• 5 Seconds of Summer staat 20 mei 2015 in het Ziggo Dome, en de kaart verkoop start vrijdag a.s. om 10 uur.
    Ticketmaster site
    Wie gaat er? En welke kaartje neem je dan?
    "Voor dit concert zijn zitplaatsen en een vak waar je kunt staan. Je mag alleen in het sta-vak naar binnen als je 16 jaar of ouders bent, óf als je 14 of 15 jaar bent met ene begeleider van 18 jaar of ouder. Deze begeleider moet dan ook een kaartje hebben voor de dat sta-val. Als je jonger dan 14 jaar bent, kun je een zitplaats kopen."


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik had een mail gestuurd dat ik de verkeerde kaartjes kreeg en ze wilden proberen mijn kaarten in te ruilen, maar dat kon niet. Euhm, morgen is er toch weer een verkoop? ._.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eighteen schreef:
    Ik had een mail gestuurd dat ik de verkeerde kaartjes kreeg en ze wilden proberen mijn kaarten in te ruilen, maar dat kon niet. Euhm, morgen is er toch weer een verkoop? ._.


    Maar dan heb je dubbele kaarten?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Heh schreef:
    (...)

    Maar dan heb je dubbele kaarten?


    Ik kreeg eerst vak 106 aangewezen, maar toen we gingen betalen was het goedkoper. Bleek dat we in 204 zaten terwijl we dondersgoed weten dat we in 106 zaten. Dus ik heel boos een mail gestuurd naar ticketmaster. Ze hebben geprobeerd mijn kaarten te ruilen 'maar er waren geen kaarten meer over.' Vandaag start de verkoop weer toch? :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ja klopt, tien uur begint het.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Succes iedereen zo :)


    Treat people with kindness

    Ik stress echt te veel op dit ogenblik. c:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Lashtons schreef:
    Ik stress echt te veel op dit ogenblik. c:


    Same shit here :')


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    (...)

    Same shit here :')

    uhuh. Ik heb alles er gewoon nu al voor. (;


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Weet iemand trouwens of de Platinum tickets echt een heel stuk beter zijn dan de normale?


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Heh schreef:
    (...)
    uhuh. Ik heb alles er gewoon nu al voor. (;


    Wat heb ik dan verder nodig naast mijn laptop en mijn moeder? x)
    Concertendownie, geen twijfel over mogelijk.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 9:06 ]


    wat was dit ookalweer

    Lashtons schreef:
    Weet iemand trouwens of de Platinum tickets echt een heel stuk beter zijn dan de normale?


    Platinum kiest alleen de beste tickets uit alles (staan, zit & soundcheck)
    Als je normaal kiest (zit/staan/soundcheck) kan je ook gewoon op zoek tickets drukken en dan kiest het systeem automatisch de beste tickets van je keuze. (Als je zit heb bijvoorbeeld de beste zit plekken) ik vind platinum persoonlijk dus een beetje duur daarvoor..


    Treat people with kindness

    Ik zit in de wachtrij voor de ticketmastersite.... Tha fuq ;x


    wat was dit ookalweer

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Platinum kiest alleen de beste tickets uit alles (staan, zit & soundcheck)
    Als je normaal kiest (zit/staan/soundcheck) kan je ook gewoon op zoek tickets drukken en dan kiest het systeem automatisch de beste tickets van je keuze. (Als je zit heb bijvoorbeeld de beste zit plekken) ik vind platinum persoonlijk dus een beetje duur daarvoor..


    Oh okay. Ik neem de normale dan. c:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Tenace schreef:
    Ik zit in de wachtrij voor de ticketmastersite.... Tha fuq ;x


    Same here ...


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Nu al?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!