy0Girl, slavin van Damon

    Zwadderich
    Angelina Jones [VB] – ArianatorXx, meesteres van onbekend
    Bryan Blackwood [VB] – Ellen , meester van Lucy
    Damon Hall [VB] - Lene, meester van Zoë
    Freya Reeves [VB] – Lisa, meesteres van onbekend
    Glenn Murray [VB] – Demi , meester van onbekend
    Jack Leaf [VB] – Marjanne, meester van Jasmijn
    Juvenalis Vivian [VB] – Jeffrey , meester van Nora
    Lenin Stavolov [VB] – Natas , meester van Stacey
    Rick James Blake [VB] – Jente, meester van Dean
    Rose Marlene Malfoy [VB] – Jente, meesteres van Pipkin
    Suzuka Nakamoto [VB] – Delano, meesteres van onbekend
    Van Carlton Madden [VB] – Alicia , meester van Onyx

    Griffoendor
    Eleanor Townsend [VB] – Anouschka, meesteres van Marcus
    Jake Milligan [HB} – Silvana
    Jenna Shaw [HB] – Fantasy0girl
    Yolanthe Rosanna Westfield [VB] – Jente , meesteres van Alaine

    Ravenklauw
    Alicia Adriana Hale [VB] – Jente , meesteres van Gaby
    Asalour Totelaer [HB] – Alicia
    Castor Deimos [VB] – Chloë , meester van Amelia
    Hayden Williams [VB] – Lisa , meester van onbekend
    Juanita Belladonna Gomés Suarez [HB] – Natas
    Logan Waterman [HB] – Marjanne
    Nevaeh Reed [HB] – Demi

    Overig:
    Ophelia Salome Vanca "Banshee" Von Ruden-Erimar [VB] – Alicia, voormalig meesteres van Jasmijn

    Het verhaal zal op maandag 4 augustus van start gaan. Aanvullingen op de privileges, andere sprankelende ideeën en vragen kunnen jullie in het ideeëntopic kwijt.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 13:31 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Voor Lenin? Ja, ze lijkt me wel geschikt. (:


    Ok c: ik heb ook nog een andere gemaakt ;)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    ArianatorXx schreef:
    (...)

    Ok c: ik heb ook nog een andere gemaakt ;)


    Zij is ook wel knap genoeg. Wat mij betreft mag je zelf kiezen. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Zij is ook wel knap genoeg. Wat mij betreft mag je zelf kiezen. ;D


    Mag 'Stacey dan? Ik vind haar het knapst, maar als jij liever Lucy hebt maakt het niet uit hoor ;)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Ja hoor, prima! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb Bryan nog voor iemand die een meester zoekt.


    Vampire + Servant = Servamp

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Ja haha.


    Stoute Lenin ;o.


    That is a perfect copy of reality.

    Naam: Alicia Adriana Hale.
    Leeftijd: 16 jaar.
    Leerjaar: 6.
    Bloedstatus: Volbloed.
    Afdeling: Ravenklauw
    Belangrijkste karaktereigenschappen: Alicia is spontaan, open en sociaal. Ze trekt zich niet zoveel aan van wat anderen over haar denken. Ze kan met bijna iedereen goed overweg maar als ze je heeft afgekeurd zal je nooit meer een kans krijgen om een band met haar te scheppen. Alicia wilt dat iedereen op haar gemak is en vertelt haar problemen niet graag aan anderen. Alicia weigert het om voor getrokken te worden omdat ze volbloed is, ze wilt geen slaaf en wilt absoluut niet bij Zwadderich.
    Hobby’s: Lezen, schijven, hardlopen, zwerkbal en tekenen.
    Beschrijving van het uiterlijk en/of foto: Alicia heeft een bleke huid met donker bruin haar. Ze is niet de allerlangste en heeft een slank figuur met vrouwelijke rondingen. Haar ogen zijn bruin en ze vindt ze veel te klein dus daar is ze niet tevreden mee. Haar neus is smal en ze heeft lichtroze lippen.
    Overig: Alicia's familie vindt dat ze bij Zwadderich moet, zij zijn allemaal bij Zwadderich geweest en ze vinden dat ze een schande is voor de familie is omdat ze daar niet naar toe gaat.
    Zwerkbal: Alicia is jager in het team van Ravenklauw.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 11:10 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    Naam: Alicia Adriana Hale.
    Leeftijd: 16 jaar.
    Leerjaar: 6.
    Bloedstatus: Volbloed.
    Afdeling: Ravenklauw
    Belangrijkste karaktereigenschappen: Alicia is spontaan, open en sociaal. Ze trekt zich niet zoveel aan van wat anderen over haar denken. Ze kan met bijna iedereen goed overweg maar als ze je heeft afgekeurd zal je nooit meer een kans krijgen om een band met haar te scheppen. Alicia wilt dat iedereen op haar gemak is en vertelt haar problemen niet graag aan anderen. Alicia weigert het om voor getrokken te worden omdat ze volbloed is, ze wilt geen slaaf en wilt absoluut niet bij Zwadderich.
    Hobby’s: Lezen, schijven, hardlopen, zwerkbal en tekenen.
    Beschrijving van het uiterlijk en/of foto: Alicia heeft een bleke huid met donker bruin haar. Ze is niet de allerlangste en heeft een slank figuur met vrouwelijke rondingen. Haar ogen zijn bruin en ze vindt ze veel te klein dus daar is ze niet tevreden mee. Haar neus is smal en ze heeft lichtroze lippen.
    Overig: Alicia's familie vindt dat ze bij Zwadderich moet, zij zijn allemaal bij Zwadderich geweest en ze vinden dat ze een schande is voor de familie is omdat ze daar niet naar toe gaat.



    Omg... Zo heet ik!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 13:58 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes



    Naam: Hayden Williams
    Leeftijd: 16
    Leerjaar: 6
    Bloedstatus: Volbloed
    Afdeling: Ravenklauw
    Belangrijkste karaktereigenschappen: Hayden is slim en weet overal wel onderuit te komen. Hij denkt alleen aan zichzelf en hij geeft niet zoveel om anderen, behalve als hij denkt er iets uit te kunnen halen.
    Hobby’s: komt nog.
    Overig: Hayden wilt maar al te graag overgeplaatst worden naar Zwadderich.

    Wanneer begint dit, ik zou het graag lezen :)


    Is the Afro the Champion, or is the Champion the Afro? A question that's still a scientific mystery.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 10:10 ]


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    Fantasy0Girl schreef:
    Naam: Jenna Shaw
    Leeftijd: 15 bijna 16
    Leerjaar: 6
    Bloedstatus: halfbloed
    Afdeling: Griffoendor
    Belangrijkste karaktereigenschappen: Jenna is super eigenwijs en nogal opvliegend. Maar toch is ze tegen bijna iedereen vriendelijk zolang je ook maar aardig tegen haar bent.
    Hobby’s: buiten zijn en dansen
    Beschrijving van het uiterlijk en/of foto:


    Overig: Ze is een faunaat al weet ze dat niet, niemand weet dat. Haar ouders zijn dood dus is ze in de vakantie's bij haar oom.
    \

    Je kunt geen faunaat zijn zonder dat je dat weet, want je moet daar jaren en jaren voor studeren.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mako schreef:
    (...)\

    Je kunt geen faunaat zijn zonder dat je dat weet, want je moet daar jaren en jaren voor studeren.

    ik heb het net aangepast: haar vader was een feunaat. en sorry als ik het allemaal fout bedenk maar ik lees nu boek 5 ben een maand ofzo geleden begonnen met lezen


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    Naam: Juanita Belladonna Gomés Suarez
    Leeftijd: 16
    Leerjaar: 6
    Bloedstatus: Halfbloed
    Afdeling: Ravenklauw
    Belangrijkste karaktereigenschappen: Juanita is afkomstig uit Mexico. Ze is hierheen verhuisd omdat haar ouders dit een goede school vonden. Ze hangen Voldemorts ideeën erg aan en hoopte dat Juanita in Zwadderich zou komen, maar helaas. Juanita staat erg sceptisch tegenover de nieuwe orde op Zweinstein. Ze vindt het allemaal ietwat overdreven, maar is daar erg voorzichtig mee. Juanita is spontaan en maakt makkelijk vrienden. Ze heeft een vlotte babbel en weet daarmee makkelijk dingen te ontfrutselen. Ze neemt dingen niet klakkeloos van anderen aan en wil graag zelf alles onderzoeken.
    Hobby’s: Juanita heeft een sneeuwwitte kat waar ze graag mee knuffelt. Verder is ze dol op magische dieren en gaat ze graag naar het Verboden Bos om dingen te ontdekken.
    Beschrijving van het uiterlijk en/of foto:

    [ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 11:26 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    sorry! mijn personage klopt niet helemaal ik ga het aanpassen ik weet er niet zoveel van:$ dat fanaat gebeuren


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.