• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hij heeft george nu... <'3


    Ik lach me hier dood 'alahomora' Xd iets waar Campbell niet aan dacht haha (lol)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Laten we zometeen anders Perkamentus komen? _O_

    Maar... als we hem laten komen mag JIJ hem bespelen (typing)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Alahamora leerde george al voordat hij naarr zweinstein ging: gewoon om in de kamer van zijn oudere broers in te sluipen, samen met fred :Y) maar die spreuk leer je toch al in jqar een :'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    Laten we zometeen anders Perkamentus komen? _O_

    Maar... als we hem laten komen mag JIJ hem bespelen (typing)


    Omfg geen Perki spelen neeewj :O dat is een van mijngrootste zwakke pinten )': ik beloof je dat ik iedereen ga bespelen die jij zegt maar geen perkiiii :'(


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Omfg geen Perki spelen neeewj :O dat is een van mijngrootste zwakke pinten )': ik beloof je dat ik iedereen ga bespelen die jij zegt maar geen perkiiii :'(


    Nee want dan moet ik ALWEER iemand bespelen. het is nu jouw beurt .>.>


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    :'( maar dan moet je niet zeuren als ik het sleecht hen geachreven want ik ben een afschuwelijke perki schrijver


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    :'( maar dan moet je niet zeuren als ik het sleecht hen geachreven want ik ben een afschuwelijke perki schrijver


    Oke dan schrijf ik hem wel -.-' maar vanaf nu krijg jij alle personages. Dus ook Plijster.
    Dus alleen karkarov/ Viktor/ Nathaniel / Perkamentus bespeel ik dan maar de rest doe jij -.-' deal?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Deal. Maar Arthur doe jij ook aangezien molly iemand nodog heeft door wie xe tegen gehouden kan worden als ze campbeell de deur uit gaat gooien :'D deal dus (:


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Deal. Maar Arthur doe jij ook aangezien molly iemand nodog heeft door wie xe tegen gehouden kan worden als ze campbeell de deur uit gaat gooien :'D deal dus (:


    Uch ik haat jou D: voor straf gaan we meer mensen van Zweinstein erbij betrekken waardoor jij xtra veel mensen moet bespelen! anders laten we Anderling & Perkamentus komen? :D dat is eerlijker? ^^ Maar sws ik laat Perkamentus pas komen in mijn volgende post zodat hij ze kussend kan betrappen ofzo :D hihi ^^

    Maar Linde ging toch arthur bespelen? :X
    Het doet me gewoon zeer dat Molly Campbell meer haat dan Draco.. ('x achjaa dit word drama met Molly & Campbell. :P George gaat echt over-uren moeten draaien voor Campbell XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Neem anderling met je mee dan bespeel ik haar wel :') lijkt me ook eerlijker xq

    Speelt linde arthur? Vergeten :x


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Neem anderling met je mee dan bespeel ik haar wel :') lijkt me ook eerlijker xq

    Speelt linde arthur? Vergeten :x


    Teehee; ja dan zou ik Charlie spelen als jullie de ouders waren ('x maarja als Linde niet wilt dan speel ik tot mijn ellende Arthur wel want ik ben bang dat Molly Campbell gaat vermoorden :3.

    --

    Gaat het uiteindelijk goed komen tussen C & Molly?
    Anders maken we wel even een Cally ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Met een ruk werd ik aan mijn pols overeind getrokken en ontmoette mijn ogen die van George. Een raar gevoel bekroop me terwijl mijn een hart een tweedubbele salto leek te maken. ‘Je bent geen loser Campbell! Je bent lief, aardig en slimme jongen die zich als een loser probeert te gedragen omdat iedereen zo naar je staat te roepen.’ Hij greep ook mijn andere pols beet en ik kon geen woord uitbrengen. Slechts naar zijn kastanjebruine ogen kijken terwijl mijn hart met wilde slagen tegen mijn borstkast bonkte.
    ‘Jezus Campbell, ze vinden je slechts een loser omdat je jezelf wilt zijn en je niet naar de duistere kant wilt gaan. Dan ben je geen loser. Niet eens een mislukkeling omdat je iemand niet kon doden. Ik hou van je omdat je leuk, lief aardig, zorgzaam en eerlijk bent. Je wilde dat joch niet doden, dat moest van je broer. Je wilde niet naar de duistere kant, je was verplicht. Je wilde al die gruwelijke dingen niet doen, want anders deden ze gruwelijke dingen met jou of je geliefden. Dit is geen teken van een mislukkeling, maar iemand die niet mag leven op de manier die hij wilt leven.’
    Ik schrok toen hij me los liet en naar de deur liep die hij van slot openmaakte waardoor de deur open vloog. Voor even dacht ik dat hij me hier verloren achter zou laten tot hij weer naar mij toe liep.
    ‘Het kwaad zijn is je broer en Karkarov. Jij bent simpelweg de slachtoffer. Denk hier maar goed over na.’ Mijn adem stokte terwijl zijn adem over mijn gelaat streek. Voordat ik me afvroeg of George het wel goed zou keuren ging ik op mijn tenen staan en drukte mijn lippen op de zijne voor slechts een seconde terwijl mijn armen om zijn middel gleden. Ondanks dat zijn geur- zijn lippen perfect waren voelde ik me ergens erg ongemakkelijk. Alsof ik iets fout deed. ‘Ik hou van jou, George.’ Fluisterde ik zachtjes terwijl ik mijn lichaam zo dicht mogelijk tegen hem aandrukte.


    Slecht stukje ('x maar 't gaat om het idee ^^. Oke dan ga jij Campbell kussen zodat Perki & Anderling kunnen komen? :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    --- Doen we perki & anderling als zelfstandig persoon of uit Campbell & George opzicht.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik denk niet echt dat ik mijn post kan posten aangezien ik nog 3% heb tot mijn mob uitvalt. Want ikben nog bij mijn oom die ons in zijn huis aan het gijzelen is :') dus als ik mijn post niet klaar heb dan zie je het rond 23:20 denk ik.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Whoops 1% bye bye world :(


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••