• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    OMG ik heb echt nu de neiging albus te laten zeggen; 'Ik had het tegen jou, George ('x...'


    omg niet doen :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    omg niet doen :'D


    Hahaaa trololol ^^. is wel grappig :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Heb je een idee waarom je hier bent?’ ik voelde zijn ogen op mij branden maar ik weigerde te antwoorden. Per slot van rekening kon hij het ook tegen George hebben. Waarom zou hij het überhaupt tegen mij hebben? Karkarov was mijn schoolhoofd en als iemand met mij wilde praten deden ze dat tegen mijn trainer, coach, Karkarov of Nathaniel. ‘Campbell, je zit niet in de problemen.’ Hoorde ik plotseling de scherpe stem van professor Anderling. Ik beet op mijn lip. Ik wilde hier niet zijn. Waarom moest ik praten? Ik wilde niet praten.
    ‘Campbell, wie kent professor Perkamentus beter, jij of ik? Geloof me, het gaat echt wel goed komen. Zet je angst even opzij en maak je voor eens geen zorgen over de mogelijke gevolgen.’ Zijn blik branden op mijn gezicht, iets wat niet hielp. Wat moest ik zeggen? Ik had eerlijk gezegd geen eens een idee waarom ik hier zat en waarom ze niet tegen George praatte.

    Albus Perkamentus.

    Terwijl George en Anderling hem probeerde aan de praat te krijgen bleef ik enkel naar hem staren. Het was te merken dat hij een discussie in zichzelf voerde. Waarschijnlijk zichzelf te overtuigen waarom hij niet hoefde te praten. ‘Lastig hé.’ Zei ik zachtjes terwijl ik mijn ogen niet van hem afhaalde.
    ‘Ik begrijp het wel. Normaal praat altijd iemand anders voor je en nu moet je het zelf oplossen.’
    ‘Ik kan heus wel voor mijzelf spreken.’
    ‘Vergeef me; dan herhaal ik mijn vraag. Heb je enig idee waarom je hier zit?’ weer zweeg hij. Iets wat ik verwacht had. Toch bleef ik geduldig hem aankijken en ik wist dat hij dat niet fijn vond. Dat zag ik aan zijn wenkbrauwen die steeds samentrekken. Zijn lippen die hij vervormde en ongetwijfeld op beet.
    ‘Campbell, waarom kijk je me niet aan. Ik ben van geen kwaad bewust.’
    Hij hief zijn gezicht op terwijl hij me maar voor een seconde aankeek om vervolgens zijn blik langs mij te vestigen. ‘Omdat ik geen flauw idee heb waarom ik hier ben of überhaupt zit.’ Voor een seconde bleef hij achter mij kijken voordat hij weer weg keek.
    ‘Waar ben je bang voor, Campbell?’ ik keek naar hoe hij zijn wenkbrauwen fronste. Hoe hij zijn tanden op zijn lip zetten en hoe hij zijn hand over zijn broek wreef. Duidelijk zichzelf een houding proberen te geven. Het was dan ook overduidelijk dat hij zijn angst in opstandigheid en woedde omzette. Iets wat ik al verwacht had.
    ‘Ik ben niet bang; ik snap gewoon niet waarom jullie ergens een probleem van maken waar er geen is.’ weer stilte terwijl ik zijn gezicht langzaam zag veranderen in woedde maar zijn ogen spraken een heel ander verhaal.
    ‘Campbell. We hebben het helemaal niet over een probleem gehad maar uit jouw opmerking te merken weer je wel degelijk waarom je hier bent. Je kan het ons vertellen, Campbell.’ Het bleef weer ijzig stil terwijl Campbell enkel naar zijn benen bleef staren.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Het liefst bleef ik met George stil, waaroem moet hij perse ook iets zeggen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    omdat ik anders een heel verhaal schrijf in me eentje ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Waarom wilt hij campbe en george eigenlik spreken :') gaat dit over hetzelfde ding wat Campbell george allemaal had verteld? Want als dat zo is ben ik nu klaar met mijn george post. Anders niet x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ja doe maar want ik heb zelf geen idee wrrm hij hem spreekt; haha 9'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh, dit is dan awkward x') iedereen zegt de hele tijd 'zeg het zeg het' en 'we weten wat het is, zeg het' maar eigenlijk weet niemand wat er aan de hand is :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ja doe maar dat ze campi willen uithoren over dooddoener dat ze hem willen helpen (;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    ‘Lastig hé.’ begon Perkamentus. ‘Ik begrijp het wel. Normaal praat altijd iemand anders voor je en nu moet je het zelf oplossen.’ ‘Ik kan heus wel voor mijzelf spreken.’ ‘Vergeef me; dan herhaal ik mijn vraag. Heb je enig idee waarom je hier zit?' Hij zweeg alweer.
    ‘Campbell, waarom kijk je me niet aan. Ik ben van geen kwaad bewust.’ Hij hief zijn gezicht op en toen zag ik iets in zijn ogen wat ik eerder leek niet te zien. Een andere kant van Campbell leek het wel.
    ‘Omdat ik geen flauw idee heb waarom ik hier ben of überhaupt zit.’ wat was er met hem? Waarom kan hij het gewoon niet zeggen.. ‘Waar ben je bang voor, Campbell?'
    ‘Ik ben niet bang; ik snap gewoon niet waarom jullie ergens een probleem van maken waar er geen is.’ er is een probleem, verdomme! Eerder huilde hij in mijn armen terwijl hij al zijn problemen een voor een opnoemde, waarom vertelt hij het niet..?
    ‘Campbell. We hebben het helemaal niet over een probleem gehad maar uit jouw opmerking te merken weet je wel degelijk waarom je hier bent. Je kan het ons vertellen, Campbell.’ Het bleef weer stil terwijl Campbell enkel naar zijn benen bleef staren. Ik twijfelde. Dit gaat helemaal niet goed. Campbell gedraagt zich erg vreemd tegenover hun. Is hij ook boos op mij? Omdat ik mee instemde om hem hiereen te brengen? Waarom zegt hij het niet gewoon? Zo veel vragen raasden door mijn hoofd en het liefst propte ik ren waarheids snoepje in zijn mond. Ik zuchtte.
    'Campbell, misschien ga je me zelfs haten hiervoor, maar het is voor je eigen bestwil, je weet dat jij mij alles had verteld? En als ik het wilde kon ik ook in jouw plaats professor Perkamentus zijn vragen beantwoorden. Maar dat doe ik niet omdat het je eigen "probleem" is en je moet die probleem zelf vertellen.' Ik sto even en schudde mijn hoofd.
    'Campbell, alsjeblieft.' Smeekte ik bijna en leunde weer moeizaam achterover.



    Minerva Anderling.

    ‘Lastig hé.’ begon Albus. ‘Ik begrijp het wel. Normaal praat altijd iemand anders voor je en nu moet je het zelf oplossen.’ ‘Ik kan heus wel voor mijzelf spreken.’ ‘Vergeef me; dan herhaal ik mijn vraag. Heb je enig idee waarom je hier zit?' Hij zweeg alweer.
    ‘Campbell, waarom kijk je me niet aan. Ik ben van geen kwaad bewust.’
    ‘Omdat ik geen flauw idee heb waarom ik hier ben of überhaupt zit.’ ik heb geen idee hoe Albus, of ik er voor elkaar gaan krijgen om hem aan het praay te krijgen. Albus heeft vaker zwaardere dingen gedaan, dit moet toch wel makkelijk zijn voor hem. ‘Waar ben je bang voor, Campbell?'
    ‘Ik ben niet bang; ik snap gewoon niet waarom jullie ergens een probleem van maken waar er geen is.’
    ‘Campbell. We hebben het helemaal niet over een probleem gehad maar uit jouw opmerking te merken weet je wel degelijk waarom je hier bent. Je kan het ons vertellen, Campbell.’ Het bleef weer stil terwijl Campbell enkel naar zijn benen bleef staren. Het bleef stil waarin de twee geen woord meer konden zeggen, tot ik mijn mond eens open trok.
    'Campbell, ik denk dat iedereen in deze kamer weet wat er aan de hand is.' Ik stop even en zuchtte.
    tot Georges alweer iets te snel begon te praten.
    'Campbell, misschien ga je me zelfs haten hiervoor, maar het is voor je eigen bestwil, je weet dat jij mij alles had verteld? En als ik het wilde kon ik ook in jouw plaats professor Perkamentus zijn vragen beantwoorden. Maar dat doe ik niet omdat het je eigen "probleem" is en je moet die probleem zelf vertellen.
    Campbell, alsjeblieft.'


    Ik heb de gevoel dat Campbell tegen alle drie, dus ook george woest gaat schreeuwen en de kamer uit gaat rennen x') we pompen hem vol met druk :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik haat Anderling! ze loopt zo mee D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ik haat Anderling! ze loopt zo mee D:


    je mag haar niet haten ze is rechterhand van perki (N)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Campbell, misschien ga je me zelfs haten hiervoor, maar het is voor je eigen bestwil, je weet dat jij mij alles had verteld? En als ik het wilde kon ik ook in jouw plaats professor Perkamentus zijn vragen beantwoorden. Maar dat doe ik niet omdat het je eigen ‘’ probleem.’’ Is en je moet die probleem zelf vertellen.’ Ik beet hard op de binnenkant van mijn wang. In een bepaalde principe wist George nog lang niet de helft en ergens wilde ik dat liever zo houden ook. ‘Campbell, alsjeblieft.’ Ik durfde George niet aan te kijken. Ik wist dat als ik hem aan zou kijken ik zou breken. Ik zou alles vertellen.
    ‘Je vader zou niet gewild hebben dat je zo geworden zou zijn, Campbell.’ Abrupt keek ik omhoog en keek ik kil in de blauwe ogen van de oude man.
    ‘Mijn vader is een lafaard die ons verlaten heeft. Hij gaf niet om ons en als hij dat wel deed zal hij nu voor me gestaan hebben.’

    Albus Perkamentus

    ‘Mijn vader is een lafaard die ons verlaten heeft. Hij gaf niet om ons en als hij dat wel deed zal hij nu voor me gestaan hebben.’ Mistroostig schudde ik mijn hoofd. Ik had het kunnen weten dat ze hem niet de waarheid verteld hadden.
    ‘Campbell Dylan Saunders.. Jij kent mij ongetwijfeld niet maar ik ken jou al sinds je geboorte. Niet dat je dat kan herinneren.’ Ik zuchtte zachtjes.
    ‘Jouw vader heeft op Zweinstein gezeten en je moeder op Beauxbatons. Nadat hij succesvol zijn PUIST-examen had afgerond ging hij algauw trouwen met je moeder. Hij was zo gelukkig. Eerst kregen ze Nathaniel- Jean en aantal jaar later werd je moeder in verwachting van jou. Je vader was dolgelukkig terwijl jouw moeder depressiever werd. Je werd sneller boos en geïrriteerd. Ze duwde emotioneel je vader weg tot die ene avond. Jij was middels geboren en ze was gebrandmerkt. Ze gaf je vader een keus; naar de duistere zijde keren samen met zijn zonen of weggaan. Hij vertrok en nam jou mee. Die avond heb ik hem nog gezien met jou. Er werd een jacht op hem gemaakt. Eerst dachten we dat het kwam omdat hij te veel wist. Maar dit was niet het geval. Ze wilde jou, Campbell.’ Ik zweeg terwijl ik zijn reactie probeerde te peilen. Hij keek mij wel aan maar hij leek door mij heen te staren. ‘Dat maakt geen logica. Ze hebben me niet nodig; ik ben slechts een offer voor wanneer de tijd doordringt. Sorry maar je verhaal klopt niet.’
    Ik schudde mijn hoofd. ‘Ze hebben tijden naar je vader gezocht en toen ze hem vonden vermoorden ze hem en namen ze jou mee. Dat was rond de tijd dat Voldemort stierf. Je bent daarom nooit gebrandmerkt maar Nathaniel wel.’ Ik zag hem mistroostig zijn hoofd schudden en deze keer blonken tranen in zijn ogen.
    ‘Het kan niet waar zijn.’ hoorde ik hem mompelen.
    ‘Ik weet ook dat je iedere keer met Nathaniel mee moet wanneer hij zijn opdracht moet voltooien, Campbell. Ik weet dat je hem nog steeds smeekt om genade als hij iemand martelt. Ik weet ook dat je vaak in de donkere koude kelder word opgesloten met slechts muizen als vrienden en pijn als afwisseling omdat je liefde kent, Campbell.’

    Oke :p wat vind je van mijn drama verhaal (A) :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    OMFG J.K. ROWLING GAAT NIEUWE HP BOEK SCHRIJVEN XD




    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    OMFG J.K. ROWLING GAAT NIEUWE HP BOEK SCHRIJVEN XD



    [/quote

    Dafuq what oh wait watte whut, is dit een of ander trol actie, een of ander grap 0.0


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••