• Aangezien het 2e topic al een tijdje dicht was, hoop ik dat jullie het niet erg vinden dat ik een 3e topic opende.

    Post hier al je zelfgemaakte tekeningen!

    Oude topics;
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 23:20 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haerolin schreef:


    Het is niet echt een tekening, maar ik heb het wel eerst moeten tekenen alvorens ik het kon schilderen, telt dit ook? :')
    In ieder geval, het is voor een schoolopdracht en het is een zelfportret.
    Alleen jammer dat het nog niet af is en dat ik niet weet wanneer ik er verder aan kan werken.


    Wauw! Dit is echt professioneel! Ö



    Dus ik kocht voor mijzelf een goed set tekenpotloden en begon gewoon met tekenen. Ik ben super trots op het resultaat. Helaas pakt mn camera de schaduwen op een verkeerde manier :(


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.



    Schoolopdracht m.b.t. WOII. Ik vond het zelf best goed gelukt dus post ik het even (;



    Tweede tekening van Götze is af! Ik ben alleen niet tevreden over die ene ster, dus die ga ik uitgummen.

    Woensdag beginnen aan de derde en laatste tekening en dan kan ik ze alledrie gaan inkleuren :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gaudino schreef:



    Tweede tekening van Götze is af! Ik ben alleen niet tevreden over die ene ster, dus die ga ik uitgummen.

    Woensdag beginnen aan de derde en laatste tekening en dan kan ik ze alledrie gaan inkleuren :)


    Maar dat raster krijg je nooit meer uitgegumd. zonde :o


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Maar dat raster krijg je nooit meer uitgegumd. zonde :o


    Jawel hoor! Ik heb een zacht potlood gebruikt haha, maar bij het andere plaatje dat ik al getekend hebt is het ook gelukt met uitgummen (heb een best wel goede gum :) ) + het is voor een pastelopdracht op school, dus met het pastelkrijt gaat het wel goedkomen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gaudino schreef:
    (...)

    Jawel hoor! Ik heb een zacht potlood gebruikt haha, maar bij het andere plaatje dat ik al getekend hebt is het ook gelukt met uitgummen (heb een best wel goede gum :) ) + het is voor een pastelopdracht op school, dus met het pastelkrijt gaat het wel goedkomen.


    Okay, gelukkig ;3


    i put the fun in funeral



    Omdat ik zin had om gebruik te maken van mijn nieuwe schetsboek, en ik nog nooit een goed oog getekend had.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    I dunno, getekend op school. :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Eerste keer dat ik in dit genre teken, dus ik ben zeker niet ontevreden.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2014 - 19:36 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb hem ingekleurd met potlood maar ik vind het toch niet mooi dus ik denk dat ik er overheen ga met promarkers :/

    [ bericht aangepast op 15 nov 2014 - 22:53 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell



    RAWR

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 22:22 ]

    De users hier kunnen zo leuk tekenen. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.



    Twee digi tekeningen.
    Van de serie mekaku city actors.


    Vampire + Servant = Servamp

    Swatz schreef:



    RAWR


    Ik hou van jouw tekenstijl! ^^


    --