• 5 Seconds of Summer staat 20 mei 2015 in het Ziggo Dome, en de kaart verkoop start vrijdag a.s. om 10 uur.
    Ticketmaster site
    Wie gaat er? En welke kaartje neem je dan?
    "Voor dit concert zijn zitplaatsen en een vak waar je kunt staan. Je mag alleen in het sta-vak naar binnen als je 16 jaar of ouders bent, óf als je 14 of 15 jaar bent met ene begeleider van 18 jaar of ouder. Deze begeleider moet dan ook een kaartje hebben voor de dat sta-val. Als je jonger dan 14 jaar bent, kun je een zitplaats kopen."


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Winhood schreef:
    (...)

    Ze zijn best wel bekend, alleen nog niet in Nederland, denk ik. Ze zijn uiteraard niet zo bekend als 1D, maar er is ook een groot verschil tussen die twee bands. 1D is ontstaan dankzij X Factor en 5FSOS omdat drie jongens graag muziek maakten en toen een drummer vonden. Dus 1D is een boyband, die meestal populairder zijn dan een band waarbij alle leden een instrument bespelen. Laat 5SOS nou net zo een band zijn.


    Alsnog zijn ze waarschijnlijk nog niet erg bekend in Nederland, waardoor ikzelf het niet erg logisch vind om gelijk voor de Ziggodome en ik blijf 43 euro dan duur vinden voor een kaartje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Astris schreef:
    (...)

    Alsnog zijn ze waarschijnlijk nog niet erg bekend in Nederland, waardoor ikzelf het niet erg logisch vind om gelijk voor de Ziggodome en ik blijf 43 euro dan duur vinden voor een kaartje.


    Vandaar dat ik zei dat ze in Nederland nog niet zo bekend zijn, volgens mij.

    Misschien moesten ze wel van hun management naar de Ziggo Dome of misschien wilden de andere hen niet hebben? Ik blijf erbij dat het best mee valt. En een kaartje van 43 euro is ook meteen het duurste kaartje van de gewone kaartjes en dan heb je goeie plekken.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 21:48 ]


    Physics is awesome

    Je hoeft niet gelijk zo aanvallend te doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Astris schreef:
    Je hoeft niet gelijk zo aanvallend te doen.


    Ik doe niet aanvallend, sorry als je dat gevoel krijgt.


    Physics is awesome

    Astris schreef:
    Voor een boyband die slechts 3 jaar bestaat en niet erg bekend is, is 43 euro best wel duur ja.


    One Direction bestaat niet veel langer en heeft het geluk gehad dat ze op tv begonnen. Ik denk dat 5SOS hier al een aardig groot aantal fans heeft.

    Ik vond 40 euro ook heel erg meevallen eerlijk gezegd.. Maar ligt maar net aan je eerdere ervaringen! Zijn er nog meer mensen met soundcheck experience kaarten?


    No guts no glory.

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Ow :( Hoezo dat dan?

    Ik zou nooit in m'n eentje durven eigenlijk :$


    We waren samen naar 1D gegaan, met nog een vriendin van haar. En tijdens het concert stonden we 5de/6de rij ongeveer. En die vriendin zakte toen door der benen. Dus wij naar voren naar die dranghekken om haar eroverheen te krijgen. Dus mijn vriendin ook eroverheen. Ik dacht echt; kut, nu staan we helemaal achteraan. Maar er mocht dus maar 1 iemand mee, waardoor ik daar bleef staan. En sinds die doet ze heel raar tegen me. Omdat zij helemaal achterin de arena werd gezet. (We stonden groen, dus dat begon pas na de catwalk) En ik front row stond.
    Dankzij mij is ze ook echt fan van 5SOS en we hadden al maanden afgesproken om samen te gaan en toen ze zeiden dat ze kwamen, zei ze ineens dat ze al iemand had. En ze blokte me op Twitter en ze heeft me ge-appt dat ze me irritant vind. Ik reageerde dus; Wat, ineens sinds 25 juni? En toen kreeg ik een; Ja. terug en daarna heb ik der niet meer gesproken.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Mijn beste vriendin gaat kaartjes proberen te kopen. Ik ben op vakantie dus, en later betaalt mijn moeder terug, en ik dan mijn moeder weer.
    LETS HOPE!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    lukesirwin schreef:
    (...)

    We waren samen naar 1D gegaan, met nog een vriendin van haar. En tijdens het concert stonden we 5de/6de rij ongeveer. En die vriendin zakte toen door der benen. Dus wij naar voren naar die dranghekken om haar eroverheen te krijgen. Dus mijn vriendin ook eroverheen. Ik dacht echt; kut, nu staan we helemaal achteraan. Maar er mocht dus maar 1 iemand mee, waardoor ik daar bleef staan. En sinds die doet ze heel raar tegen me. Omdat zij helemaal achterin de arena werd gezet. (We stonden groen, dus dat begon pas na de catwalk) En ik front row stond.
    Dankzij mij is ze ook echt fan van 5SOS en we hadden al maanden afgesproken om samen te gaan en toen ze zeiden dat ze kwamen, zei ze ineens dat ze al iemand had. En ze blokte me op Twitter en ze heeft me ge-appt dat ze me irritant vind. Ik reageerde dus; Wat, ineens sinds 25 juni? En toen kreeg ik een; Ja. terug en daarna heb ik der niet meer gesproken.


    Maar heb je haar dan ook uitgelegd waarom jij front row stond en zij ineens niet meer? Misschien had zij daar ook graag gestaan.

    Het is niet netjes van haar. Als je iets met iemand hebt af gesproken moet je, je eraan houden. Als ze het gewoon met je had besproken wat er toen is gebeurt, je lijkt me niet iemand die dan niet met haar vriendin wil praten.


    Physics is awesome

    43 Euro is écht niet duur voor een concertkaartje, you guys are all lucky (:


    Paracosm schreef:
    43 Euro is écht niet duur voor een concertkaartje, you guys are all lucky (:


    Dat vind ik ook. €43 valt echt heel erg mee en als je het echt te duur vindt, ga je gewoon voor de laagste rang, dat is een paar euro's minder.

    Winhood schreef:
    (...)

    Maar heb je haar dan ook uitgelegd waarom jij front row stond en zij ineens niet meer? Misschien had zij daar ook graag gestaan.

    Het is niet netjes van haar. Als je iets met iemand hebt af gesproken moet je, je eraan houden. Als ze het gewoon met je had besproken wat er toen is gebeurt, je lijkt me niet iemand die dan niet met haar vriendin wil praten.


    Ik heb der tijdens het concert zelfs nog uitgelegd wat er aan de hand was en of ik naar haar toe zou komen. (ook al zou ik dan heel erg balen natuurlijk, maar ik vond 't ook lullig voor haar.) en ze heeft zelf toen gezegd; nee, blijf maar vooraan staan. Dus nu moet ze achteraf ook niet gaan zeiken.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Paracosm schreef:
    43 Euro is écht niet duur voor een concertkaartje, you guys are all lucky (:


    43 euro is ook niet duur voor een concertkaartje, maar wel voor een artiest die veel langer mee gaat en veel bekender is. Voor zo'n beginnend bandje vind ik 't behoorlijk wat geld :')


    To infinity and beyond •

    lukesirwin schreef:
    (...)

    Ik heb der tijdens het concert zelfs nog uitgelegd wat er aan de hand was en of ik naar haar toe zou komen. (ook al zou ik dan heel erg balen natuurlijk, maar ik vond 't ook lullig voor haar.) en ze heeft zelf toen gezegd; nee, blijf maar vooraan staan. Dus nu moet ze achteraf ook niet gaan zeiken.


    Wow lekkere vriendin dan :S


    Treat people with kindness

    Huf schreef:
    (...)

    43 euro is ook niet duur voor een concertkaartje, maar wel voor een artiest die veel langer mee gaat en veel bekender is. Voor zo'n beginnend bandje vind ik 't behoorlijk wat geld :')


    Ja dat is waar alleen als je er echt graag heen wilt.. Ik heb het er tenminste wel voor over (:


    Treat people with kindness