• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    ‘Misschien is het handiger als jullie meekomen naar mijn kantoor. Dat praat wat makkelijker.’ Zei Perkamentus en ik heb geen idee waar de blijdschap van kwam, maar ik accepteerde zijn aanbod en trok aan de arm van Campbell zodat hij zijn ogen losmaakte van de vloer.
    ‘oh god gelukkig daar zat ik op te wachten.’ Mompelde ik richting Campbell en gaf hem een lange blik. Ik wist waar we over zouden gaan praten.
    ‘dan gaan we naar uw kantoor,’ bevestigde ik, heel wat opgeluchter, ook al betekend het nooit iets goeds als je met professor Perkamentus naar zijn kantoor moet gaan. Hoogstwaarschijnlijk ging het over Campbell, en nu hoeft hij niet meer tegen te gaan stribbelen over dat hij niets aan hem wilt gaan vertellen. Perkamentus kan hem helpen maar Camp wilt het niet geloven. En nu moet hij het wel vertellen. Ik heb me daarnet al zo voor gek gezet om niet weer alles erger te gaan maken voor Campbell. Wat kan het ook anders: ik ben nog nooit een verliefdheid gevoeld voor iemand, noch voor jongens. En dat laat zien hoe overbezorgd ik over Campbell kan zijn.
    We liepen de ziekenzaal uit onderweg naar zijn kantoortje, waar ik en Fred wel vaak in belandde. Voor Campbell kan dit wel erg beangstigend zijn, ik heb ook een vermoede dat hij denkt dat professor Perkamentus net als Karkarov is. Maar nee. Onderweg pookte ik Campbell aan om zijn aandacht te krijgen en schoof wat dichter naar zijn richting toe.
    ‘nu moet je het wel he Camp?’ fluisterde ik en graaide naar zijn hand die ik vastpakte.
    ‘het gaat goed komen, geloof je. Na dit hebben de wisseldrank misschien niet eens meer nodig om je naar ’t Nest te krijgen.’




    Minerva Anderling

    Misschien is het handiger als jullie meekomen naar mijn kantoor. Dat praat wat makkelijker.’ Zei Albus en ik stemde er mee in. Ik zag dat Saunders nog steeds naar het vloer staarde maar Weasley wekte hem al.
    ‘ik snap dat u onze vloerbedekking heel mooi en interessant vind meneer Saunders, maar we zouden het op prijs stellen als je met ons meekwam.’

    Super mini stukje van Anderling maar wat moet ik anders :’)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    sorry als ik onze strenge kat te on-streng maak, ik ben slecht hierin, dat snap ik wel x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Anderling jij bent echt gemeen )x' ze is bevooroordeeld :p En George is echt een moeder-poes! x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Anderling jij bent echt gemeen )x' ze is bevooroordeeld :p En George is echt een moeder-poes! x')


    ze wilt dat hij aandachtig mee gaat luisteren aangezien het over hem gaat dit allen x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Anderling jij bent echt gemeen )x' ze is bevooroordeeld :p En George is echt een moeder-poes! x')


    dit is George zijn aller eerste liefde ooit, natuurlijk is hij dan zo:'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    dit is George zijn aller eerste liefde ooit, natuurlijk is hij dan zo:'D


    Haha :P Nou laat Cammy dan ook maar zijn eerste en de laatste blijven dan (flower)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Misschien is het handiger als jullie meekomen naar mijn kantoor. Dat praat wat makkelijker.’ Voor een seconde keek ik angstig naar George. We zaten in de problemen. Ik beet op mijn lip en automatisch gleed mijn blik weer naar de vloer. De vloer had geen ogen waar je emoties in af kon lezen. Zo konden ze je ook nooit teleurstellen. ‘ik snap dat u onze vloerbedekking heel mooi en interessant vind meneer Saunders, maar we zouden het op prijs stellen als je met ons meekwam.’ Ik beet op mijn wang en overwoog mijn opties. Ik kon nu ook gewoon direct gaan wegrennen, maar waar naartoe?
    Voordat ik mijn keuzes goed en wel afgewogen had trok George aan mijn arm. ‘Oh god, gelukkig daar zat ik op te wachten. Dan gaan we naar uw kantoor.’ George staarde me aan en ik gaf hem een verbaasde blik. Waarom deed hij zo vrolijk- zo enthousiast? Voordat ik het hem al kon vragen begonnen we al te lopen en als een gewillig kind liet ik me meevoeren.
    Ik lette niet eens op de prachtige schilderijen die door de gangen stonden. Noch naar de omgeving. Ik kon slechts naar de grond staren terwijl angst zich langzamerhand meester van mij begon te maken. Plotseling voelde ik een vinger in mijn zij gedrukt worden en toen ik naar George keek ging hij dichter naast mij lopen terwijl hij mij nog steeds vast hield.
    ‘Nu moet je het wel he, Camp?’ fluisterde hij. Hij liet mijn arm los en smolt onze handen samen. ‘Het gaat goed komen, geloof je. Na dit hebben we de wisseldrank misschien niet eens meer nodig om je naar ’t Nest te krijgen.’ Ik gaf hem weer een verbaasde blik terwijl Perkamentus de code toezegde waardoor we een wenteltrap dat zich als een roltrap functioneerde naar boven bracht. ‘Waar heb je het over; George. We zitten in de problemen.’ Siste ik zachtjes terwijl ik gespannen naar professor Perkamentus en Anderling keek. Straks hoorde ze onze woordenwisseling en dan zou alles helemaal verloren zijn.

    Albus Perkamentus

    Met slechts onze voetstappen als geluid liepen we door de donkere gangen die slechts door fakkels verlicht werden.
    ‘Nu moet je het wel he, Camp? Het gaat goed komen, geloof je. Na dit hebben we de wisseldrank misschien niet eens meer nodig om je naar ’t Nest te krijgen.’ Uit mijn ooghoeken zag ik Campbell naar ons staren voordat hij wat zachtjes terug siste; ‘Waar heb je het over; George. We zitten in de problemen.’ Zachtjes gaf ik de code van de deur waar een wenteltrap achter verscheen. Waarschijnlijk ging dit moeilijker worden dan gedacht. Als je niks anders dan opgevoed werd door dooddoeners- wat zijn moeder overigens ook was toen Voldemort aan de macht was dan wist je niet beter. Liefde en haat zit dicht bij elkaar. Alleen haat heeft geen kracht op liefde. Ik opende mijn deuren en streek over Felix de Feniks kopje die hem zachtjes boog. Ik nam plaats op de stoel achter mijn bureau en toverde drie stoelen tevoorschijn. Eentje naast mij voor professor Anderling. (zodat hij haar kan betasten blehh ^^)

    Sry ga eerst zitten zodat ik nog wat kan verzinnen met professor perkamentus xD wijze woorden en vragen (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    oops, het hoort 'geloof me' te zijn in plaats van 'geloof je' x)

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 18:33 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    oops, het hoort 'geloof me' te zijn in plaats van 'geloof je' x)


    Haha :p ik dacht al. Maar ik dacht laat maar ik kopieer t gewoon XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    Campbell keek me verbaasd aan en dat snapte ik wel.
    ‘Waar heb je het over; George. We zitten in de problemen.’ Ik zuchtte. Hij kent ze niet eens. Hoe kan hij zoo makkelijk zeggen dat we in de problemen zitten, voordat hij überhaupt weet waar en hoe ze ervoer gaan praten? Maar ik snap het wel: hij luistert ook alleen maar naar Karkarov, en die is de tegenovergestelde van Professor Anderling en Professor Perkamentus. Perkamentus opende de deuren en streek even over Felix de Feniks, en nam plaats op zijn stoel achter zijn bureau. Even bleef ik bij de deuropening staan en staarde Felix aan die me bedachtzaam aankeek. Ik keek om en zag drie stoelen verschijnen. Twee voor hem, en eentje naast hem. Ik liet Campbell los en liep naar de eerste stoel toe waar ik in plaats nam en me naar Campbell toe draaide. Even wilde ik roepen dat deze mensen niet zo gek waren als ze eruit zagen, maar ik slikte mijn woorden in en draaide me weer om naar Professor Perkamentus toe. Dit gaat moeilijker worden dan gedacht. En even kreeg ik de krampachtige gevoel dat Campbell nu mij juist gaat haten omdat ik hem ‘’verlinkt heb’’ ook al is dat niet zo. We moeten gewoon wachten tot de einde van deze gesprek en zien dan hoe het met Campbell er voor gaat staan. Hij gaat zien dat ik gelijk had, hopelijk. Oh god, waarom ben ik zo moederlijk tegen Campbell?





    Minerva Anderling.

    ‘Nu moet je het wel he, Camp? Het gaat goed komen, geloof je. Na dit hebben we de wisseldrank misschien niet eens meer nodig om je naar ’t Nest te krijgen.’
    ‘Waar heb je het over; George. We zitten in de problemen.’
    Ik hield mijn mond gesloten en voelde de ogen van Campbell op ons prikken. Dit gaat moeilijker worden dan gedacht. Albus had gelijk. Hij is eenmaal opgevoed door dooddoeners.

    We kwamen de kantoortje binnen en nam plaats op de stoeltje die naast Albus verscheen. George nam wel plaats op de stoel en wierp een blik toe naar Campbell Saunders. Ik stak mijn arm naar de stoel uit als teken dat hij moest gaan zitten.
    ‘wat moet ze in hemelsnaam zeggen’ x')


    Omg dat gaat lekker met Anderling en haar rol in deze verhaaltje x’D zo inspiratieloos voor haar x’))

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 18:56 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nee; ik dan? ik heb geen idee wat ik Albus nu moet laten zeggen en hij moet alles openen D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Nee; ik dan? ik heb geen idee wat ik Albus nu moet laten zeggen en hij moet alles openen D:


    oke (Y) veel succes!! *rent te kamer uit* zal ik je helpen (flower)

    hij heeft tenminste nog wat kunnen zeggen, Anderling zei helemaal niets nuttigs tot nu toe :')

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 19:07 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Perkamentus gaat gewoon op Anderling laten zien how love works ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Perkamentus gaat gewoon op Anderling laten zien how love works ('x


    :S


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    '' Zachtjes gleed zijn hand naar haar knie. Geleidelijk tastte zijn hand de weg af naar boven terwijl hij teder zijn lippen in haar nek drukte..' ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya