• 5 Seconds of Summer staat 20 mei 2015 in het Ziggo Dome, en de kaart verkoop start vrijdag a.s. om 10 uur.
    Ticketmaster site
    Wie gaat er? En welke kaartje neem je dan?
    "Voor dit concert zijn zitplaatsen en een vak waar je kunt staan. Je mag alleen in het sta-vak naar binnen als je 16 jaar of ouders bent, óf als je 14 of 15 jaar bent met ene begeleider van 18 jaar of ouder. Deze begeleider moet dan ook een kaartje hebben voor de dat sta-val. Als je jonger dan 14 jaar bent, kun je een zitplaats kopen."


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ashtonlrwin schreef:
    (...)

    Wij waren gewoon goed op dat moment :Y)

    Met me fail wachtwoord, waardoor het wel in een keer goed ging ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Bij 1D werd er aangegeven dat ze NIET zouden controleren alleen ze hadden een leeftijdsadvies. Hier wordt aangegeven dat ze WEL gaan controleren. Dus ik denk het echt wel aangezien het niet veel fans zijn die staanplekken hebben.


    Ahh okay. Dan zou ik het risico indd niet nemen. (Ik lees die dingen altijd maar half haha)

    NinjaTurtle schreef:
    (...)
    Met me fail wachtwoord, waardoor het wel in een keer goed ging ;x


    Uhu :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Bij 1D werd er aangegeven dat ze NIET zouden controleren alleen ze hadden een leeftijdsadvies. Hier wordt aangegeven dat ze WEL gaan controleren. Dus ik denk het echt wel aangezien het niet veel fans zijn die staanplekken hebben.


    Dat zeggen ze wel eens vaker, maar dat betekent het niet dan mensen het ook serieus gaan doen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ashtonlrwin schreef:
    (...)

    Dat zeggen ze wel eens vaker, maar dat betekent het niet dan mensen het ook serieus gaan doen.


    Klopt maar ik denk dat ze iemand die er echt jonger uitziet niet binnen laten ook al controleren ze niet echt. Maar ik vind het idd gewoon een te groot risico :P


    Treat people with kindness

    Ashtonlrwin schreef:
    (...)

    Dat zeggen ze wel eens vaker, maar dat betekent het niet dan mensen het ook serieus gaan doen.

    Ik hoop het wel, ik wil niet tussen de 10 jarige fans staan ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    NinjaTurtle schreef:
    (...)
    Ik hoop het wel, ik wil niet tussen de 10 jarige fans staan ;x


    Die ga ik echt slaan. Nou ja, als ze zich zo gedragen als bij One Direction :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NinjaTurtle schreef:
    (...)
    Ik hoop het wel, ik wil niet tussen de 10 jarige fans staan ;x


    Nouja, als het zo is kan je er tenminste wel overheen kijken!


    Treat people with kindness

    Ashtonlrwin schreef:
    (...)

    Die ga ik echt slaan. Nou ja, als ze zich zo gedragen als bij One Direction :Y)


    Whaha wat was er dan gebeurd? Ik stond vooral tussen de 16-17-18 jarige fans


    Treat people with kindness

    Ashtonlrwin schreef:
    (...)

    Die ga ik echt slaan. Nou ja, als ze zich zo gedragen als bij One Direction :Y)


    Wat deden ze dan? x)


    wat was dit ookalweer

    Waar ik stond kwamen ze vragen of ze voor mochten want ze zagen niks (ehh nee daagg) en gruwelijk irritant gillen de hele tijd ipv gewoon mee te zingen...

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Whaha wat was er dan gebeurd? Ik stond vooral tussen de 16-17-18 jarige fans


    'Als Harry mij ziet dan valt die sowieso flauw, dan trouwt hij met mij en leven we nog lang en gelukkig' Zulke verhalen hebben we de hele dag aangehoord en dan ook nog even leuk denken dat je serieus voor kunt dringen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ga:) met mijn beste vriendin :D
    De kaartverkoop was toch gister al?
    want wij hebben de kaartjes al :)
    cant wait

    Oh geen last van gehad aangezien ik vooraan stond met allemaal oudere meiden (DIE BEHOORLIJK HARD KUNNEN DUWEN)
    Komt er zo iemand. 'Hoi mag ik er langs? Mijn vrienden staan daaro' Ze wijst opzij dus ik denk zo okay ga er dan maar langs heb ik geen last meer van je. Gaat ze letterlijk VOOR MIJN NEUS stil staan. Ik zo van 'Eh? Hallo je vrienden stonden daar?' En toen gaf ze geen antwoord meer. Naja ik heb dr dus gewoon een paar keiharde ellebogen in dr zij gegeven en toen was ze weg. Ik kan echt niet tegen dat soort mensen, vooral omdat ze mij eerst de hele tijd aan het duwen was.


    Treat people with kindness

    Ashtonlrwin schreef:
    (...)

    'Als Harry mij ziet dan valt die sowieso flauw, dan trouwt hij met mij en leven we nog lang en gelukkig' Zulke verhalen hebben we de hele dag aangehoord en dan ook nog even leuk denken dat je serieus voor kunt dringen.


    Haha dat ook jaa! En heel t gezicht + armen ondergetekend o.O