• Versie 2.0


    Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een grote, magische koepel. Aan de buitenkant is het onzichtbaar, van binnen is het net zo onzichtbaar. Je merkt pas dat het er is als je er van binnenuit tegen aan loopt. Van buitenaf kun je het gebied niet zien, het is alsof het niet bestaat en je kijkt gewoon naar het stuk bos wat er achter ligt. Ook kun je niet horen wat er zich tussen de muren bevind tot je door de muur het gebied binnen stapt.

    Na de tragische dood van een klasgenoot gaat een groep leerlingen met hun leraren op kampeertocht om hun gedachten even opzij te zetten.
    Het leek ze fijn om met zijn allen daar te gaan kamperen, er even tussenuit, ergens anders aan kunnen denken.
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Na uren lopen vinden ze een plek.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met de koepel erom heen.
    De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de mythische wezens..
    De wezens waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied...


    Het gebied:
    [center]






    Rollen
    [*Als het je niet lukt je rol binnen twee dagen in te vullen meld dat A.U.B. Dat helpt vergissingen en boze reacties te voorkomen!
    *Edit: Alle oude personages mogen natuurlijk hier weer gebruikt worden :]
    Er staat nu een stop op alle vrouwen! Het worden er een beetje te veel nu >.<

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leraar, boven de twintig, mytisch wezen alle leeftijden, leerling 15 t/m 18.
    Rol:
    als mythisch wezen, wat voor soort, als mens leerling/leraar.
    Uiterlijk met foto:
    Uiterlijke kenmerken als Ogen, Haar kleur, Haar lengte, Haar textuur, Figuur(Slank, Volslank, Mollig, Dik), Lengte, Littekens, Tattoos/Piercings, Kledingstijl, Make-up(voor meisjes), etc.
    Karakter:
    Een paar goede en slechte kanten om te voorkomen dat het Mary/Gary sue's worden, waarom is hij/zij zoals hij/zij is, hoe gedraagt hij/zij zich bij vrienden/vreemden, waar heeft hij/zij moeite mee, etc.
    Extra:
    Hobby’s, Jeugd, Ouders, Hetero/Homo/Lesbi/Bi, Waarom ging hij/zij mee, Allergieën, Angsten, Wensen, Huisdieren, etc.


    Leerlingen
    -Denise Meredith Jones - TheHorcrux 2
    -Victoire Lizzy Barton - Hecuba 2
    -Alicia Smith - StoryWriterx 11
    -Valérie 'Val' Desmarais - XDazzle 9
    -Lilith Sophie Hemsworth- Mudita 9
    -Ceciellia Marianne Grey - Aswium 12

    -Tyler Jay Moreno - Bohen 4
    -Matthew Carter Hastings - Rejects 7
    -Chano Eliano Benvenuto - Daoine 6
    -Axel Castiel Woods - Magnus 6
    -Ash Davon Adams - Magnus 12
    -Jay Matthew Adams - Magnus 12
    -

    Leraren
    -Christian 'Chris' Dylans - Kahuna 7
    -Jessica Smith - MoonEye 8

    Monsters/Mythische wezens
    -Aishlinn Mary Summers- Meermin- TheHorcrux 2
    -Athene Maeve Thomson- Heks- Amarela 1
    -Amalia Oceane Hartlyn- Meermin- Daoine 2
    -Catherina "Cath" Rose Reign- Vampier- Bohen 5
    -Mackenzie Allison Anderson- Weerwolf- MrFluke 6
    -Ocean Hale- Meermin- Promisess 4
    -Lidia Turns - Vampire- ArianatorXx 6

    -Gabriel Elijah Wells- Weerwolf - Mudita 2
    -Damon Salvatore- Vampier - Hecuba 2
    -Noah James Summers- Meerman - Mudita 5
    -Cayton North- Meerman - XDazzle 8
    -Jason Daniel DiLaurentes- Meerman - TheHorcrux 8
    -

    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Minimaal 200 woorden,
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Mudita en ik(TheHorcrux) maken de nieuwe topics aan
    -18+ Toegestaan maar hou het netjes
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Graag eerst reserveren en wachten op antwoord voor je een rol gaat invullen
    -Mythische wezens kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Andermans personage niks aandoen zonder toestemming van de ander
    -Naamverandering graag aangeven



    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 12:12 ]


    Little do you know

    Zal ik anders een rol van de overleden klasgenoot maken?
    Ik heb inspiratie en iedereen moet een beetje weten om wie er nu precies gerouwt word XD


    Little do you know

    Naam: Alicia Smith
    Leeftijd: 17
    Rol: Leerling
    Uiterlijk:





    Alicia heeft krullend blond haar. Haar ogen zijn blauw. Haar lengt is rond de 1 meter 60 en de 1 meter 70. Alicia is slank en draagt vaak kleren die een beetje losjes zitten, het liefst draagt ze broeken maar heel af en toe doet ze een rokje aan.
    Krakter: Alicia is vaak stil en durft haar mening niet te geven. Maar bij haar klasgenoten durft ze haar mening wel te geven en is ze soms iets te snel geïrriteerd, maar ondanks haar negatieve kanten is ze ook best wel lief. Als ze kwaad is schreeuwt ze bijna alles wat haar dwars zit, ze heeft het er moeilijk mee en probeert zich zo vaak mogelijk te beheersen maar het lukt niet echt.
    Extra: Alicia rookt heel af en toe en ze heeft er heel erg veel spijt van dat ze er aan begonnen is.


    (Is ze goed???)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 21:55 ]


    We all just wanna be somebody

    Zou haar karakter misschiej iets uitgebreider kunnen?^


    Little do you know

    The boy who died :c


    Naam:
    Jackson 'Jack' Monroe
    Leeftijd:
    18, jarig op vijftien september
    Rol:
    Hij was een leerling
    Uiterlijk:
    Jack was ongeveer 1 meter 83 en hij was redelijk gespierd. Zijn haren waren donkerbruin en zijn ogen waren chocoladebruin gekleurd. Er stond altijd een speelse lach rond zijn lippen en als hij iets van plan was zag je een scheve grijns op zijn gezicht wat altijd alles verraade; al was dit altijd te laat want uiteindelijk trapte je toch in zijn grappen.
    Karakter:
    Jack was een aardige jongen, hij was bevriend met iedereen en kwam altijd op voor anderen. Ook was Jack het type dat altijd grappen uithaalde, er ging geen week voorbij waarin Jack naar de directeur moest komen of rennend en lachend door de gangen stormde vanwege zijn grappen.
    Jack was redelijk prikkelbaar, als je iets verkeerds deed of iets wat hem niet aan stond werd hij snel geïrriteerd of boos. Hij kon slecht tegen zijn verlies, waardoor hij een erg fanatieke sporter was. Jack vond meiden en liefde nooit zo interessant en had daar dan ook totaal geen oog voor, terwijl genoeg meiden wel oog hadden voor hem, en Jack had dit nooit door.
    Jack was een slimme jongen maar hij liet zijn huiswerk altijd voor wat het was, cijfers waren voor hem lang niet zo belangrijk als leven en doen waar hij zin in had. Hij was naïef en impulsief en dacht nooit na voor hij iets deed of zei. Het maakte hem niet uit of hij iets zou breken of niet, zolang hij ervoor maar plezier had. Dit is dan uiteindelijk ook zijn dood geworden.
    Hij had net een auto en is er mee gaan 'touren'. Hij is door een bocht gevlogen en in een vaart beland waar hij verdronk. De politie heeft gezegt dat hij veel te hard gereden heeft, wat niemand die hem kende echt verbaasde..
    Extra:
    Jack was sportief, hij speelde voetbal en basketbal en deed aan skateboarden in zijn vrije tijd.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 17:01 ]


    Little do you know

    Nahww Jack was echt een leuk persoontje ;c


    "Who are you?" is a question for wich a name is never the answer

    TheHorcrux schreef:
    Zou haar karakter misschiej iets uitgebreider kunnen?^


    Ja hoor


    We all just wanna be somebody

    xxDazzle schreef:
    Nahww Jack was echt een leuk persoontje ;c


    Jap, daarom gaan ze er juist even tussenuit. Als hij nu een klootzak was zou er veel minder reden zijn om echt op kamp te gaan enzo haha


    Little do you know

    Mag Vic een van zijn beste vrienden zijn geweest? (A)


    Spinning around, I'm weightless.

    Fuck, ik was bij mijn vader en heb geen kans gehad om mijn rol in te vullen.
    Ben hem nu blijkbaar kwijt. God, wat baal ik.

    Malfoy >> Aswium


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Hecuba schreef:
    Mag Vic een van zijn beste vrienden zijn geweest? (A)


    Sure :3

    Aswium schreef:
    Fuck, ik was bij mijn vader en heb geen kans gehad om mijn rol in te vullen.
    Ben hem nu blijkbaar kwijt. God, wat baal ik.

    Malfoy >> Aswium


    Ahw, Nich je had ons dan beter verwittigd :/ Maar als er 4 jongens bijkomen staan we weer ongeveer gelijk denk ik ^^ En misschien dan komen de meisjes weer open te staan, maar aangezien we waarschijnlijk Vanavond of morgen gaan beginnen, is dat nogal moeilijk...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aswium schreef:
    Fuck, ik was bij mijn vader en heb geen kans gehad om mijn rol in te vullen.
    Ben hem nu blijkbaar kwijt. God, wat baal ik.

    Malfoy >> Aswium


    Ja, sorry. Ik kon ook niet bij je profiel komen en aangezien je niks van je hebt laten horen heb ik hem weg gehaalt..

    En Britt, tuurlijk mag dat, als je ej personage dat wil aan doen XD


    Little do you know

    Is er een mogelijkheid dat ik mijn rol terug kan krijgen? (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aswium schreef:
    Is er een mogelijkheid dat ik mijn rol terug kan krijgen? (:


    Als Promisess voor morgen niet gereageerd heeft op mijn Gb en haar rol nog steeds niet ingevuld heeft haal ik die reservatie weg en dan kan jij je rol terug krijgen, anders zal je moeten wachten tot er meer mannen bij komen..


    Little do you know

    Ja want ik ben een bitch c:
    En dat is goed want dan kan ik lekker veel schrijveeen


    Spinning around, I'm weightless.

    Mudita schreef:
    (...)

    Ahw, Nich je had ons dan beter verwittigd :/ Maar als er 4 jongens bijkomen staan we weer ongeveer gelijk denk ik ^^ En misschien dan komen de meisjes weer open te staan, maar aangezien we waarschijnlijk Vanavond of morgen gaan beginnen, is dat nogal moeilijk...


    Ik wil nog wel een jongen.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki