• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Moordenaar, Alcoholist, dooddoener en wat nog meer? Een stiekeme eenhoorn-faunaat?’ ik durfde hem niet aan te kijken. Ik kon merken dat hij boos op me was of zelfs verafschuwde. Dan was hij niet de eerste. Ik verafschuwde mijzelf ook en de optelling die George maakte, maakte het er niet beter op.
    ‘Het liefst hoorde ik dit alles uit jou komen dan uit een joch als Viktor. Waar had hij erover Camp? Heb je echt iemand gedood of bedoelde hij je kitten? Of weet je wat, wie het ook was, als je het niet wilt zeggen hou ik erop dat het je kitten was.’ Ik hoorde zijn voetstappen weglopen en het zou slechts tijd zijn wanneer George mij zou verlaten. Hoe kan ik ook zo naïef zijn? Denken dat ik bij hem kon blijven. Denken dat hij niet achter mijn verschrikkelijke verleden komt.
    ‘Verdomme.’ Hoorde ik hem nog sissen. Ik wilde dat ik me kon bewegen. Dat ik op zijn minst uit het raam kon springen maar ik kon enkel mijn benen optillen om mijzelf zo klein mogelijk te maken. Kon ik maar samensmelten met de muur. Dan kon niemand me meer zien en had niemand meer verwachtingen van mij dus kon ik niemand teleur stellen. Tranen bleven geruisloos over mijn wangen rollen terwijl ik een leek te worden met negatieve gedachtes. Zachtjes wiegde ik mijzelf heen en weer voor de afleiding terwijl ik krampachtig naar positieve gedachtes zocht maar wat als je er geen had? Wat als alles elk moment voor je kan afbrokkelen terwijl je daar niks tegen kan doen? Kon ik gewoon niet nu direct mijn hart uit mijn lichaam snijden zodat alles over was; zodat ik niks meer hoefde te voelen?

    Campbell is gewoon een gebroken jongen die gedwongen dingen moet doen. Zo moeilijk is dat toch niet; George? (‘x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Misschien moest hij van karkarov iemand doden maar hij heeft de verkeerde gedood, en daar gingen ze ook daarom de kitten doden?


    Neh ik heb al wat :p na lang nadenken (A) zodat George hem niet gaat haten XD

    Je moet wel wat liever tegen hem doen anders durft hij het niet te vertellen :p

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 10:48 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Pffff god, ER ZIJN GEEN VASTE PLEKKEN OP SCHOOL! Ik zit op de trap en iemand komt en zeurt van 'neeeeee dit is mijn pleeeeek!' Nou oke. Dan ga ik naar de kelder toe he..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Neh ik heb al wat :p na lang nadenken (A) zodat George hem niet gaat haten XD

    Je moet wel wat liever tegen hem doen anders durft hij het niet te vertellen :p


    George is niet boos of kwaad, alleen door de war en omdat hij nooit door de war is geraakt, is het een beetje vreemd voor George (: en natuurlijk is hij wel wat boos op camp.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 12:50 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    George is niet boos of kwaad, alleen door de war en omdat hij nooit door de war is geraakt, is het een beetje vreemd voor George (: en natuurlijk is hij wel wat boos op camp.


    Pff. Als hij niet liever doet durft Campbell het toch niet te vertellen x'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Pffff god, ER ZIJN GEEN VASTE PLEKKEN OP SCHOOL! Ik zit op de trap en iemand komt en zeurt van 'neeeeee dit is mijn pleeeeek!' Nou oke. Dan ga ik naar de kelder toe he..


    Haha wees blij; op MBO doen ze dat niet meer. Dus nog ff volhouden ('x Trouwens ik zou niet naar de Kelder gaan I.V.M. Congierge :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    o wauw ik zag niet dat je gepost had, sorry :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    o wauw ik zag niet dat je gepost had, sorry :')


    Haha geeft niet kan gebeuren ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    Ik draaide me om en zag Campbell nog steeds op de zelfde houding staan. Tranen stroomden over zijn wangen wat me op mijn lip liet bijten en snel keek ik weg. Ik was iets te hard geloof ik. Maar wat kan ik anders: ik ben zo. Ik heb dit nog nooit gevoeld, geen angst. Geen verwarring. Niet eens door de war. Ik liep terug naar Campbell toe en twijfelde even. Oh god. Ik heb zin om in tranen uit te barsten. Ik word gek..
    Ik hees mijn hand op en twijfelend veegde ik met mijn duim zijn tranen weg en liet het weer dalen.
    ‘sorry.’ Murmelde ik.
    ‘ik ben gewoon door de war. Door de war, moe, uitgeput.. ik snap het gewoon niet meer en dat irriteert me.’ Ik stop even en ging met mijn beiden handen door mijn haren met een diepe zucht, als teken van uitputting.
    ‘kun je me uitleggen wie je ECHT bent? Want tot nu toe heb ik drie verschillende soorten Campbell Saunders gekend. Eentje als een beroemde Zwerkbalspeler waar ik een fan van was. Eentje als een echte blije mens die niets liet merken van zijn zwerkbalstatus, en eentje als een wat sippere dooddoener waar ik nog steeds van hield. Ik wil de echte jou kennen Campbell. Maakt me niet uit wie je bent en wat je hebt verricht in het verleden, ik wil weten van wie ik hou. want ik zei het al eerder: ’ Ik klopte even op de plek waar mijn hart hoorde te zijn en ging verder.
    ‘jouw naam is in mijn hart gegraveerd, maar ik wil nu echt weten op wat voor een manier het is gegraveerd.’



    is dit genoeg x)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 18:03 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ohgod' nu gaat het mysterie ontrafelt worden x.o' wie heeft campbell gedood en hoe :')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb zo een gevoel dat je een roman hierover gaat schrijven of zo iets. Een hele 1000 woorden xq

    Ik ben benieuwd :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Plotseling voelde ik een duim op mijn wang geplaatst worden en verbaasd met een mengeling van angst keek ik op in Georges gezicht. ‘Sorry. Ik ben gewoon door de war. Door de war, moe, uitgeput.. ik snap het gewoon niet meer en dat irriteert me.’ Zijn duim verliet mijn gezicht waarna hij zijn handen door zijn haar haalde.
    ‘Kun je me uitleggen wie je ECHT bent? Want tot nu toe heb ik drie verschillende soorten Campbell Saunders gekend. Eentje als beroemde Zwerkbalspeler waar ik een fan van was. Eentje als een echte blije mens die niets liet merken van zijn zwerkbalstatus en eentje als een wat sippere dooddoener waar ik nog steeds van hield. Ik wil de echte jou kennen. Campbell. Maakt me niet uit wie je bent en wat je hebt verricht in het verleden, ik wil weten van wie ik hou. Want ik zei het al eerder: Jouw naam is in mijn hart gegraveerd maar ik wil nu echt weten op wat voor een manier het is gegraveerd.’ Ik slikte. Hoe kon hij zo lief blijven? Het liet mij alleen maar meer van mijzelf afschuwen. Ik kon het hele verhaal maar nu beter vertellen voordat Karkarov of iemand anders dat doet. Ik schraapte mijn keel voordat ik begon;
    ‘Ik zat in een poule met verschillende jongens om een National te worden. Ik en Troye Sivans zaten aan kop. We mochten elkaar niet. Dat wist iedereen en iedere keer wilde hij laten zien aan mij dat hij beter was.’ Ik slikte even mijn tranen weg voordat ik verder ging. ‘Iedere keer negeerde ik hem tot we alleen waren. We moesten allebei naar mijn huis, dus hij besloot dat we er een wedstrijd van gingen maken. Ook zat er een snaai die we moesten vangen. Iedere keer duwde hij me weg terwijl we over de landschappen en steden vlogen en iedere keer moest ik hem daardoor weer inhalen tot we allebei de snaai zagen waar ik dichterbij was. Hij gooide me van mijn bezem af om de snaai eerder te pakken dan ik. Ik weet niet hoe ver ik gevallen was maar ik stond meteen weer op toen ik de grond geraakt had. Dit bleef zo door gaan. Iedere keer probeerde hij me van mijn bezem af te gooien tot het hem niet meer lukte. Ik beukte tegen hem aan en scheerde door naar de snaai terwijl hij viel..’ ik beet op mijn lip om de tranen tegen te gaan. ‘Hij viel en ik wist het niet. Pas toen ik de snaai in mijn hand had en het in zijn neus wilde wrijven zag ik wat ik aangericht had.’ Mijn stem stokte maar toch dwong ik mijzelf om door te praten. ‘Hij was op een ijzeren spaal terecht gekomen waar hij aan gespiesd was. Aan de spalen die voor onze villa stonden. Ik wilde hem naar het ziekenhuis brengen maar Nathaniel en Viktor hadden alles gezien. Ze zeiden dat hij het toch niet zou redden en dat ik mijn carrière anders op het spel zal zetten. Nathaniel vond dat ik maar een keuze had en dat is af te maken wat ik begonnen was.’ Tranen gleden over mijn lijkbleke gezicht. Ik kon het niet meer. Ik kon ze niet meer tegen houden. Het was allemaal mijn schuld. ‘Nathaniel had hem er af gehaald en ik moest het afmaken. Ik durfde het niet- ik kon het niet, maar Nathaniel zei dat als ik het niet zou doen in grotere problemen zou komen en toen..’ ik knipperde met mijn ogen terwijl ik met moeite verder ging. ‘Toen deed ik het en zijn gezicht; zijn lichaam zouden nooit meer uit mijn gedachtes verdwijnen. Het was toen hij stierf er ook een bepaald gedeelte van mij verloor. Ik begon met drinken iets wat mijn functie kon schaden maar niks deerde me meer. –tot Nathaniel en mijn moeder erachter kwamen. Ik werd opgesloten in een donkere kelder- wekenlang met enkel pijn als afwisseling. Toen ik weer eruit kwam vertelde Nathaniel me dat ik niet bruikbaar was. Ik zou slechts een offer zijn voor wanneer de tijd zich voordoet.’

    Oke :p zo nou nu even dit gedeelte anders word het te lang Xd laat Georgeh maar antwoorden voor ff ;p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zeg je eerlijke mening over de moord tegen me D: Eigenlijk wilde ik meer details erbij zetten maar wilde je niet misselijk maken DX


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ik : omfg dat was gruwelijk :o
    George : omfg dat was gruwelijk :o
    Ralf : omfg dat was gruwelijk :o
    parkieten : omfg dat was gruwelijk :o
    schildpad : omfg dat was gruwelijk :o
    de buren : omfg dat was gruwelijk :o
    j.k rowling : omfg dat was gruwelijk :o
    mijn wiskunde docent : omfg dat was gruwelijk :o
    madama plijster : omfg dat was gruwelijk :o
    mijn toetsenbord : omfg dat was gruwelijk :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha XD echt!? het valt nog zat mee vond ik :p ik had eerst echt een nasty idee in mijn hoofd maar dan zou George bang worden :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya