• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    Plotseling voelde ik een duim op mijn wang geplaatst worden en verbaasd met een mengeling van angst keek ik op in Georges gezicht. ‘Sorry. Ik ben gewoon door de war. Door de war, moe, uitgeput.. ik snap het gewoon niet meer en dat irriteert me.’ Zijn duim verliet mijn gezicht waarna hij zijn handen door zijn haar haalde.
    ‘Kun je me uitleggen wie je ECHT bent? Want tot nu toe heb ik drie verschillende soorten Campbell Saunders gekend. Eentje als beroemde Zwerkbalspeler waar ik een fan van was. Eentje als een echte blije mens die niets liet merken van zijn zwerkbalstatus en eentje als een wat sippere dooddoener waar ik nog steeds van hield. Ik wil de echte jou kennen. Campbell. Maakt me niet uit wie je bent en wat je hebt verricht in het verleden, ik wil weten van wie ik hou. Want ik zei het al eerder: Jouw naam is in mijn hart gegraveerd maar ik wil nu echt weten op wat voor een manier het is gegraveerd.’ Ik slikte. Hoe kon hij zo lief blijven? Het liet mij alleen maar meer van mijzelf afschuwen. Ik kon het hele verhaal maar nu beter vertellen voordat Karkarov of iemand anders dat doet. Ik schraapte mijn keel voordat ik begon;
    ‘Ik zat in een poule met verschillende jongens om een National te worden. Ik en Troye Sivans zaten aan kop. We mochten elkaar niet. Dat wist iedereen en iedere keer wilde hij laten zien aan mij dat hij beter was.’ Ik slikte even mijn tranen weg voordat ik verder ging. ‘Iedere keer negeerde ik hem tot we alleen waren. We moesten allebei naar mijn huis, dus hij besloot dat we er een wedstrijd van gingen maken. Ook zat er een snaai die we moesten vangen. Iedere keer duwde hij me weg terwijl we over de landschappen en steden vlogen en iedere keer moest ik hem daardoor weer inhalen tot we allebei de snaai zagen waar ik dichterbij was. Hij gooide me van mijn bezem af om de snaai eerder te pakken dan ik. Ik weet niet hoe ver ik gevallen was maar ik stond meteen weer op toen ik de grond geraakt had. Dit bleef zo door gaan. Iedere keer probeerde hij me van mijn bezem af te gooien tot het hem niet meer lukte. Ik beukte tegen hem aan en scheerde door naar de snaai terwijl hij viel..’ ik beet op mijn lip om de tranen tegen te gaan. ‘Hij viel en ik wist het niet. Pas toen ik de snaai in mijn hand had en het in zijn neus wilde wrijven zag ik wat ik aangericht had.’ Mijn stem stokte maar toch dwong ik mijzelf om door te praten. ‘Hij was op een ijzeren spaal terecht gekomen waar hij aan gespiesd was. Aan de spalen die voor onze villa stonden. Ik wilde hem naar het ziekenhuis brengen maar Nathaniel en Viktor hadden alles gezien. Ze zeiden dat hij het toch niet zou redden en dat ik mijn carrière anders op het spel zal zetten. Nathaniel vond dat ik maar een keuze had en dat is af te maken wat ik begonnen was.’ Tranen gleden over mijn lijkbleke gezicht. Ik kon het niet meer. Ik kon ze niet meer tegen houden. Het was allemaal mijn schuld. [red]‘Nathaniel had hem er af gehaald en ik moest het afmaken[/red]. Ik durfde het niet- ik kon het niet, maar Nathaniel zei dat als ik het niet zou doen in grotere problemen zou komen en toen..’ ik knipperde met mijn ogen terwijl ik met moeite verder ging. ‘Toen deed ik het en zijn gezicht; zijn lichaam zouden nooit meer uit mijn gedachtes verdwijnen. Het was toen hij stierf er ook een bepaald gedeelte van mij verloor. Ik begon met drinken iets wat mijn functie kon schaden maar niks deerde me meer. –tot Nathaniel en mijn moeder erachter kwamen. Ik werd opgesloten in een donkere kelder- wekenlang met enkel pijn als afwisseling. Toen ik weer eruit kwam vertelde Nathaniel me dat ik niet bruikbaar was. Ik zou slechts een offer zijn voor wanneer de tijd zich voordoet.’

    Oke :p zo nou nu even dit gedeelte anders word het te lang Xd laat Georgeh maar antwoorden voor ff ;p


    dat was de moment waarin ik mijn hand voor mijn mond deed en me inhield om niet over te gaan geven.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Haha XD echt!? het valt nog zat mee vond ik :p ik had eerst echt een nasty idee in mijn hoofd maar dan zou George bang worden :p


    vertel het me :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    dat was de moment waarin ik mijn hand voor mijn mond deed en me inhield om niet over te gaan geven.


    Shit moest gespiesd werd zijn ofcourse :P achjaa.. ik vind het redelijk mee vallen x.o' misschien heb ik een sick twisted mind... dat kan ook :p Achjaa! hij deed het niet express; Campbell dus daar gaat het om :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    Zie hier de reactie van George terwijl campie aan het praten was:

    Even was hij stil en ik dacht dat hij het niet zou zeggen, tot hij begon en ik aandachtig begon te luisteren.
    ‘Ik zat in een poule met verschillende jongens om een National te worden. Ik en Troye Sivans zaten aan kop. We mochten elkaar niet. Dat wist iedereen en iedere keer wilde hij laten zien aan mij dat hij beter was. Iedere keer negeerde ik hem tot we alleen waren. We moesten allebei naar mijn huis, dus hij besloot dat we er een wedstrijd van gingen maken. Ook zat er een snaai die we moesten vangen. Iedere keer duwde hij me weg terwijl we over de landschappen en steden vlogen en iedere keer moest ik hem daardoor weer inhalen tot we allebei de snaai zagen waar ik dichterbij was. Hij gooide me van mijn bezem af om de snaai eerder te pakken dan ik. Ik weet niet hoe ver ik gevallen was maar ik stond meteen weer op toen ik de grond geraakt had. Dit bleef zo door gaan. Iedere keer probeerde hij me van mijn bezem af te gooien tot het hem niet meer lukte. Ik beukte tegen hem aan en scheerde door naar de snaai terwijl hij viel..’ ik zag dat hij zijn tranen tegen probeerde te houden. Hij viel. Ging hij daarom dood? Ik kruiste mijn armen en zuchtte. Hij wilde het niet, Campbell wilde hem niet expr..
    ‘Hij viel en ik wist het niet. Pas toen ik de snaai in mijn hand had en het in zijn neus wilde wrijven zag ik wat ik aangericht had.’
    Hij viel te pletter op de grond en gong dood. Oh god. Ik stak mijn hand uit op Campbell te troosten maar hij ging verder.
    ‘Hij was op een ijzeren spaal terecht gekomen waar hij aan gespiesd was. Aan de spalen die voor onze villa stonden.'
    Oh. De hand die ik uitstak legde ik voor mijn mond neer en even voelde het alsof ik over zoi geven. Vreselijke beelden lwamen voor mijn ogen tevoorschijn waardoor ik nog misselijker raakte. Wat in Merlijns naam.. gespiesd?!
    'Ik wilde hem naar het ziekenhuis brengen maar Nathaniel en Viktor hadden alles gezien. Ze zeiden dat hij het toch niet zou redden en dat ik mijn carrière anders op het spel zal zetten. Nathaniel vond dat ik maar een keuze had en dat is af te maken wat ik begonnen was. Nathaniel had hem er af gehaald en ik moest het afmaken. Ik durfde het niet- ik kon het niet, maar Nathaniel zei dat als ik het niet zou doen in grotere problemen zou komen en toen.. Toen deed ik het en zijn gezicht; zijn lichaam zouden nooit meer uit mijn gedachtes verdwijnen. Het was toen hij stierf er ook een bepaald gedeelte van mij verloor. Ik begon met drinken iets wat mijn functie kon schaden maar niks deerde me meer. –tot Nathaniel en mijn moeder erachter kwamen. Ik werd opgesloten in een donkere kelder- wekenlang met enkel pijn als afwisseling. Toen ik weer eruit kwam vertelde Nathaniel me dat ik niet bruikbaar was. Ik zou slechts een offer zijn voor wanneer de tijd zich voordoet.’

    Even dacht ik dat hoj verder zou praten maar dank aan god dat hij het niet deed anders kotste ik over hem heen. Was dat het? Oh wauw. Dit is zeer begrijpelijk waarom hij verslaafd is geraakt aan alcohol. Begrijpelijk waarom hij huilt. Maar hij deed het zonder het te weten. Het was een stomme ongeluk. Ik zag dat Campbell huilde en ik haalde mijn hand van mijn mond vandaan om Campbell in een omhelzing trok en klopte een aantal keren op zijn rug.
    'O mijn merlijn dat was gruwelijk..' fluisterde ik half happend naar adem.
    'Huil maar Camp. Als je jet inhoud word het alleen erger.' Suste ik.
    'Je deed het per ongeluk. Dat snap ik echt wel. Ik zou nooit denken dat je iemand had vermoord met wil. Het was maar een stomme ongeluk. Een.. afschuwelijke ook..' Zei ik en deed moeite om niet te gaan kokhalzen.
    'Je deed dit zonder wil. Daar draait het om.' Fluisterde ik en drukte een kus in zijn warrige haren. Ik zei dit alles wel zo kalm nu, maar niemand gaat ooit weten hoe hard ik braak en schreeuw van afschuw in mijn hoofd.


    Eigenlijk doet george zo aardig tegen hem omdat hij hem gewoon niet kwijt wil, wat er ook gebeurd. Eigenlijk pompt alles langzaam in tot het op zijn hoogtepunt gaat komen, dan pas barst hij alles op dat Campbell een afschuwelijke moordmachine is x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    771 woorden :'D jippyyy


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    771 woorden :'D jippyyy


    ik durf het niet te lezen maar ik ga het doen ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Moet Campbell nog wat vertellen wat hij gedaan heeft in zijn leven? ('x
    --
    Dan moet ik dat sws nog ff verzinnen maarja:p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Doe maar wat je wilt. Mijn internet is zo sloom, internet van mijn oom is zo sloom x(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Verras memaar want mijn telefoon gaat gaat bijna uitvallen en dan kan ik niet op quizlet tot ik weerthuis kom x)

    Mijn neefje van 6 drinkt soep met kauwgom in zijn mond en zegt dat het dan lekkerder gaat smaken. Hoe origineel is dat :')

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 20:46 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Ik zweeg en voordat ik het doorhad werd ik in een omhelzing getrokken.
    ‘O mijn merlijn dat was gruwelijk. Huil maar Camp. Als je het inhoud word het alleen erger. Je deed het per ongeluk. Dat snap ik echt wel. Ik zou nooit denken dat je iemand had vermoord met wil. Het was meer een stomme ongeluk. Een… afschuwelijke ook. Je deed dit zonder wil. Daar draait het om.’ Ik kneep mijn ogen dicht terwijl ik nog tranen onder vandaan gleden. George wilde of het niet begrijpen. Ik had mijn handen om Troyes nek moeten leggen om zijn luchtpijp dicht te knijpen. Ik had het laatste restje leven uit zijn ogen zien verdwijnen. Mijn handen roken nog steeds naar zijn bloed. Ik had nog nooit iemand vermoord daarvoor. Ik ging wel eens mee met Nathaniel maar dan was hij degene die dat soort dingen deed. Ik moest toekijken. Ik moest kijken naar de persoon die ik moest worden. De persoon die tovenaren en dreuzels eerst door het krankzinnige heen martelt op allerlei manieren voordat ze dood gingen. Met angst en wanhoop krijg je orde in de maatschappij zei mijn broer wel eens. Ik trok me los uit Georges omhelzing terwijl ik de tranen ruw van mijn gezicht veegde. Ik verdiende het niet om te huilen. Ik verdiende het niet om getroost te worden.
    ‘Je hoeft niet te doen alsof je niet van mij walgt; George. Ik ga je heus niet aanvallen. Je mag zeggen dat ik mislukt ben, vreselijk, een moordenaar, een loser die het niet verdiend om überhaupt de naam National te dragen.’ Ik voelde mijn lip trillen maar ik gaf de tranen geen kans om van mijn gezicht af te rollen. ‘Zeg dat ik gefaald heb. Zeg dat ik niks waard ben.’ Voordat George nog wat kon doen beende ik naar de deur maar hoeveel kracht ik ook verzette; hij ging niet open en ik durfde niet achterom te kijken. Bang voor Georges reactie of gezicht. Met mijn rug tegen de muur zakte ik ineen met mijn knieën opgetrokken waar ik mijn hoofd in begroef. Ik wilde dat alles over was. Ik wilde niet meer met deze kwellingen leven.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Verras memaar want mijn telefoon gaat gaat bijna uitvallen en dan kan ik niet op quizlet tot ik weerthuis kom x)

    Mijn neefje van 6 drinkt soep met kauwgom in zijn mond en zegt dat het dan lekkerder gaat smaken. Hoe origineel is dat :')


    Bah D: dat is echt vies... mogen trouwens kinderen van 6 al kauwgom? x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hij wel xq


    Omfg Campbell, jij bent so moeilijk :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Hij wel xq


    Omfg Campbell, jij bent so moeilijk :o


    Pff George heeft altijd Molly gehad en Arthur aan zijn zijde. Wie had Campbell nou? Behalve een paar bloeddorstige dooddoeners.! Hij heeft totaal geen eigenwaarde. Denk daar maar eens over na!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    Hij trok zich uit mijn greep en ruw veegde hij zijn tranen weg.
    ‘Je hoeft niet te doen alsof je niet van mij walgt; George. Ik ga je heus niet aanvallen. Je mag zeggen dat ik mislukt ben, vreselijk, een moordenaar, een loser die het niet verdiend om überhaupt de naam National te dragen. Zeg dat ik gefaald heb. Zeg dat ik niks waard ben.’ voordat ik iets kon doen beende hij richting het deur maar kon het niet open krijgen omdat het op slot was. Wanhopig zakte hij tegen de muur neer en begroef zijn hoofd in zijn knieën. Ik stond stil. Ik wist niet wat ik moest doen. Die verdomde Viktor jogen. Hij heeft alles verpest. Net toen alles zo leuk ging..

    Voor ik het wist beende ik richting Campbell en greep hem bij zijn pols waarna ik hem, iets te ruw denk ik, overeind trok.
    'Je bent geen loser Campbell! Je bent een lief, aardig en slimme jongen die zich als een loser probeerd te gedragen omdat iedereen zo naar je staat te roepen.' Ik stop even en greep hem ook bij zijn andere pols.
    'Jezus Campbell, ze vinden je slechts een loser omdat je jezelf wilt zijn en je niet naar de duistere kant wilt gaan. Dan ben je geen loser, niet eens een mislukkeling omdat je iemand niet kon doden.' Ik stop even en schudde mijn hoofd. Ze hebben de geheugen van Campbell helemaal versnipperd.
    'ik hou van je omdat je leuk, lief, aardig, zorgzaam en eerlijk bent. Je wilde die joch niet doden, dat moest van je broer. Je wilde niet naar de duistere kant, je was verplicht. Je wilde al die gruwelijke dingen niet doen, want anders deden ze gruwelijke dingen met jou of je geliefden. Dit is geen teken van een mislukkeling, maar iemand die niet mag leven op de manier die hij wilt leven.' Ik liet hem los en liep naar de deur toe.
    'Het kwaad zijn is je broer en Karkarov. Jij bent simplweg de slachtoffer. Denk hier maar goed over na.' Met dat stak ik mijn stok naar de deur uit en mompelde 'alahamora' waarna de deur open vloog, en liep weer terug naar hem toe.


    Dus. De beslissende keuze: laat je george achter of ga je gewoon verder met wat je denkt en loop je de deur uit? Ghehe, mij met al mijn keuzes. Eerst was het de hand van ralf pakken of niet, dan van ralf weglopen of niet, daarna george zoenen of niet, en nu de deur uitlopen of niet :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Pff George heeft altijd Molly gehad en Arthur aan zijn zijde. Wie had Campbell nou? Behalve een paar bloeddorstige dooddoeners.! Hij heeft totaal geen eigenwaarde. Denk daar maar eens over na!


    Hij heeft george nu... <'3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••