• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik denk niet echt dat ik mijn post kan posten aangezien ik nog 3% heb tot mijn mob uitvalt. Want ikben nog bij mijn oom die ons in zijn huis aan het gijzelen is :') dus als ik mijn post niet klaar heb dan zie je het rond 23:20 denk ik.


    Haha maakt niet uit toch xd ik haat het altijd als mijn batterij bijna op is. Ik neem daarom ala ik een tas mee heb altijd mijn oplader mee.. xd zo asociaal ben ik wel


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Precies op tojd. Nu ga uk mijn post schrijven. Ga ik dus schrijven hoe george Campbell zoent en dan kon jij met perki, toch?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    --- Doen we perki & anderling als zelfstandig persoon of uit Campbell & George opzicht.


    Wat lijkt je het leukwt en handigst?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Precies op tojd. Nu ga uk mijn post schrijven. Ga ik dus schrijven hoe george Campbell zoent en dan kon jij met perki, toch?



    Post anders george + anderling?(x dan kan ik daarna perki en cam doen?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Wat lijkt je het leukwt en handigst?


    Ik denk mss als zelfstandig persoon zodat ze cammy kunnen redden uit de kluwen van nathaniel xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zal ik dan ook zo doen zodat er gren verwarring ontstaat?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wil jij anders binnen vallen met perki ant ik heb geen inspiratie voor anderling xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    Ik verwachtte dat Campbell de deur uit zou gaan sprintten, maar in plaats van dat stond hij op zijn tenen en drukte zijn lippen op die van mij. Zijn armen gleden naar mijn middel toe waarbij hij een hoop vol bloedhete kippenvel bij achterliet. Voor mij, haalde hij zijn lippen veels te snel weer van de mijne af.
    ‘Ik hou van jou, George.’ Fluisterde hij zachtjes en ik volde ho me hij zich dichter tegen me aandrukte. Ik glimlachte bij zijn woorden. Merendeels geloofde ik het niet en leek alles gewoon op mijn fantasie die in mijn hoofd afspeelde. Maar toch waren die woorden een van de grootste cadeaus die iemand me kan schenken, op een fop artikel na dan.
    'Ik hou ook van jou, en dat meen ik. Echt.' Fluisterde ik terug en stond even stil om zijn ademhaling in mijn gezicht aan te kunnen voelen voordat ik mijn lippen op die van hem plaatste en zette mijn handen achtet zijn nek en streelde lamgzaam door zijn warrige haren. Hopelijk was dit de laatste soort drama voor vandaag. Ik wil nu alleen met hem zijn. Plezier hebben en hem eindelijk de gevoel latrn krijgen dat hij veilig bij mij is. Eindelijk de gevoel gunnen waarin hij geen problemen heeft. Eibdelijk eens tot rust komen. Alleen wij tweeën, verder niemand..
    'Weasley?' Ik liet Campbell geschrokken los en het eerst wat ik opmerkte was professor Anderling die met haar bril in de hand me ongelovig aanstaarde. Juist. "Tot rust komen" het lijkt alsof de universum niet wilt dat we tot rust komen.



    Minerva Anderling

    Door de deur die op een kiertje stond kon ik nog net George Weasley en Campbell sounders te zien.. hoe kan ik dit netjes verwoorden: hun liefde aan elkaar te uiten. Met kleine stappen liep ik snel naar de ziekenzaal deur toe en opende die wat. Verbaasd haalde ik mijn bril van mijn neus af en begon wat te kuchen.
    'Weasley?' Riep ik dan en trok mijn wenkbrauwen op, zodra hij naar mijn richting op keek.


    Whahha, inapiratieloos sorry :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Zucht kom je net natgeregend thuis vind je een briefje met klusjes omdat er een pakketje van je moeder kan komen die middag. #Hate it. Mr'ja eerst gewoon even een Perki post maken dan maar..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Ik hou ook van jou, en dat meen ik. Echt.’ Ergens kon ik dat niet geloven. Zeker niet nu hij weet dat ik iemand vermoord heb. Ik had hem niet hoeven te duwen maar toch had ik het gedaan. Anders was alles anders afgelopen en was Troye nu waarschijnlijk National. Toch durfde ik er niks tegen in te brengen en liet Georges lippen met die van mij beroeren. Hoe egoïstisch het ook was; ik vergat daardoor Troye en alle andere problemen die ik zo ver van George wilde houden.
    Zachtjes streelde ik met mijn handen zijn rug terwijl ik zijn handen door mijn haar voelde gaan.
    ‘Weasley?’ hoorde ik opeens een scherpe vrouwenstem zeggen. Voordat ik mijzelf al kon lostrekken had George al de daad verricht. Ze staarde George ongelovig aan en ik zette mijzelf al schrap voor een uitbrander. Deze keer niet van mijn kant maar van Georges kant. Waarschijnlijk wilde hun niet dat ik bij hem was. Net zoals Nathaniel, Karkarov en de rest niet wilde dat ik bij George was. Plotseling kwam er ook een oudere man achter de deur tevoorschijn. Een man met zo lange baard en haar dat hij het gemakkelijk in zijn broek kon stoppen. Ik beet op mijn lip terwijl ik stress vermengd met angst door mijn lichaam voelde razen. Ik deed een greep naar Georges hand maar besefte meteen voordat ik de zijne vastpakte dat dat geen slim idee was waardoor hij weer slap langs mijn lichaam bleef hangen terwijl ik mijn gezicht van de twee gedaantes voor me afwendde.

    Albus Perkamentus

    Geamuseerd bekeek ik Minevra’s gezicht die geschokt door de deuropening keek. Ik had al een vaag vermoede wat zich daar afspeelde en toen Minevra naar binnen liep bevestigde dit mijn vermoedens. ‘Weasley?’ Op de voet volgde ik Minevra en ontmoette twee angstige gezichten van meneer Saunders en meneer Weasley. Bij mijn verschijning deed meneer Saunders een greep naar meneer Weasley’s hand. Iets wat mij deed beseffen dat hij dit onmogelijk acteerde anders deed hij dit niet zo impulsief. Waarschijnlijk was hij bang dat we hen liefde afkeurde want hij liet zijn hand vervolgens langs zijn lichaam bungelen terwijl hij zijn gezicht van ons afwendde. Minevra had ze dan ook niet echt met tact benaderd en haar gezicht was dan ook uitgesproken. Ik glimlachte speels door mijn baart en snor heen.
    ‘Ach Minevra, jongen liefdes. Dat doet mij denken aan uw jaren rond Zweinstein.’

    Haha omgosh xD ja Papa perkamentus heeft jou ook nog lés gegeven he mama Anderling xD ik zie me al helemaal voor me hoe allemaal jongens zich aan Anderlings voeten liggen XD Oke ik kan het niet uitleggen maar mijn fantasie slaat op hol en ik lig hier dubbel. Vooral door het strenge gezicht van Anderling :p

    :// Waarom laten we eigenlijk ‘bus en ‘Ling komen? :D

    :// oke slecht stukje I know ja D: maar Campbell wilt gewoon jouw kleding zijn zodat hij eeuwig aan je vast gesmolten zit :)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    ‘Ach Minevra, jongen liefdes. Dat doet mij denken aan uw jaren rond Zweinstein.’ ik keek om en zag Professor Perkamentus naast haar staan. Een zenuwachtige grinnik ontsnapte mijn mond.
    'He-he.. wat komen jullie hier doen Professor? En als u hier voor mij bent om me te ondervragen waarom ik niet naar mijn lessen ben gegaan..' Zei ik en tilde mijn gewonde hand op.
    'U kunt Madama Plijster ondervragen..' ik stop even en voelde me erg dom worden.
    'Was die deur niet op slot?' Murmelde ik dan en kwam erachter dat dit beter klonk in mijn gedachtes dan hardop, en dat ik het zelf open had gedaan met alahamora. Ik voelde me wat bleekjes worden en begon stompzinnig te lachen. Eigenlijk hield ik me erg in. Ik wilde alles aan hem vertellen, alles over Campbell zodat hij hem kan helpen. Maar dat gaat Campbell niet leuk vinden. Onopmerkelijk veet ik op mijn lip en wierp een blik naar Campbell die er best nerveus uit zag.




    Minerva Anderling

    ‘Ach Minevra, jongen liefdes. Dat doet mij denken aan uw jaren rond Zweinstein.’
    Ik zette mijn bril terug op mijn neus en net toen ik iets terug wilde zeggen, was Weasley me al voor.
    'He-he.. wat komen jullie hier doen Professor? En als u hier voor mij bent om me te ondervragen waarom ik niet naar mijn lessen ben gegaan.. U kunt Madama Plijster ondervragen..'
    'Maak je maar geen zorgen Weasley, je krijgt geen afdelingspunten. We hoorden het al van Madama Plijster.'
    'Was die deur niet op slot?' Onderbrak Weasley me.
    Kalm zette ik mijn handen in elkaar en bestudeerde Campbell Saunders. Hij was gespannen, zag er zo uit. Hij was ergens zenuwachtig over, en niet alleen omdat hij vang is over de relatie tussen hem en George Weasley, maar er is nog iets. Ik keerde me weer terug naar Albus en verwachtte dat hij iets zou merken en zeggen.


    Wat scgrijf ik anderling ook zo kalm x) ze hoort streng te zijn hmmm ):<

    Inspiratieloos sorryyyy :(


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ik beloof sat mijj volgende post langer en beter gaat worden ):


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    ‘Ach Minerva. Jongen liefdes. Dat doet mij denken aan uw jaren rond Zweinstein.’ Ik hoorde George zenuwachtig grinniken maar ik kon hem niet ondersteunen in deze situatie. Vooral niet nu Perkamentus ons verwees naar’; ‘jongen liefdes.’
    Hun hele gesprek leek langs mij heen te gaan terwijl ik naar de grond staarde die waanzinnig interessant leek te zijn.
    Ik hoopte dat George niet boos op mij zou zijn. Hij hielp mij ontzettend veel en ik stond hier maar zonder hem enige steun te verkondigen. Iets waar ik per seconde die voorbij vrat akelig van bewust werd.

    Albus Perkementus

    ‘He-he.. wat komen jullie hier doen, Professor? En als u hier voor mij bent om me te ondervragen waarom ik niet naar mijn lessen ben gegaan. U kunt Madame Plijster ondervragen.’ Hij stak als bewijs zijn hand in de lucht. Ik wist dat dat overdag nog niet was. Ik was hem toevallig nog tegengekomen. Het was alleen niet zo dat ik er op dit moment moeilijk om zou doen.
    ‘Maak je maar geen zorgen Weasley, je krijgt geen afdelingspunten. We hoorden het al van Madame Plijster.’
    ‘Was de deur niet op slot.’ Raasde Weasley meteen verder. Geamuseerd bleef ik de oranjeharige jongen aankijken. Ik had hem nog nooit zo ongemakkelijk gezien terwijl hij totaal niet in problemen zat. In tegendeel kwamen we eigenlijk voor meneer Saunders die zich leek af te zonderen van ons gesprek. Iets wat Minerva ook niet ontgaan was omdat ze mij een blik gunde. Minerva was uiteraard mijn rechterhand maar niet alle dingen hoefde gesproken te worden.
    Het was dan ook algemeen bekend dat Karkarov jaren geleden met de duistere zijde schaadde en zijn school op het zelfde systeem doorvoerde. Iets wat verrassend was aangezien Voldemort voor het blote oog uitgeschakeld leek. Ik wist wel beter. Ongezien school zich nog iets bedorvens. Ongezien in de schaduwen. Je kon het aan alles merken. De dooddoeners die ooit aan zijn zijde stonden zijn scherper. Alsof ze het teken op hun armen sterker voelde worden met de dag. Iets wat me onrust baarde. Het leek me dan ook geen geheim dat deze jongen ook al tot dooddoener benoemt is of gaat worden. Karkarov liet hem niet vrij rondlopen en wilde het liefst geen centimeter uit zijn buurt zijn. Campbell was dan ook vrij jong en beroemd in de team van Bulgarije waar de trainer bekend staat als ex-dooddoener zoals mijn informatie strekt.
    Bijna zou ik denken dat deze jongen gevaarlijk zou zijn tot je in zijn ogen kijkt waar zijn hart zich schuil leek te houden. Iedere emotie kon je in ze zien en de emotie die ik zag liet mij anders over hem denken. Je kon zien dat hij bang was. Gebroken. Waarschijnlijk als je hem de kans gaf liet hij alles achter. Niet omdat hij laf was maar omdat hij iets deed wat hij niet wilde. Ik had het met die jongen te doen. Vandaar dat ik afgelopen uren Karkarov bij hem vandaan trok. Mijn vermoedens werden dan nog harder bevestigd toen ik Karkarov met zijn student; Viktor hoorde praten. ‘Misschien is het handiger als jullie meekomen naar mijn kantoor. Dat praat wat makkelijker.’

    Perki is Gáy XD
    :// inspiratieloos met Camy.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    zal ik ze naar zijn kantoor brengen?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    zal ik ze naar zijn kantoor brengen?


    It's goody ^.^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya