• Versie 2.0


    Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een grote, magische koepel. Aan de buitenkant is het onzichtbaar, van binnen is het net zo onzichtbaar. Je merkt pas dat het er is als je er van binnenuit tegen aan loopt. Van buitenaf kun je het gebied niet zien, het is alsof het niet bestaat en je kijkt gewoon naar het stuk bos wat er achter ligt. Ook kun je niet horen wat er zich tussen de muren bevind tot je door de muur het gebied binnen stapt.

    Na de tragische dood van een klasgenoot gaat een groep leerlingen met hun leraren op kampeertocht om hun gedachten even opzij te zetten.
    Het leek ze fijn om met zijn allen daar te gaan kamperen, er even tussenuit, ergens anders aan kunnen denken.
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Na uren lopen vinden ze een plek.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met de koepel erom heen.
    De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de mythische wezens..
    De wezens waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied...


    Het gebied:
    [center]






    Rollen
    [*Als het je niet lukt je rol binnen twee dagen in te vullen meld dat A.U.B. Dat helpt vergissingen en boze reacties te voorkomen!
    *Edit: Alle oude personages mogen natuurlijk hier weer gebruikt worden :]
    Er staat nu een stop op alle vrouwen! Het worden er een beetje te veel nu >.<

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leraar, boven de twintig, mytisch wezen alle leeftijden, leerling 15 t/m 18.
    Rol:
    als mythisch wezen, wat voor soort, als mens leerling/leraar.
    Uiterlijk met foto:
    Uiterlijke kenmerken als Ogen, Haar kleur, Haar lengte, Haar textuur, Figuur(Slank, Volslank, Mollig, Dik), Lengte, Littekens, Tattoos/Piercings, Kledingstijl, Make-up(voor meisjes), etc.
    Karakter:
    Een paar goede en slechte kanten om te voorkomen dat het Mary/Gary sue's worden, waarom is hij/zij zoals hij/zij is, hoe gedraagt hij/zij zich bij vrienden/vreemden, waar heeft hij/zij moeite mee, etc.
    Extra:
    Hobby’s, Jeugd, Ouders, Hetero/Homo/Lesbi/Bi, Waarom ging hij/zij mee, Allergieën, Angsten, Wensen, Huisdieren, etc.


    Leerlingen
    -Denise Meredith Jones - TheHorcrux 2
    -Victoire Lizzy Barton - Hecuba 2
    -Alicia Smith - StoryWriterx 11
    -Valérie 'Val' Desmarais - XDazzle 9
    -Lilith Sophie Hemsworth- Mudita 9
    -Ceciellia Marianne Grey - Aswium 12

    -Tyler Jay Moreno - Bohen 4
    -Matthew Carter Hastings - Rejects 7
    -Chano Eliano Benvenuto - Daoine 6
    -Axel Castiel Woods - Magnus 6
    -Ash Davon Adams - Magnus 12
    -Jay Matthew Adams - Magnus 12
    -

    Leraren
    -Christian 'Chris' Dylans - Kahuna 7
    -Jessica Smith - MoonEye 8

    Monsters/Mythische wezens
    -Aishlinn Mary Summers- Meermin- TheHorcrux 2
    -Athene Maeve Thomson- Heks- Amarela 1
    -Amalia Oceane Hartlyn- Meermin- Daoine 2
    -Catherina "Cath" Rose Reign- Vampier- Bohen 5
    -Mackenzie Allison Anderson- Weerwolf- MrFluke 6
    -Ocean Hale- Meermin- Promisess 4
    -Lidia Turns - Vampire- ArianatorXx 6

    -Gabriel Elijah Wells- Weerwolf - Mudita 2
    -Damon Salvatore- Vampier - Hecuba 2
    -Noah James Summers- Meerman - Mudita 5
    -Cayton North- Meerman - XDazzle 8
    -Jason Daniel DiLaurentes- Meerman - TheHorcrux 8
    -

    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Minimaal 200 woorden,
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Mudita en ik(TheHorcrux) maken de nieuwe topics aan
    -18+ Toegestaan maar hou het netjes
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Graag eerst reserveren en wachten op antwoord voor je een rol gaat invullen
    -Mythische wezens kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Andermans personage niks aandoen zonder toestemming van de ander
    -Naamverandering graag aangeven



    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 12:12 ]


    Little do you know

    Chano Eliano Benvenuto - Een leerlng.
    Leeftijd: Zeventien jaar oud.
    Uiterlijk met foto: 01 02 03
    Karakter: Chano is half Spaans en half Bulgaars, omdat hij in Spanje is geboren heeft hij nog al een Spaans accent die vaak in de smaak valt bij de meisjes. Hij kan erg close zijn als je hem beter leert kennen, veel zal het niet voor hem betekenen. Hij hecht zich niet snel aan mensen. Chano is iemand die snel vrienden maakt, maar ze zelden vertrouwt. Hij kan er absoluut niet tegen als je hem voorliegt en wat dat betreft heeft hij een kort lontje. Als Chano boos op je is zal dat gevoel niet snel weggaan. Hij zal nooit lang om een onderwerp rond draaien en zal gelijk zeggen wat hij je moet zeggen. Chano heeft een positieve kijk op het leven en is erg avontuurlijk. Hij zal vechten voor elk doel waar hij in gelooft. Het leven moet voor hem avontuurlijk zijn met telkens nieuwe uitdagingen waar in hij zich kan ontwikkelen. Hij is erg nieuwsgierig en wil het antwoord op elke vraag weten. Hij wil leven zoals het hem uitkomt. Hij praat niet graag over zijn gevoelens, hij ervaart het en wil verder gaan. Chano lost graag zelf zijn problemen op dan anderen om hulp vragen. Het is heel lastig om hem van zijn mening te laten veranderen.
    Extra: Hij heeft een infinity teken op zijn pols staan. Verder heeft hij ook de naam van zijn overleden moeder op zijn borstkast. Chano draagt ook altijd kruisketting, hij gaat niet de deur uit zonder die ketting.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 21:54 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik had gevraagd of ik een jongen mocht, maar mijn reservering staat nog niet in de beginpost.
    Edit: oh sorry, ik had niet gezien dat je had gevraagd of ik een leerling wilde. Ja, ik zou graag een leerling willen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 20:45 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik heb alle nieuwe reservaties er bij gezet en de tijden en datum van wanneer de twee dagen om zijn.
    Niet dat ik de reservatie meteen verwijder als het iets over de tijd is dat het af zou moeten zijn maar gewoon even als reminder wanneer het ongeveer af moet :]
    Als het voor deze tijd niet gaat lukken graag even melden :]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 20:49 ]


    Little do you know

    Axel Castiel Woods


    Leeftijd:


    18 jaar oud, zijn verjaardag is op 1 mei.
    Rol: Leerling
    Uiterlijk met foto: Axel heeft donkere haren wat meestal wat warrig zit. Hij heeft een donkerdrbruine oogkleur, die soms zwart lijkt te zijn. Doordat zijn vader uit Italië kwam, heeft hij het hele jaar door eigenlijk een wat licht bruine huid.
    Doordat Axel zo vaak sport en naar de sportschool gaat, is hij gespierd en heeft hij een lichte sixpack. Op zijn linkerschouder heeft hij een tattoo zitten die hij nog niet zo heel lang heeft.
    De kleren die hij draagt hebben vaak een donkere kleur, vaak draagt hij T-shirts en lange broeken. Je zult hem niet in een driekwart broek zien, want hier houdt hij helemaal niet van.
    Axel is vrij lang met zijn 1.91 m, dit is ook een van de redenen waardoor hij op sommige mensen intimiderend overkomt. Als hij echt lacht komen er vaak pretlichtjes in zijn ogen.
    Karakter: Axel is een jongen die vaak sarcastisch uit de hoek kan komen en zich er niet van laat weerhouden om te zeggen wat hij vindt. In de ochtend kun je hem maar beter niet storen want hij heeft dan een ochtendhumeur. Axel kan arrogant overkomen, wat hij soms ook wel is, maar dat is niet altijd zo. Hij houdt ervan om lol te maken met zijn vrienden, die hij heeft, en laat zich er daarom daar ook niet van weerhouden. Als hij iemand niet mag dan zal hij niet bang zijn om dat te laten merken. Hij zal dus niet doen alsof ze zijn beste vrienden zijn. Axel kan mensen die zich heel erg aanstellen niet uitstaan, of meiden die bang zijn om vies te worden en de hele tijd klagen en zeuren. Toch kan Axel ook heel lief zijn en is hij heel beschermend tegenover zijn vrienden, dit zal hij echter niet zo laten zien. En ook vooral tegenover zijn kleine broertje van wie hij heel veel houdt. Met zijn ouders kan hij niet zo goed overweg, en spreekt ze dan ook niet zoveel omdat zijn ouders ook vaak weg zijn. Meestal past hij dan op zijn kleine broertje. Niet dat hij dat vervelend vindt, hij vindt het wel leuk om dingen met zijn kleine broertje te doen. Axel is ook erg beschermend tegenover zijn vriendin, als hij die zou hebben. Hij ziet er misschien zo een beetje uit, maar hij zou haar nooit bedriegen. Als zij dat wel bij hem doet maakt hij het meteen uit. Axel kan er niet tegen als mensen tegen hem liegen of hem bedriegen, en daarom is zijn vertrouwen ook snel geschaad. Hij zal je dan niet zo snel meer vertrouwen. Hij liegt zelf wel eens, maar dat is niet heel vaak omdat hij meestal wel zegt wat hij denkt. Axel zal het misschien niet laten merken, maar hij houdt heel erg van iemand te knuffelen omdat hem dat een veilig en warm gevoel geeft. Maar dit zal hij zelf nooit toegeven.
    Axel heeft een 'bad boy'- imago en heeft zelf daarom ook niet echt vrienden. Hij is niet bang om met iemand op de vuist te gaan en zal zeker niet terug deinzen van een gevecht. Hij praat niet heel veel met mensen die hij niet mag, of wel maar dan ligt het aan de situatie. Vaak praat hij niet omdat mensen snel geïntimideerd van hem worden en over zijn bad boy imago gehoord hebben. Veel mensen denken dan ook dat hij een player is, maar dit is echter niet de waarheid omdat hij een meisje nooit zou gebruiken.
    Het maakt Axel niet uit wat er over hem wordt gezegd, omdat hij zelf wel de waarheid weet. Hij kan er echter wel geïrriteerd van worden als mensen extra hard over hem praten zodat hij het hoort of als iemand met hem praat en al de dingen die hij gedaan zou hebben die hij niet heeft gedaan. Dan reageert hij meestal nogal fel, wat zijn imago niet helpt.
    Ook al heeft hij de imago van de bad boy, is Axel erg slim en haalt hij goede cijfers op school. Maar toch spijbelt hij wel eens en het maakt hem dan meestal niet zo veel uit als hij gestraft wordt. De leraren op school vinden het slecht gedrag, maar zijn dan wel weer over zijn cijfers te spreken en over het feit dat hij altijd eerlijk is. Ook al worden ze daar soms helemaal gek van als de waarheid hard is. Axel heeft eigenlijk altijd wel een pokerface en zal zijn emoties ook niet vaak zien, behalve als hij rond iemand is die hij mag.
    Extra:
    - Axel rookt.
    - Axel heeft een jonger broertje en een tweelingzus die net iets jonger is dan hij. Over hen is hij heel erg beschermend, tot irritatie van zijn zusje. Op zijn 10de overleed zijn vader, waardoor hij de man in het gezin werd. Zijn moeder leed er heel erg onder, maar zorgde zo goed mogelijk voor hun. Ze is vaak weg, maar probeert altijd tijd voor hun vrij te maken. Omdat ze vaak moe is, helpen Axel, zijn zus en broertje in het huishouden mee.
    Axel heeft zijn rijbewijs al, dus hij brengt zijn zus en broertje altijd naar school toe als het slecht weer is, zodat zijn moeder het niet hoeft te doen. Hij heeft zelf voor het geld voor zijn auto gespaard.
    - Axel heeft niet echt vrienden, maar hij heeft wel een beste vriendin; Lillith. Ze kennen elkaar al lang en ze zijn er eigenlijk altijd wel voor elkaar. Als iemand gemeen zou doen tegen Lillith, zou hij er gelijk iets van zeggen. Hierdoor doen mensen niet vaak meer gemeen tegen haar, tenzij hij er misschien dan niet bij is. Axel zou veel doen voor haar. Hij houdt ervan om grappen met haar uit te halen en samen te lachen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 20:36 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    De personages die af zijn heb ik al in de rollenstory gezet :]
    De reservaties komen er wel bij als ze ook af zijn


    Little do you know




    Naam:
    Catherina "Cath" Rose Reigns.

    Leeftijd:
    Ze lijkt rond de 19 jaar oud, maar ze is geboren in 1369 dus 645 jaar oud.

    Rol:
    Vampier.

    Uiterlijk:
    Cath heeft een egale, blanke huid die zowat geen oneffenheden bevat. Ze heeft twee grote, donkerbruine ogen die soms ook nog wel is zwart lijken. Deze zijn omringt met volle, lange wimpers. Ze houd ervan om haar ogen op te maken zodat ze er nog beter uit springen, ze draagt daarom ook vaak donkere make up. Achter haar volle lippen schuilt een rij rechte, parelwitte tanden waar de hoektanden natuurlijk ook langer bij worden. Ze heeft donkerbruine lokken met een volle slag erin, deze hangen vaak sierlijk langs haar gezicht en over haar rug. Soms wil ze het nog wel is opsteken in een strakke staart of een knot. Cath heeft een mooi lichaam. Ze is slank met aardige curves. Ze is zo'n 1.70 lang wat ze vooral heeft te danken aan een paar slanke, lange benen. De rest van haar lichaam is wat aan de kortere kant. Cath kleed zich graag in donkere kleuren. Wijde kleding draagt ze niet zo snel, ze voelt zich fijner in iets wat tegen haar lichaam sluit.


    Karakter:
    Cath is een dame die duidelijk weet wat ze wil en ook perfect weet hoe ze het moet krijgen. Manipuleren en dreigen is een koud kunstje voor haar en ze gebruikt het dan ook vaak. Je kan van Cath niet zeggen dat het een slechte vriendin is. Als vriendin staat ze bijna altijd achter je en zal ze je helpen als het moet. Cath heeft totaal geen moeite met het opkomen voor zichzelf en haar vrienden. Ze heeft altijd haar woordje klaar en haar duidelijke mening zal ze gewoon delen. Soms lijkt het alsof het Cath helemaal niks kan schelen, dat ze maar een koud meisje is zonder gevoelens. Ergens klopt het ook wel. De ergste beledigingen raken haar niet een klein beetje en echte relaties maken haar niks meer uit. Ze is al vaak in de steek gelaten dus ze is het gewend. Cath heeft al een aantal keer haar emoties uitgezet, dit zorgde ervoor dat ze in een echt monster veranderde. Dit heeft na die vele keren sporen achtergelaten. Cath voelt zelf vrij weinig emoties en omdat ze deze ook amper toont weet je bijna nooit wat er in haar hoofd omgaat. Cath is erg sarcastisch en enorm koppig. Ze haat het om hulp aan iemand te vragen en doet alles op haar manier.

    Extra:
    Ze woont hier al 150 jaar. Ze maakt er geen probleem van om het bloed te drinken van andere wezens, je moet wat als er geen mensen op je pad komen.


    Done :]


    El Diablo.

    ^Ze staat er bij :)


    Little do you know




    Naam: Mackenzie Allison Anderson.
    Leeftijd: 18.
    Rol: Weerwolf.
    Uiterlijk met foto: Mackenzie heeft bruine lange haren die ze meestal los heeft hangen en bedekt met een beanie. Ze heeft lichtgrijzige ogen die omringd zijn door haar zwarte sierlijke wimpers, die ook weleens dikker en langer gemaakt worden met wat mascara. Wat je het eerste opvalt aan Mackenzie is dat ze een neus piercing heeft, maar raar genoeg als ze wolf is die verdwijnt. Ook in haar wolfgedaante veranderen haar ogen van grijs naar donkerbruin. Als wolf heeft ze een witte vacht maar niet helemaal sneeuwwit. Ze draagt meestal normale kleding, zoals een wijd hip shirtje met strakke jeans en gympen. Maar als ze veranderd kunnen haar kleren dat niet aan en moet ze die dus uitdoen wat ze niet zo prettig vindt. Ze heeft lichtroze lippen waar ze vaak een grijns of glimlach op heeft.
    Karakter: Mackenzie is een stoer maar ook koppig meisje. Ze geeft niet snel toe en wil altijd haar doelen bereiken. Een bitch is ze zeker niet, ze is juist helemaal geen meisje-meisje, ze is niet bang om vies of gewond te zijn, ze zal uiterste moed voor alle geven. Het meisje is erg dapper en gaat soms over grenzen waar anderen niet mogen komen. Ze is ook erg nieuwsgierig en leergierig. Je kan haar veel leren omdat het meisje niet veel vergeet over vecht of aanval technieken. Ook zal ze haar territorium uitermate goed beschermen, ze mag de wezens uit het gebied heel graag maar van het menselijk ras moet Mackenzie niks hebben. Ze heeft een hekel aan mensen omdat ze de natuur vervuilen volgens Mackenzie en zij is heel natuurvriendelijk. Ze jaagt niet herten, konijnen of dat soort dieren. Ze is vegetarisch. Het enige wat zij eet is vis, Mackenzie vindt het ontzettend zielig om op dieren te jagen dus eet ze maar ze vis. Ze is ook erg avontuurlijk en gaat daarom ook vaak op avontuur, of op onderzoek uit.
    Extra: x.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2014 - 21:31 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Kan ik misschien uitstel krijgen voor mijn mannelijke rol? Ik denk niet dat ik hem morgen voor acht uur afkrijg ^^.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Butera schreef:
    Kan ik misschien uitstel krijgen voor mijn mannelijke rol? Ik denk niet dat ik hem morgen voor acht uur afkrijg ^^.


    Is goed, ik doe er wel nog een dag bij :]


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Is goed, ik doe er wel nog een dag bij :]


    Ik ga het denk ik ook niet redden want ik moet even goed nadenken over een personage :S


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik wil graag een lerares reserveren als dat mag?


    A horse of course

    Promisess schreef:
    (...)

    Ik ga het denk ik ook niet redden want ik moet even goed nadenken over een personage :S


    Oke, snap ik geen probleem :]
    Welke van de twee laat je staan als mythe? De meermin?
    Want als die af is dan kan ik haar er wel bij zetten in de beginpost :]

    @MoonEye
    Ik zet je erbij :]


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Oke, snap ik geen probleem :]
    Welke van de twee laat je staan als mythe? De meermin?
    Want als die af is dan kan ik haar er wel bij zetten in de beginpost :]

    @MoonEye
    Ik zet je erbij :]


    Ja de meermin :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Naam: Lidia Turns
    Leeftijd: ze ziet er jong uit maar is 124
    Rol: Vampier
    Uiterlijk met foto: Lidia is ondanks haar oude jaar een mooi uitziende jonge vrouw. Ze heeft bruine stijle haren tot aan haar schouders. Haar ogen zijn bruin, licht bruin. Ze heeft een zachte witte huid. Haar ogen twinkelen vaak. Ze is ongeveer 1.72 lang. Ze is best wel slank en is dat altijd geweest . Ze heeft lange benen, met op haar linkerbeen een litteken, van een ongeluk waar haar vader in is gestorven. Ze deed vroeger vaak vrolijke felle kleuren aan maar dat is veranderd toen ze dood ging. Nu draagt ze donkere kleuren. Ze doet wel nog steeds mascara, eye-liner en lipstick aan.
    Karakter: Vroeger hebben mensen haar veel pijn gedaan, ze pestten haar zonder reden, omdat ze niets anders te doen hadden. Ze is nu van plan om het mensen betaald te zetten en doet er alles voor. Het is een gemeen en brutaal meisje geworden. Ze wordt Heel snel boos en omdat ze zo sterk is geworden kan ze je snel al doden. Ze is tot veel toe in staat en is niet bang om dat te tonen. Ze wordt snel boos en is ook snel jaloers.
    Extra: Haar vader is gestorven aan een ongeluk en haar moeder stierf doen ze werd geboren. Lidia was een weeskind. Dat was echt een nachtmerrie voor haar, want het was echt een meisje die vrijheid nodig had en ruimte.




    Zo het is aangepast !

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 8:21 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.