• 5 Seconds of Summer staat 20 mei 2015 in het Ziggo Dome, en de kaart verkoop start vrijdag a.s. om 10 uur.
    Ticketmaster site
    Wie gaat er? En welke kaartje neem je dan?
    "Voor dit concert zijn zitplaatsen en een vak waar je kunt staan. Je mag alleen in het sta-vak naar binnen als je 16 jaar of ouders bent, óf als je 14 of 15 jaar bent met ene begeleider van 18 jaar of ouder. Deze begeleider moet dan ook een kaartje hebben voor de dat sta-val. Als je jonger dan 14 jaar bent, kun je een zitplaats kopen."


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    O, ja. Ik mag niet. Opeens.


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    O, ja. Ik mag niet. Opeens.


    Dat is lullig... Waarom niet ? ( als ik dat mag vragen en anders, negeer deze vraag maar...)

    Ik ga slapen, dus sorry als ik niet meer reageer x

    Astoria schreef:
    (...)

    maja zijn er denk je echt veel fans van 5sos onder de 14 in nederland ???


    Meer dan genoeg. (Ik ben zelf 13 en genoeg mensen die ik ken zijn fan.)


    wat was dit ookalweer

    Ugh, ik loop nu al helemaal te stressen. :')
    Mams is ook lekker kwaad aan het doen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    AshtonIsCute schreef:
    (...)

    Dat is lullig... Waarom niet ? ( als ik dat mag vragen en anders, negeer deze vraag maar...)


    Ik zou met een vriend gaan, en een vriendin van me wist het nog niet zeker. Ik mag alleen als die vriendin meegaat, maar die mag uberhaupt niet. Dus I'm practically screwed terwijl ik al had gezegd dat ik niet wist of zij mocht en mn ouders 10 minuten geleden pas zeiden dat het alleen mag als zij mag


    Spinning around, I'm weightless.

    Tijdens de presale vandaag kan je geen platinum tickets kopen. Maar vrijdag krijg je dan gewoon de best beschikbare plaatsen van dat moment toegewezen. Dus je hebt ook gewoon kans dat je voor die kaarten normaal 33 euro zou betalen.
    En ik ben echt zenuwachtig, nu al. Want als je op die link drukt staat de sound check experience er nog niet bij, terwijl je die wel zou moeten kunnen kopen. Maar je kan ook niet doorklikken naar daar. Dus ik hoop dat ze aanpassen, anders twijfel ik heel erg of ik zal wachten op vrijdag of nu voor gewone tickets zal gaan.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Er staat nog niet eens een wachtrij ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tenace schreef:
    (...)

    Meer dan genoeg. (Ik ben zelf 13 en genoeg mensen die ik ken zijn fan.)


    oke :) ik dacht van niet omdat al die kinderen in het vak waar ik zat 5sos niet kenden:) maakt verder ook niet uit natuurlijk :)


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    Hoe gaat kaartjes online kopen eigenlijk? ;x
    Ik ben nog nooit naar een concert of zo geweest en anders schrik ik me straks dood, omdat ik iets niet wist :')


    wat was dit ookalweer

    Astoria schreef:
    (...)

    oke :) ik dacht van niet omdat al die kinderen in het vak waar ik zat 5sos niet kenden:) maakt verder ook niet uit natuurlijk :)


    Ben je naar het One Direction concert geweest? Ik hoorde wel dat daar best veel mensen hun niet kenden :')


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    Hoe gaat kaartjes online kopen eigenlijk? ;x
    Ik ben nog nooit naar een concert of zo geweest en anders schrik ik me straks dood, omdat ik iets niet wist :')

    ik zou beginnen met een acount aanmaken. de rest wijst zich eigenlijk vanzelf.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tenace schreef:
    Hoe gaat kaartjes online kopen eigenlijk? ;x
    Ik ben nog nooit naar een concert of zo geweest en anders schrik ik me straks dood, omdat ik iets niet wist :')


    met credit card of ideal.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    lukesirwin schreef:
    (...)

    met credit card of ideal.


    Shit. Moet ik dat ook even regelen :')


    wat was dit ookalweer

    Spannend. Presale is wel anders dan verwacht.


    Physics is awesome