• 5 Seconds of Summer staat 20 mei 2015 in het Ziggo Dome, en de kaart verkoop start vrijdag a.s. om 10 uur.
    Ticketmaster site
    Wie gaat er? En welke kaartje neem je dan?
    "Voor dit concert zijn zitplaatsen en een vak waar je kunt staan. Je mag alleen in het sta-vak naar binnen als je 16 jaar of ouders bent, óf als je 14 of 15 jaar bent met ene begeleider van 18 jaar of ouder. Deze begeleider moet dan ook een kaartje hebben voor de dat sta-val. Als je jonger dan 14 jaar bent, kun je een zitplaats kopen."


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ashtonlrwin schreef:
    (...)

    Nou ja, we konden gewoon niet slapen, dus toen was het maar filmpjes kijken en de site in de gaten houden :Y)
    Jup, we waren er gelijk doorheen om tien uur. Het zou me niets verbazen als we de eerste met kaarten waren.


    Heb je goede plaatsen? Waar zit je? ^^


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ashtonlrwin schreef:
    (...)

    Nou ja, we konden gewoon niet slapen, dus toen was het maar filmpjes kijken en de site in de gaten houden :Y)
    Jup, we waren er gelijk doorheen om tien uur. Het zou me niets verbazen als we de eerste met kaarten waren.


    Een nacht? Wow

    Ik werd om 6 uur wakker door de zenuwen maar bleef gewoon lekker in mn bed liggen en mensen op twitter stalken :P
    Pas om half 10 deed ik mijn laptop aan en 2 minuten na 10 was ik door de wachtrij heen. Heb nu kaartjes in vak A rij 10 :) Jij?


    Treat people with kindness

    Vinception schreef:
    Ik hoop zo erg dat ik ook aan kaartjes kan komen.
    Boeit me niet waar ik zit, ik wil er wel echt heel graag bij zijn.
    Ik vrees dat ik geen kaartjes kan krijgen, maar ik blijf hopen op een wonder.


    Het lukt vastwel! Ziggodome is nog best groot voor 5SOS denk ik, ik betwijfel of ze het uit gaan verkopen eigenlijk. Of het gaat gewoon heel snel en ze verkopen het meteen uit maarja
    Ik denk dat je wel een goede kans maakt hoor :) Gewoon voor tienen af en toe refreshen totdat je in de wachtrij zit en dan niks meer doen, het enige wat je kan doen is afwachten totdat je op de bestelpagina zit. RAAK NIET IN PANIEK!!
    Succes (:


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Een nacht? Wow

    Ik werd om 6 uur wakker door de zenuwen maar bleef gewoon lekker in mn bed liggen en mensen op twitter stalken :P
    Pas om half 10 deed ik mijn laptop aan en 2 minuten na 10 was ik door de wachtrij heen. Heb nu kaartjes in vak A rij 10 :) Jij?


    De staanplaatsen, dus mij hoor je echt niet klagen :Y) Met One Direction had ik ze ook en stond toen ook op de perfecte plek.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ashtonlrwin schreef:
    (...)

    Nou ja, we konden gewoon niet slapen, dus toen was het maar filmpjes kijken en de site in de gaten houden :Y)
    Jup, we waren er gelijk doorheen om tien uur. Het zou me niets verbazen als we de eerste met kaarten waren.

    Haha en hoe! Was wel briljant en de slapeloosheid waard! =D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    NinjaTurtle schreef:
    (...)
    Haha en hoe! Was wel briljant en de slapeloosheid waard! =D


    Wij waren gewoon goed op dat moment :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ashtonlrwin schreef:
    (...)

    De staanplaatsen, dus mij hoor je echt niet klagen :Y) Met One Direction had ik ze ook en stond toen ook op de perfecte plek.


    Haha ik ook! Welk vak stond je toen? Ik paars 25 juni :)

    Ik wilde eigenlijk ook staanplaatsen maar ik ga met 2 vriendinnen, de ene is 13 en de ander 17 (ik 16) dus dan mogen we geen staanplaatsen :( Maarja de plekken die ik nu heb zijn ook goed!


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Haha ik ook! Welk vak stond je toen? Ik paars 25 juni :)

    Ik wilde eigenlijk ook staanplaatsen maar ik ga met 2 vriendinnen, de ene is 13 en de ander 17 (ik 16) dus dan mogen we geen staanplaatsen :( Maarja de plekken die ik nu heb zijn ook goed!


    Ik ook, ook op dezelfde dag samen met de persoon met wie ik nu ook weer ga. :Y)

    En dat is inderdaad minder en de kans om het erop te wagen zou ik dan ook niet doen. Je zal dan net zien dat ze nu wel gaan controleren.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ashtonlrwin schreef:
    (...)

    Ik ook, ook op dezelfde dag samen met de persoon met wie ik nu ook weer ga. :Y)

    En dat is inderdaad minder en de kans om het erop te wagen zou ik dan ook niet doen. Je zal dan net zien dat ze nu wel gaan controleren.


    Ja ze gaan sowieso controleren omdat het veel minder mensen zijn dan bij 1D + dat meisje ziet er wel heel jong uit, je ziet zo dat ze nog geen 16 is dus dat gaat echt niet helaas.


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Het lukt vastwel! Ziggodome is nog best groot voor 5SOS denk ik, ik betwijfel of ze het uit gaan verkopen eigenlijk. Of het gaat gewoon heel snel en ze verkopen het meteen uit maarja
    Ik denk dat je wel een goede kans maakt hoor :) Gewoon voor tienen af en toe refreshen totdat je in de wachtrij zit en dan niks meer doen, het enige wat je kan doen is afwachten totdat je op de bestelpagina zit. RAAK NIET IN PANIEK!!
    Succes (:


    Dankje ^^
    Mmm.... Ik moet mijn ma dr nest uitkrijgen voor 10en..... Waarschijnlijk flip ik helemaal en moet zij het doen... ;x


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    (...)

    Dankje ^^
    Mmm.... Ik moet mijn ma dr nest uitkrijgen voor 10en..... Waarschijnlijk flip ik helemaal en moet zij het doen... ;x


    Oh dat had ik ook, m'n ma werkte gelukkig wel mee XD
    Ik kon nauwelijks meer typen omdat ik helemaal trilde en ik ben niet zo goed met internetbankieren (nooit gedaan, normaal doet mn vader het en hij was op zn werk) Mijn moeder snapt er ook niks van (Ze was er alleen voor wachtwoorden enzo) dus uiteindelijk toch zelf moeten doen. Gelukkig heb je wel 20 minuten de tijd en staat alles wel heel duidelijk aangegeven.


    Treat people with kindness

    Ik wil er echt zo graag heen, maar ken niemand die ze leuk vind.... Dus waarschijnlijk wordt het hem niet voor mij :'(


    Second Star to the Right and straight on till the morning

    Bij 1D stonden heel veel jongeren (tussen de 8 en 12). Was zelfs een meisje van 6 met dr moeder en die mocht ook gewoon binnen. Lijkt me sterk dat ze echt gaan controleren, maar je weet t natuurlijk nooit zeker..

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Oh dat had ik ook, m'n ma werkte gelukkig wel mee XD
    Ik kon nauwelijks meer typen omdat ik helemaal trilde en ik ben niet zo goed met internetbankieren (nooit gedaan, normaal doet mn vader het en hij was op zn werk) Mijn moeder snapt er ook niks van (Ze was er alleen voor wachtwoorden enzo) dus uiteindelijk toch zelf moeten doen. Gelukkig heb je wel 20 minuten de tijd en staat alles wel heel duidelijk aangegeven.


    Ohh mooi (:
    Ajtkwnfkanfknskwndd ik stress nu al :\


    wat was dit ookalweer

    Tomas schreef:
    Bij 1D stonden heel veel jongeren (tussen de 8 en 12). Was zelfs een meisje van 6 met dr moeder en die mocht ook gewoon binnen. Lijkt me sterk dat ze echt gaan controleren, maar je weet t natuurlijk nooit zeker..


    Bij 1D werd er aangegeven dat ze NIET zouden controleren alleen ze hadden een leeftijdsadvies. Hier wordt aangegeven dat ze WEL gaan controleren. Dus ik denk het echt wel aangezien het niet veel fans zijn die staanplekken hebben.


    Treat people with kindness