• Aangezien het 2e topic al een tijdje dicht was, hoop ik dat jullie het niet erg vinden dat ik een 3e topic opende.

    Post hier al je zelfgemaakte tekeningen!

    Oude topics;
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 23:20 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Svarog schreef:
    (...)

    Ik hou van jouw tekenstijl! ^^


    Bedankt! Al heb ik niet echt het idee dat ik een stijl heb, maar toch :')

    Swatz schreef:
    (...)

    Bedankt! Al heb ik niet echt het idee dat ik een stijl heb, maar toch :')


    Iedereen heeft dat wel een beetje, maar je hebt gelijk, ik bedoelde meer gewoon de tekeningen die je maakt en hoe je die invult : ')


    --

    Svarog schreef:
    (...)

    Iedereen heeft dat wel een beetje, maar je hebt gelijk, ik bedoelde meer gewoon de tekeningen die je maakt en hoe je die invult : ')


    Haha (;
    In ieder geval bedankt voor het compliment! Leuk om te horen! (:

    Meet Ryou.
    Hij draagt deze jurk omdat Fyon, een andere oc van mij, hem ertoe gedwongen heeft. Nogal duidelijk dat hij erg ongelukkig is in die jurk ;'D
    Ik heb deze trouwens nagemaakt van een base van iemand, hahah.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 19:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb een tekening van een aantal jaar terug opnieuw getekend. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Finn and Jake <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eerst tekende ik vooral portretten, maar de laatste tijd ben ik vooral bezig in mijn dummy, ik heb alleen niet zoveel inspiratie atm helaas.
    Een paar voorbeelden.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 22:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Klik voor groter (: Hij is wat licht uitgevallen op de foto, maar in RL is hij wat donkerder.
    BTW Lizor/Lisa, sirieus ik ben ook bezig met the Mad Hatter en met ongeveer hetzelfde plaatje zelfs O.o Ik had het echt nog niet gezien dat jij hem ook had getekend, dit is toevallig... Misschien maak ik hem wel nooit af, maar ik ga toch een poging wagen. Die van jou is echt heel mooi! (:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 9:51 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    XY390 schreef:


    Klik voor groter (: Hij is wat licht uitgevallen op de foto, maar in RL is hij wat donkerder.
    BTW Lizor/Lisa, sirieus ik ben ook bezig met the Mad Hatter en met ongeveer hetzelfde plaatje zelfs O.o Ik had het echt nog niet gezien dat jij hem ook had getekend, dit is toevallig... Misschien maak ik hem wel nooit af, maar ik ga toch een poging wagen. Die van jou is echt heel mooi! (:

    I love it! En haha wat leuk, maar mijne is gewoon een schets, misschien maak ik hem nog wel een keer met pastel potloden en thanks (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Recenste tekening


    http://i.imgur.com/2lPkWAa.png




    Vandaag in mn tussenuur kon ik dan eindelijk gaan beginnen met inkleuren :3 Tijdens de tekenles is het niet gelukt omdat we toen uitleg kregen over profielkeuze, maar gelukkig mocht ik er in een tussenuur aan verder ^.^

    Best tevreden met het resultaat, hij is nog niet af (moet nog aan de rechterhand en het gezicht werken, ben ik nog niet helemaal tevreden mee en het shirtje klopt ook niet helemaal (moet ook nog de adidasstrepen krijgen). Oh, en de armen verschillen wel heel erg in dikte hahahaha :') moet ik even bijgummen)

    En dan kan ik verder aan de andere twee schetsen die op hetzelfde blad staan en dan moet ik nog wat voor de achtergrond verzinnen... help


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gaudino schreef:




    Vandaag in mn tussenuur kon ik dan eindelijk gaan beginnen met inkleuren :3 Tijdens de tekenles is het niet gelukt omdat we toen uitleg kregen over profielkeuze, maar gelukkig mocht ik er in een tussenuur aan verder ^.^

    Best tevreden met het resultaat, hij is nog niet af (moet nog aan de rechterhand en het gezicht werken, ben ik nog niet helemaal tevreden mee en het shirtje klopt ook niet helemaal (moet ook nog de adidasstrepen krijgen). Oh, en de armen verschillen wel heel erg in dikte hahahaha :') moet ik even bijgummen)

    En dan kan ik verder aan de andere twee schetsen die op hetzelfde blad staan en dan moet ik nog wat voor de achtergrond verzinnen... help


    Wow! Ik vind deze echt nice!
    Ik heb zelf ook zo'n Duitsland shirt ^^

    XxIrinaxX schreef:
    Recenste tekening


    http://i.imgur.com/2lPkWAa.png

    Nice work! Lang over gedaan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    XxIrinaxX schreef:
    Recenste tekening


    http://i.imgur.com/2lPkWAa.png


    Deze is gaaf.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik heb eindelijk mn teken tablet binnen! (hoera)


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell