• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    Campbell liet mijn handen los en trok zijn lippen plotseling van de mijne af waardoor ik me wat verward voelde, tot ik een nog wat grotere en bredere jongen zag.
    Met een charmante grijns keek hij ons aan en liep naar ons toe. Ik had een slecht gevoel over dit. Hij zette een hand op de schouder vam Campbell en even kreeg ik de idee dat deze twee vrienden waren.
    ‘Hey, Campbell. Ik zocht je al, maar ik zie dat je nog al druk bezig was.’
    Hij gaf me een knipoog waardoor ik mijn ogen tot spleetjes trok en hem bedachtzaam aankeek. Misschien een stomme pestkop?
    ‘Maar goed dat Karkarov je gevonden had. Wat een verhaal. Een liefdesdrankje hé. Maar laat ik niet on-beleefd zijn.’ mijn kaak viel wat open en bevroren bleef ik toekijken terwijl hij Campbell zijn schouder los liet om mijn hand te gaan schudden. Hoe weet hij dat nou weer?
    ‘Viktor. Ik zit in hetzelfde jaar als Campbell. Jij moet natuurlijk, George zijn.’ hij liet mijn hand los waarna hij op de bed tegenover die van ons plaats nam.
    ‘Ik ben niet eens verbaasd, Campbell. Ik wist namelijk al dat je anders was dan ons allemaal. Dat bewees maar iedere keer wanneer je wat gedronken had. Altijd zo aanhankelijk.’ hij schudde met zijn hoofd waarna ik Campbell even een blik gunde. Hij zag er erg gespannen uit.
    ‘Ach ja, blijkbaar heb je dat bij George niet nodig. Anders had ik het hem wel als tip gegeven.’ hij glimlachte naar mijn richting waarna er een kleine 'uhh' uit mijn mond ontsnapte, maar ik kreeg de kans niet om mijn zin af te maken waarna Viktor verder ging.
    ‘Eigenlijk hebben we vandaag wel wat te vieren.’ Hij maakte een zwiep met zijn toverstaf waardoor er meteen een fles alcohol verscheen. Ik voelde me wat ongemakkelijk voelen en zag hoe Campbell me een zenuwachtige blik gaf. Zachtjes knikte ik met mijn hoofd en wierp me naar Viktor toe.
    'Ik hoef het niet.' Begon ik en beet onopvallend aan de binnenkant van mijn wang. Misschien was hij ook een dooddoener, bijna iedereen van klamfels is zo..
    'En er is hier ook niets re vieren denk ik.' Zei ik dan. Even twijfelde ik over wat ik nu zou gaan zeggen, maar het ontsnapte al mijn mond voordat ik erover dacht.
    'En zover ik Campbell ken heeft hij maar een keer gedronken en dat was zonder wil.'


    Sorry als het slecht is ):


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Dit gaat niet leuk worden :')


    Het word nog erger ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Ik hoef het niet en er is hier ook niets te vieren denk ik.’ Even bleef er een stilte hangen tot George zijn mond weer opende. ‘En zover ik Campbell ken heeft hij maar een keer gedronken en dat was zonder wil.’ Ik voelde mijn wangen gloeien terwijl Viktor alles behalve verbaasd om Georges opmerking leek. Hij leek eerder geamuseerd.
    ‘Oh, heeft Campbell het je niet verteld..’ hij zweeg terwijl hij deed alsof hij heel bedachtzaam keek naar de fles terwijl ik slikte. ‘laat ik dan maar niet over jouw alcohol probleempje praten dan.’ Als een geacteerd talent sloeg hij zijn hand voor zijn mond. ‘Oeps. Ik ben soms ook een te grote flapuit. Maar iedereen heeft min punten toch? Dat maakt ons toch een goede tovenaar? Maar om je eerste vraag te beantwoorden; ik denk dat de begin van jullie relatie toch zeker wel een borrel waard is. Maar ik zal niet dwingen. Ik zal een glas neerzetten en als je zin hebt drink je. Zo niet dan laat je het staan.’ Ik beet op de binnenkant van mijn wang die ik voor de duizendste keer al kapot leek te bijten. Dit ging helemaal niet goed. Hij wist dat ik er niet af van kon blijven als het in de buurt was. Zeker niet op de kant waar deze gesprek heen aan het gaan was. De drie drankjes zweefde in de lucht alsof er een onzichtbare ober er stond met een dienblad waar de glazen zich op bevonden.
    ‘We hebben hier heel veel herinneringen mee, he Campbell.’ Hij glimlachte breed. ‘Oke maar ik heb het gevoel dat ik al de hele tijd praat. Ik bedoel hoe hebben jullie elkaar gevonden? Er zit vast een heel interessant verhaal achter.’

    Haha Niet al te gemeen doen want ik moet viktor nog aan de praat laten houden he :P want hij moet nog een grotere cleu vertellen :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Misschien moet george het drinken zodat Campbell niets te drinken heeft (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ...dan word George dronken en ik weet 100% dat Campbell George nodig heeft XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En sws Viktor blijft wel schenken he DX


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik dacht dat het wel vreeemd zpu worden als george verslaafd aan alcohol zou raken, door Campbell en viktor x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Geen goed idee, hij duwd wel de glaasjes uit zijn handen, meer een typisch george actie x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Geen goed idee, hij duwd wel de glaasjes uit zijn handen, meer een typisch george actie x')


    ohgod Xd ik was eigenlijk ergens wel van plan wanneer de gesprek zich vorderde Campbell te laten drinken omdat hij stress heeft en bang is xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    hmmm.. wat kan George nou gaan zeggen xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George liet Viktor toch struikelen in de eerste topic, zodat hij met Campbell kon praten, of niet x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ^^zo niet, dan is dat nu wel zo :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    Oh, heeft Campbell het je niet verteld..’ ik fronste mijn wenkbrauwen en even kreeg ik de gevoel dat deze jongen meer over Campbell wist dan ik, dus bleef ik maar luisteren en wierp Campbell nog een blik toe. Ik zag hem rood worden, wat betekend dat Viktor niet loog anders zou hij dat wel zeggen.
    ‘laat ik dan maar niet over jouw alcohol probleempje praten dan.’ Hij sloeg zijn hand voor zijn mond en mijn kaak viel verlamd open die ik weer probeerde te sluiten, maar bijna onmogelijk leek. De ene keer toen hij zei dat hij gedronken had, was toch zijn eerste keer en toch zonder wil. Tenminste, ik weet dat zo.
    ‘Oeps. Ik ben soms ook een te grote flapuit. Maar iedereen heeft min punten toch? Dat maakt ons toch een goede tovenaar? Maar om je eerste vraag te beantwoorden; ik denk dat de begin van jullie relatie toch zeker wel een borrel waard is. Maar ik zal niet dwingen. Ik zal een glas neerzetten en als je zin hebt drink je. Zo niet dan laat je het staan.’ Ik schudde haastig mijn hoofd en hoopte vurig dat Campbell de glaasje op de vliegende dienblad niet aan zou gaan nemen.
    ‘We hebben hier heel veel herinneringen mee, he Campbell.’ Hij glimlachte breed.
    ‘Oké maar ik heb het gevoel dat ik al de hele tijd praat. Ik bedoel hoe hebben jullie elkaar gevonden? Er zit vast een heel interessant verhaal achter.’ Even had ik zin om de mond van Viktor dicht te gaan tapen. Ik veranderde van gedachtes. Ik wil echt niet meer van Campbell af weten, de normale Campbell die ik ken is wel goed zo.
    ‘wat een nog interessantere verhaal is wel waarom je zo nieuwsgierig bent in al deze onderwerpen.’ Ik slikte even en keek Viktor aan. Zijn kleurloze ogen maakten me op een of ander manier onzeker, en gauw keerde ik me halfslag naar Campbell om.
    ‘toen jullie Zweinstein binnen kwamen duwde je aan de rug van Campbell en ik zag dat hij geïrriteerd raakte waardoor ik je benen verlamde zodat je te pletter op de grond viel en iedereen zijn ogen op jouw richtte zodat ik met hem kon praten.’ Zei ik schaamteloos en probeerde mijn grimas te verbergen die vocht om op mijn neutrale gezicht te komen. Maar ik hield mijn neutrale blik maar op stand.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    George liet Viktor toch struikelen in de eerste topic, zodat hij met Campbell kon praten, of niet x)


    Ik ben even weg en gelijk heb ik van alles gemist (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Mijn blik bleef strak gericht op de drankjes die zweefde. Ze waren zo aanlokkelijk. Waarschijnlijk als George er niet was geweest had ik ze allang gepakt. Ik had het nodig. Ik had het nodig want dan was ik beter. Gezelliger. Niet deze Campbell.
    ‘Wat een nog interessanter verhaal is wel waarom je zo nieuwsgierig bent in al deze onderwerpen. Toen jullie Zweinstein binnen kwamen duwde je aan de rug van Campbell en ik zag dat hij geïrriteerd raakte waardoor ik je benen verlamde zodat je te pletter op de grond viel en iedereen zijn ogen op jouw richtte zodat ik met hem kon praten.’ Ik deed niet eens moeite om Viktors reactie te peilen. Het liefst probeerde ik dit gesprek buiten te sluiten waar ik ongewild aan deel moest nemen.
    ‘Ah, dat is ook een manier. We doen allemaal wel dingen voor ons eigen bestwil. Soms hou je niet rekening met andere mensen. Het doel heiligt de middelen, nietwaar?’ Ik hoefde niet naar Viktor te kijken om te weten dat diezelfde glimlach rond zijn lippen nog lagen. Hij wist dat ik nu diep in de puree zat en waarschijnlijk ging ik er nog dieper in komen door het vocht dat voor mijn ogen stond. Ik kneep met beide handen in mijn benen om ze af te leiden om er niet naar te grijpen. Krampachtig probeer ik redenen te verzinnen om niet alle glazen achterover te gooien in mijn keel.
    ‘Altijd twijfelen, he Campbell. Nooit een keuze durven te maken.’ Hoorde ik plotseling Viktor zeggen. Gespannen haalde ik mijn ogen even van het goedje in de glazen af en keek naar Viktor die mij strak aan keek. Als je goed keek kon je kilte in zijn ogen zien. Iets wat mij deed huiveren. Dezelfde grijns lag nog op zijn gezicht. Iets wat liet zien dat hij trots was op de resultaten waarmee hij bezig was. Hij wendde zijn blik af en ik merkte dat hij zich op George richtte. Viktor deed alsof hij aardig was mar ik wist wel beter. Helaas wist ik ook dat hij zo George op hem verliefd kon maken. Net zoals hij bij Alison had gedaan. Het verschilt alleen dat ik geen zier om Alison gaf.
    ‘Campbell heeft problemen met keuzes maken. Dat heeft hij altijd al gehad. Soms moet hij gewoon weten wat beter voor hem is en voor de ander. Ik weet nog goed hoe dat met zijn huisdier ging. Pumpkin heette ze nietwaar; Camp. Ze was nog zo jong en stierf. Hij was roekeloos met haar geweest. Verdronken.’ Verklaarde hij. Hij haalde triest zijn schouders op.
    ‘Achja, zolang hij maar niet hetzelfde bij jóu laat gebeuren. Dan komt alles goed nietwaar? Ik denk dat hij heel veel ervan geleerd heeft aangezien hij nu alles ervoor over heeft om zijn doel te bereiken. Zelfs als er doden moeten vallen, nietwaar Campbell?’ Ik voelde mijn gezicht wit wegtrekken terwijl er een enorme misselijkheid door mij heen raasde.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 21:00 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya