• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    ‘Ah, dat is ook een manier. We doen allemaal wel dingen voor ons eigen bestwil. Soms hou je niet rekening met andere mensen. Het doel heiligt de middelen, nietwaar?' Ik zag dat Campbell moeite deed om de glaasje niet te pakken en ik voelde me ook vreemd worden. Alsof ze een gek in mijn plaats szetten.
    'Altijd twijfelen, he Campbell. Nooit een keuze durven te maken. Campbell heeft problemen met keuzes maken. Dat heeft hij altijd al gehad. Soms moet hij gewoon weten wat beter voor hem is en voor de ander. Ik weet nog goed hoe dat met zijn huisdier ging. Pumpkin heette ze nietwaar; Camp. Ze was nog zo jong en stierf. Hij was roekeloos met haar geweest. Verdronken.’ Verklaarde hij. Ik zuchtte en hoopte nu echt vurig dat ik tape bij me had.
     ‘Achja, zolang hij maar niet hetzelfde bij jóu laat gebeuren. Dan komt alles goed nietwaar? Ik denk dat hij heel veel ervan geleerd heeft aangezien hij nu alles ervoor over heeft om zijn doel te bereiken. Zelfs als er doden moeten vallen, nietwaar Campbell?’ ik spande mijn lichaam in bij die worden en langzaam, en langzaam draaide ik mijn hoofd naar Campbell om die lijkbleek was.
    'Ja, ik hoorde ook over zijn kitten. Erg jammer.' Zij ik, luid krakend op mijn tanden.
    'Waarom praten we de hele tijd over Campbell? Jij hebt vast en zeker ook zwakke punten. Zoals het tussen komen in andermans levens en zaken.' Mijn blik viel op de vliegende dienboord en met mijn vingertoppen duwde ik die verderop zodat Campbell het niet kon pakken.
    'We hoeven dit echt niet.' Zei ik dan en hield me in om geen sissende toot van te maken.ik hoopte vurig dat Viktor de kat van campbell bedoelde toen hij over de doden begon. Wat heeft hij met Campbell? Wat heeft Campbell me überhaupt allemaal niet verteld? Ik weet, ik weet al veel over Campbell maar als er nog grote punten aan vast zitten..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Vind je het OK als Campbell drinkt? ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Doe maar wat se echte campell ook zou doen. Maar weet dat je george twleur gaat stellen


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Doe maar wat se echte campell ook zou doen. Maar weet dat je george twleur gaat stellen


    Jij wilde ook dat hij iemand vermoord zou hebben per ongeluk! D: en nu stel ik George ook per 'ongeluk' teleur terwijl jij het wilde!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik wilde het wel ja maar george toch niet ;)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Ja, ik hoorde ook van zijn kitten. Erg jammer. Waarom praten we de hele tijd over Campbell? Jij hebt vast en zeker ook zwakke punten. Zoals het tussen komen in andermans levens en zaken.’ Mijn lip trilde terwijl ik weer aan zijn gezicht dacht. Ik had het echt niet expres bedoeld. Ik wilde het niet en toch gebeurde het. Het was allemaal mijn schuld. Hij kon niet meer terug komen. Ik kon haast niet mijn ogen sluiten zonder zijn gezicht te zien. Slapelozen nachten terwijl alles zich weer afspeelde voor mijn ogen. Door de drank vergat ik het. Ik vergat mijn angst en zijn lijkbleke gezicht waar de bloedspetters schraal op afstaken.
    Ik kneep mijn handen in vuisten om het trillen tegen te gaan maar het was al fataal. Ik voelde de matras zachtjes inzakken terwijl er een arm om mij heen geslagen werd. Ik voelde me daar juist door bekneld worden. Vooral door de fles alcohol die onder mijn neus werd gehouden. ‘Je denkt er weer aan hé.’ De adem van Viktor sloeg tegen mijn oor en nek aan waar ik kippenvel van kreeg. ‘Je hoeft je echt niet groot te houden, Campbell. We weten allemaal dat je het wilt. Niemand houd je tegen.’ Ik voelde tranen in mijn ogen komen. Ik wist dat het fout is als ik dronk. Ik was daar niet voor niks voor gestraft. Maar als het zo onder mijn neus gehouden kon worden kon ik er niet tegen. Ik had het nodig. Ik kon er niet tegen. Ik kon niet leven met een moord. De eerste zoute tranen gleden al over mijn wangen en spatte op mijn broek kapot.
    ‘Er is een oplossing, Campbell.’ Hoorde ik Viktors stem in mijn oor fluisteren. Zijn adem streek langs mijn wang en oor terwijl ik zachtjes zijn tanden op mijn oorlel beten. Ik voelde mijn blik wazig worden en ik merkte dat ik had het vermoeden dat ik elk moment kon flauwvallen. ‘Verdomme.’ Gromde hij plotseling. Met de arm die hij om mij heen had liggen greep hij me vast en duwde de fles tegen mijn lippen.

    Georgehh (‘x

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 21:52 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Ik wilde het wel ja maar george toch niet ;)


    Pff ik haat jou :3. maar het is een ongeluk wat er gebeurd is. Niet een directe moord ('x je komt er mss later achter :D Ligt net eraan hoe George doet!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Je weet dat george viktor nu aan gaat vallen x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Je weet dat viktor dooddoener + dooddoener related is he ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    Oh; ik hou zo van je Tom Riddle ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    OOK ECHT! XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Maar dat vergeet of bpeot geprge niet :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••





    zoals je al kan zien; ik ben geen Twilight fan xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    Awh Neville <'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Post bijna klaar. Oh god mijn telefoon doet zo afschuwelijk irritant op dit moment ):<


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••