• 5 Seconds of Summer staat 20 mei 2015 in het Ziggo Dome, en de kaart verkoop start vrijdag a.s. om 10 uur.
    Ticketmaster site
    Wie gaat er? En welke kaartje neem je dan?
    "Voor dit concert zijn zitplaatsen en een vak waar je kunt staan. Je mag alleen in het sta-vak naar binnen als je 16 jaar of ouders bent, óf als je 14 of 15 jaar bent met ene begeleider van 18 jaar of ouder. Deze begeleider moet dan ook een kaartje hebben voor de dat sta-val. Als je jonger dan 14 jaar bent, kun je een zitplaats kopen."


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Tomas schreef:
    (...)

    Haha dat ook jaa! En heel t gezicht + armen ondergetekend o.O


    Dat deden klasgenoten van mij ook, hehe. x'D


    wat was dit ookalweer

    Ashtonlrwin schreef:
    (...)

    'Als Harry mij ziet dan valt die sowieso flauw, dan trouwt hij met mij en leven we nog lang en gelukkig' Zulke verhalen hebben we de hele dag aangehoord en dan ook nog even leuk denken dat je serieus voor kunt dringen.


    Augh --'


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    (...)

    Dat deden klasgenoten van mij ook, hehe. x'D


    Dat deed dus die ene vriendin van mij ook (Die nu nog 12 is) Ik vond het een beetje dom maarja


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Dat deed dus die ene vriendin van mij ook (Die nu nog 12 is) Ik vond het een beetje dom maarja


    Die klasgenoten hadden het 3 dagen daarna nog... Lekker.

    Naja, ik snap het niet. Iets tekenen/opschrijven snap ik, maar je helemaal vol.. Ze zien het toch niet --'


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    (...)

    Die klasgenoten hadden het 3 dagen daarna nog... Lekker.

    Naja, ik snap het niet. Iets tekenen/opschrijven snap ik, maar je helemaal vol.. Ze zien het toch niet --'


    Iew niet gedoucht?
    Ja kijk ik ben ook zo van bandshirt aan doen en allemaal armbandjes en kettingen en dat soort dingen maar ze zien het eigenlijk toch niet. Je hele lichaam voltekenen zien ze dan al helemaal niet.


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Iew niet gedoucht?
    Ja kijk ik ben ook zo van bandshirt aan doen en allemaal armbandjes en kettingen en dat soort dingen maar ze zien het eigenlijk toch niet. Je hele lichaam voltekenen zien ze dan al helemaal niet.


    Zoiets verwacht ik wel, ugh.
    Dat is nog leuk, kleine dingetjes die je er ook gewoon af kan halen, maar om jezelf als kleurboek te gebruiken x'D


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    (...)

    Zoiets verwacht ik wel, ugh.
    Dat is nog leuk, kleine dingetjes die je er ook gewoon af kan halen, maar om jezelf als kleurboek te gebruiken x'D


    Whaha nouja als 1D/5SOS me gaat inkleuren... dan vind ik het wel leuk ^^


    Treat people with kindness

    iedereen heel veel succes morgen met kaartjes te bemachtigen 8D
    als je in vak E zit please tell !! :):)


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    Astoria schreef:
    iedereen heel veel succes morgen met kaartjes te bemachtigen 8D
    als je in vak E zit please tell !! :):)


    Daar zat ik bij 1D


    Treat people with kindness

    -ugh- ik hoop echt dat ik kaartjes weet te bemachtigen. Als dat lukt, ga ik dit keer gewoon een goedkoop hotel zoeken en alvast reserveren voor 20 op 21 mei. Na 1D was ik heel erg moe (van al dat dansen en springen aan één stuk door). Ik heb er al een paar gevonden van 29 euro per nacht en minder dan 2 km van ZD af. Dat is nog wel op loopafstand te doen. Dus ik hoop zo dat ik kaartjes weet te bemachtigen! (:

    (En valt het jullie trouwens ook op dat 5SOS hier op Q onder de stories ook poulairder wordt?)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 23:22 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Heh schreef:
    -ugh- ik hoop echt dat ik kaartjes weet te bemachtigen. Als dat lukt, ga ik dit keer gewoon een goedkoop hotel zoeken en alvast reserveren voor 20 op 21 mei. Na 1D was ik heel erg moe (van al dat dansen en springen aan één stuk door). Ik heb er al een paar gevonden van 29 euro per nacht en minder dan 2 km van ZD af. Dat is nog wel op loopafstand te doen. Dus ik hoop zo dat ik kaartjes weet te bemachtigen! (:

    (En valt het jullie trouwens ook op dat 5SOS hier op Q onder de stories ook poulairder wordt?)


    Wel slim van je. Maar kan je dan wel een nacht in Amsterdam door brengen? Weet niet hoe oud je bent enzo, maar de meeste fans hebben de volgende dag toch wel weer verplichtingen.

    Ik denk dat een paar mensen van het 5SOS daar aan hebben mee geholpen.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Wel slim van je. Maar kan je dan wel een nacht in Amsterdam door brengen? Weet niet hoe oud je bent enzo, maar de meeste fans hebben de volgende dag toch wel weer verplichtingen.

    Ik denk dat een paar mensen van het 5SOS daar aan hebben mee geholpen.


    Ik ben 19. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Het lukt vastwel! Ziggodome is nog best groot voor 5SOS denk ik, ik betwijfel of ze het uit gaan verkopen eigenlijk. Of het gaat gewoon heel snel en ze verkopen het meteen uit maarja
    Ik denk dat je wel een goede kans maakt hoor :) Gewoon voor tienen af en toe refreshen totdat je in de wachtrij zit en dan niks meer doen, het enige wat je kan doen is afwachten totdat je op de bestelpagina zit. RAAK NIET IN PANIEK!!
    Succes (:


    Maar ik heb een toets op het moment van de kaartverkoop, dus ik ben volledig afhankelijk van mijn vriendinnen die ook niet zeker weten of ze aan kaartjes kunnen komen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ashtonlrwin schreef:
    (...)

    'Als Harry mij ziet dan valt die sowieso flauw, dan trouwt hij met mij en leven we nog lang en gelukkig' Zulke verhalen hebben we de hele dag aangehoord en dan ook nog even leuk denken dat je serieus voor kunt dringen.




    Tomas schreef:
    (...)

    Haha dat ook jaa! En heel t gezicht + armen ondergetekend o.O


    Was dat toevallig in vak paars? Want het klinkt echt verdacht veel als twee vriendinnen van m'n zusje en een vriendin van mij :X


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik kan niet slapen :'D


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!