• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Post bijna klaar. Oh god mijn telefoon doet zo afschuwelijk irritant op dit moment ):<


    Ken gebeuren (': ik ben wel bang voor george.. :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hij heeft hem aangevallen en tegen de muur aan geduwd :') en nu voelt hij ook verkeerde dingen over Campbell: alcoholist, leugenaar en moordenaar. Nounou dat gaat lekker campbell xq

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 23:12 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    George weasley

    Ik zag hoe Campbell zich gespannen begon te voelen. Hij kneep zijn handen in een fuist en werd maar bleker en bleker. Het was niet zijn kitten. Hij heeft werkelijk iemand gedood. Ik keek weg van campbell en mijn kaak viel nogmaals open. Mijn hart klopte erg onregelmatig tegen mijn boretkast aan, en een nog ergere adrenaline golf vulde mijn lichaam. Ik werd misselijk. Dit kan niet. Campbell, de Campbell die ik ken heef iemand gedood? Ik sloot mijn ogen en probeerde diep in en uit te ademen, maar ik ademde alleen uit. Mijn ogen schoten open toen Viktor opstond en naar Campbell toe liep. Dat zag ik via mijn ooghoeken, want ik staarde maar voor me uit en keek niet naar de twee jongens. Ik zag net hoe Viktor een fles onder zijn neus hield en zijn arm om hem heen sloeg.
    ‘Je denkt er weer aan hé. Je hoeft je echt niet groot te houden, Campbell. We weten allemaal dat je het wilt. Niemand houd je tegen.’
    Ik draaide mijn hoofd beetje bij beetje om en zag tranen over Campbell zijn lijkbleke wangen glijden. Waar ben ik beland..
    ‘Er is een oplossing, Campbell.’ fluisterde Viktoelr. Wat moest ik doen? Wat moest ik met campbell? Wat moest ik met Viktor? Ik ben door de war. Door de war en moe.
    'Verdomme.’ Gromde hij plotseling. Viktor greep hem vast en duwde de fles tegen Campvell zijn lippen aan. Geschrokken draaide ik mijn hoofd naar hun toe en even bleef ik maar staren. Ik sloot mijn ogen en probeerde het te laten gaan. Het lukte niet. Ik kneep mijn handen in een fuist. Karkarov, Campbell, Viktor. Alles is nu mij teveel geworden. Dooddoeners, moord, alcohol. Dit kan niet meer. Ik gaf het op. Mijn ogen schoten open en voor ik het wist duwde ik Viktor omver en greep hem bij zijn schouders waarna ik hem geweldadig met mijn arm tegen de muur aan drukte.
    'Ik ben het zat' siste ik.
    'Je verschijnt vanaf nu niet meer voor mijn, of zijn ogen. zo nodig vertel je alles aan karkarov door, zo nodig doden jullie me, mij boeit het niet.' Zei ik en stak mijn stok uit en perste die in zijn borstkast. Ik keerde me even naar Campbell om en even had de de neiging om in huilen uit te barsten.
    'Ik had het mis. Nu pas weet ik wie je bent.' Siste ik en mijn greep verzwakte terwijl ik weer terugkeek en naar beneden staarde. Ik ga officiële dood. En dat betwijfel ik niet. Ik heb geen idee qat ik voelde op dit moment. Sowieso was ii woedend op Viktor. Maar Campbell? Aan de ene kant voel ik angst, aan de andere woede. Ook nieuwsgierigheid maar ook medelijden. Welke gevoel moet ik vertrouwen?


    Echt waar george gaat dood denk ik :'D hij is iets te hard op dit moment xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    George is woest op al de leugens en waarheden die uit de mond van een stomme joch komen xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Oeh ik twijfel met Viktor xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Laat madama plijster komen :D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Of val george aan met vikstor xD


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ik wilde net vragen of ik de madame plijster kaart mag spelen en dan zie ik je reactie staan.. xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    We dachten getzelfde. Was mijjnpost dan zo volspelbaar dan laten we haar ingrijpen. Oeeeh, moet george naar perki x) want dan weet ik dat hij door zijn woede alles aan hem zou gaan vertellen dubbele drama (:


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    Mijn ogen spreidde zich wijd open terwijl het alcoholische vloeistof met grote halen mijn mond ingegooid werd. Ik voelde dat het de vekeerde keelgat in ging en dat het te veel was. Ik ging stikken. Plotseling verdween de fles evenals de druk. Een enorme hoestbui stak op uit mijn keel en allemaal alcoholische vloeistof kwam net op tijd in het bakje terecht wat naast het bed stond. Allemaal speekselsliertdraden bleven plakken terwijl het drab in de bak vermrngd werden door mijn tranen. 'Ik had het mis. Nu pas weet ik wie je bent.' Hoorde ik plotseling Georges stem sissen. Ik wist dat hij het tegen mij had maar ik had geen flauw idee wat er gebeurd was totdat ik diezelfde eentonige hakjes hoorde aan komen tikken. 'Wat is in vredesnaam hier aan de hand, wie ben jíj.' Hoorde ik madame Plijster vragen. 'Viktor. Ik kwam even bij Campbell op bezoek, maar deze hier flipt hem.' Met moeite zag ik wat er zich afspeelde. Viktor trok zich los uit georges greep terwijl zijn blik boekdelen sprak. Hij was boos en niet zo'n beetje ook. 'Maar ik zal wel weer gaan. Het was gezellig. Campbell.' Ik hoorde de deur dichtslaan wat aangaf dat hij wrg was gelopen terwijl tranen van mijn gezicht afstroomden. Ik hoorde hakjes dichter naar me toe komen en snel deed ik mijn handen voor mijn gezicht maar het kwaad was al in geschiet. 'Je bent lijkbleek en je ruikt naar alcohol.' Ik was echter niet in staat om te antwoorden. Ik voelde gebroken terwijl ik net vastgelijmd leek te zijn door George.. George die waarschijnlijk nu van mij walgde. Daar ging kerst.

    Je mag haar weglaten gaan als je wilt xd inspiratieloos soz.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    We dachten getzelfde. Was mijjnpost dan zo volspelbaar dan laten we haar ingrijpen. Oeeeh, moet george naar perki x) want dan weet ik dat hij door zijn woede alles aan hem zou gaan vertellen dubbele drama (:


    Dan komt campbell wel smekend achter je aan xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    'Wat is in vredesnaam hier aan de hand, wie ben jíj.' Hoorde ik madame Plijster vragen. 'Viktor. Ik kwam even bij Campbell op bezoek, maar deze hier flipt hem.' Zei hij en trok zich los uit mijn greep
    'Maar ik zal wel weer gaan. Het was gezellig. Campbell.' Viktor liep de kamer ui en gooide de deur met een klap achter zich dicht. Ik voelde me smerig. Madama plijster liep richting Campbel toe en richtte zich op hem.
    'Je bent lijkbleek en je ruikt naar alcohol.'
    Even wierp ze me een gevaarlijke blik toe en liep naar de deur toe die ze op slot zette, en terug ging naar haar eigen kamertje. Ik zuchtte en probeerde mezelf weer op orde te brengen. Mijn hand liet ik door mijn, nu warrige haren gaan en ik zette mijn shiet goed terwijl ik richting Campbell liep en hem doordringend aankeek.
    'Moordenaar, Alcoholist, Dooddoener, wat nog meer? Een stiekeme eenhoorn-faunaat?' Vroeg ik aan hem en trok overdreven mijn wenkbrauwen op bij het woord 'eenhoorn'. Ik was door de war. Wanneer leer ik de echte Camp kennen. Ik stond even stil en wachtte tot Campbell iets terug zou zeggen. Maar ik ging door.
    'Het liefst hoorde ik dit alles uit jou komen dan uit een joch als Viktor. Waar had hij erover Camp? Heb je echt iemand gedood of bedoelde hij je kitten? Of weet je wat, wie het ook was, als je het niet wilt zeggen hou ik erop dat het je kitten was.' Met dat draaide ik me om, om de deur uit te lopen maar kwam erachter dat madama plijster die op slot deed.
    'Verdomme..' siste ik en liep naar een raam toe en staarde naar de sterrenloze hemel.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    Dan komt campbell wel smekend achter je aan xd


    Te laat, deur is al op slot xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Pfff je. Maakt het moeilijk vooor hem xd ik moet ff nadenken over dat moord gebeuren..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Pfff je. Maakt het moeilijk vooor hem xd ik moet ff nadenken over dat moord gebeuren..


    Misschien moest hij van karkarov iemand doden maar hij heeft de verkeerde gedood, en daar gingen ze ook daarom de kitten doden?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••