• Versie 2.0


    Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een grote, magische koepel. Aan de buitenkant is het onzichtbaar, van binnen is het net zo onzichtbaar. Je merkt pas dat het er is als je er van binnenuit tegen aan loopt. Van buitenaf kun je het gebied niet zien, het is alsof het niet bestaat en je kijkt gewoon naar het stuk bos wat er achter ligt. Ook kun je niet horen wat er zich tussen de muren bevind tot je door de muur het gebied binnen stapt.

    Na de tragische dood van een klasgenoot gaat een groep leerlingen met hun leraren op kampeertocht om hun gedachten even opzij te zetten.
    Het leek ze fijn om met zijn allen daar te gaan kamperen, er even tussenuit, ergens anders aan kunnen denken.
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Na uren lopen vinden ze een plek.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met de koepel erom heen.
    De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de mythische wezens..
    De wezens waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied...


    Het gebied:
    [center]






    Rollen
    [*Als het je niet lukt je rol binnen twee dagen in te vullen meld dat A.U.B. Dat helpt vergissingen en boze reacties te voorkomen!
    *Edit: Alle oude personages mogen natuurlijk hier weer gebruikt worden :]
    Er staat nu een stop op alle vrouwen! Het worden er een beetje te veel nu >.<

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leraar, boven de twintig, mytisch wezen alle leeftijden, leerling 15 t/m 18.
    Rol:
    als mythisch wezen, wat voor soort, als mens leerling/leraar.
    Uiterlijk met foto:
    Uiterlijke kenmerken als Ogen, Haar kleur, Haar lengte, Haar textuur, Figuur(Slank, Volslank, Mollig, Dik), Lengte, Littekens, Tattoos/Piercings, Kledingstijl, Make-up(voor meisjes), etc.
    Karakter:
    Een paar goede en slechte kanten om te voorkomen dat het Mary/Gary sue's worden, waarom is hij/zij zoals hij/zij is, hoe gedraagt hij/zij zich bij vrienden/vreemden, waar heeft hij/zij moeite mee, etc.
    Extra:
    Hobby’s, Jeugd, Ouders, Hetero/Homo/Lesbi/Bi, Waarom ging hij/zij mee, Allergieën, Angsten, Wensen, Huisdieren, etc.


    Leerlingen
    -Denise Meredith Jones - TheHorcrux 2
    -Victoire Lizzy Barton - Hecuba 2
    -Alicia Smith - StoryWriterx 11
    -Valérie 'Val' Desmarais - XDazzle 9
    -Lilith Sophie Hemsworth- Mudita 9
    -Ceciellia Marianne Grey - Aswium 12

    -Tyler Jay Moreno - Bohen 4
    -Matthew Carter Hastings - Rejects 7
    -Chano Eliano Benvenuto - Daoine 6
    -Axel Castiel Woods - Magnus 6
    -Ash Davon Adams - Magnus 12
    -Jay Matthew Adams - Magnus 12
    -

    Leraren
    -Christian 'Chris' Dylans - Kahuna 7
    -Jessica Smith - MoonEye 8

    Monsters/Mythische wezens
    -Aishlinn Mary Summers- Meermin- TheHorcrux 2
    -Athene Maeve Thomson- Heks- Amarela 1
    -Amalia Oceane Hartlyn- Meermin- Daoine 2
    -Catherina "Cath" Rose Reign- Vampier- Bohen 5
    -Mackenzie Allison Anderson- Weerwolf- MrFluke 6
    -Ocean Hale- Meermin- Promisess 4
    -Lidia Turns - Vampire- ArianatorXx 6

    -Gabriel Elijah Wells- Weerwolf - Mudita 2
    -Damon Salvatore- Vampier - Hecuba 2
    -Noah James Summers- Meerman - Mudita 5
    -Cayton North- Meerman - XDazzle 8
    -Jason Daniel DiLaurentes- Meerman - TheHorcrux 8
    -

    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Minimaal 200 woorden,
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Mudita en ik(TheHorcrux) maken de nieuwe topics aan
    -18+ Toegestaan maar hou het netjes
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Graag eerst reserveren en wachten op antwoord voor je een rol gaat invullen
    -Mythische wezens kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Andermans personage niks aandoen zonder toestemming van de ander
    -Naamverandering graag aangeven



    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 12:12 ]


    Little do you know

    XDazzle schreef:
    Het lijkt me wel leuk om mee te doen, alleen ben ik niet super ervaren met rpg'en op Quizlet... Ik heb het wel een poosje gedaan op een andere site, maar dat ging niet heel lekker, de meeste mensen schreven one-liners enzo. Zou ik mogen mee doen oh heb je echt goede mensen nodig?


    Goed kun je worden ;]
    Van mij mag je mee doen hoor. Het is niet zo'n serieuze rpg waarin iedereen goed moet rpg'en, er zijn wel bij die dat doen maar ik vind het een beetje sneu om anderen buiten te sluiten alleen omdat ze nog niet zo goed zijn. Juist door te Rpg'en met de mensen die het al langer doen leer je heel snel hoe en wat allemaal ^^
    En ik hoop dat er hier geen one-liners geschreven worden want dat vind ik echt vreselijk irritant XD

    [ bericht aangepast op 12 juli 2014 - 11:53 ]


    Little do you know

    Ben ik helemaal mee eens! Tuurlijk, ik schrijf lange stukken, maar RPGen moet je leren door het te doen! (:


    Spinning around, I'm weightless.

    Daar ben ik het ook mee eens :3 we moeten allemaal ergens beginnen ^^.
    Het enige waar je voor mij wel op moet letten is dat je geen regels overtreed (de minimum woorden is niet erg als het wat minder is)
    Ook zijn we altijd paraat om jullie tips te geven en deze moet je zeker niet aanvallend opnemen ;3
    Bv Arianator moet haar foto veranderen van haar rol, aangezien Butera dezelfde Fc heeft. Dat is een reden om wat puntjes op de i te zetten en ruzie te voorkomen ^^ En het belangrijkste is natuurlijk plezier hebben!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik schreef altijd lange stukken, maar dat is ook alweer veranderd. Mijn inspiratie is ver te zoeken. *zucht*

    Ik ben trouwens over een aantal uur op vakantie, maar I dunno of daar WiFi is, haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Naam: Jessica Smith
    Leeftijd: 22
    Rol: Lerares
    Uiterlijk met foto:


    Jessica heeft blond haar, blauwe ogen, mooie volle lippen, een klein neusje, donkere dunne wenkbrauwen en ze heeft een lengte van 1,75. Ze draagt vaak alleen mascara op haar ogen maar soms dan doet ze er ook wel oogschaduw bij en ze heeft altijd een lichte lippenstift op. Ze heeft ook een tattoo van een bloem op haar schouder en ze heeft een navelpiercing.
    Karakter: Jessica is aardig, stoer en vaak niet kapot te krijgen, maar als klas erg druk is dan is ze niet zo aardig meer hoor want ze is erg ongeduldig. Na de dood van iemand uit de klas is ze erg rustig en prikkelbaar geworden. Jessica's ouder zijn omgekomen met een vliegtuig crash Jessica was toen 16 ze wist niet wat haar overkwam ook toen was ze erg rustig en prikkelbaar, na dat ongeluk ging ze met haar broer bij hun oma wonen. Jessica woont nu alleen met haar hondje Coco en haar paard Misty
    Extra: Jessica rookt niet, gebruikt geen alcohol en ook geen drugs. Vroeger rookte ze en zat ze aan de drugs en alcohol maar nu is ze afgekikt.

    [Is ze goed?]


    A horse of course

    Jessica is goed,
    Ik zet haar erbij :]


    Little do you know

    Amarela schreef:
    Ik schreef altijd lange stukken, maar dat is ook alweer veranderd. Mijn inspiratie is ver te zoeken. *zucht*

    Ik ben trouwens over een aantal uur op vakantie, maar I dunno of daar WiFi is, haha.


    Have fun :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik wil dan wel een mannelijk mythisch wezen & een vrouwelijke leerling (:


    "Who are you?" is a question for wich a name is never the answer

    XDazzle schreef:
    Ik wil dan wel een mannelijk mythisch wezen & een vrouwelijke leerling (:


    Is goed, ik zet je er bij :]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2014 - 13:02 ]


    Little do you know

    Misschien is het ook gewoon handig om een stop op de meisjes te zetten ^^. Niet alleen de mytische wezens.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam: Cayton North
    Leeftijd: 19
    Rol: Meerman
    Uiterlijk: Cayton is redelijk gespierd en is wel zo'n 1.86 m lang. Hij is ietsjes breder gebouwd dan de gemiddelde man, maar hij is zeker niet dik of zoiets. Zijn haar is een mix van allerlei soorten bruin, van best wel donkerbruin naar de grens van blond. Cayton's ogen hebben een hele bijzondere kleur, voor het grootste gedeelte zijn ze groen, maar een rand om de iris is goudbruinig.


    Als hij lacht krijgt hij soms kleine kuiltjes in z'n wangen.



    De kleur van zijn staart als meerman is best goed te vergelijken met zijn oogkleur; goud met tourqoise.


    Karakter: Cayton is enorm sportief en kan zich soms nogal een beetje arrogant gedragen, hij deinst dan ook niet terug voor een wedstrijdje zwemmen.Hij vindt het leuk om de mensen te bestuderen, maar hij ziet ze eigenlijk niet meer als amusement, wat tijdelijk vermaak. Cayton houdt van actie en zoekt constant naar prikkels, hij kan sommige mensen daar behoorlijk mee op de stang jagen. Hij kan absoluut niet tegen genegenheid, zoals een verliefd stel dat hand in hand loopt, of een liefhebbende moeder met haar kind. Dit komt met name door zijn ouders. Cayton heeft hierdoor ook geen enkele moeite om iemand de nek om te draaien. Hij heeft wel wat vrienden, maar niet echt mensen waarmee hij mega-hecht is, hij vindt het moeilijk om mensen écht te vertrouwen.
    Extra: Vroeger leefde Cayton ergens anders, namelijk in een meer waar ook zijn ouders, zijn oudere broer Kane en zijn jongere zus Stella wonen. Hij is weggegaan omdat hij het gevoel had dat hij niet voldeed aan de eisen van zijn ouders. Cayton droomde als kleine jongen altijd van avonturen in vreemde oorden, maar zijn ouders vonden dat hij zich meer moest richten op andere zaken, die er écht toe deden. Om die reden vluchtte hij weg van zijn huis. Cayton verwachtte hier, in het gebied met de koepel, wel gelukkig te zijn, maar diep van binnen is hij alleen maar meer verbitterd geraakt. Hij weet namelijk zeker dat zijn perfecte broer en zus wel gewaardeerd worden...


    Ik hoop dat hij goed is ^^


    "Who are you?" is a question for wich a name is never the answer

    Het gaat me niet meer lukken om me rol in te vullen want ik ga ergens heen, ik kan hem morgen misschien wel in vullen.


    We all just wanna be somebody

    Ik heb Amelia wat veranderd. Pagina twee.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    @Butera, zelf vind ik de meisjes niet echt overheersen bij de leerlingen. Het is 5/4, dat vind ik redelijk. Bij de mytische wezens zijn de vrouwen het dubbele van de mannen :']
    Dus opzich vind ik het nog niet echt nodig om er een stop op te zetten, misschien als er nog meer bij komen, maar voor nu valt het mee.

    @StoryWriter, oke, ik zal je rol verlengen tot morgen. Fijn dat je gereageert hebt :]

    Ik denk dat ik mezelf nog een mannelijke meermin geef want ik heb inspiratie voor een Rol c;


    Little do you know



    Naam:
    Jason Daniel DiLaurentes
    Leeftijd:
    19 jaar.
    Rol:
    Meerman
    Uiterlijk met foto:
    Jason heeft donkerbruin, bijna zwart haar dat net niet over zijn oren valt. Hij heeft een getinte huid en goudbruine ogen. Jason is redelijk gespierd, niet overdreven zichtbaar maar hij zorgt wel goed voor zijn lichaam en conditie. Jason is ongeveer 1.80 meter lang en draagt vooral driekwart broeken en simpele shirts. Als meerman heeft hij een blauwe staart wat niet snel opvalt in het water. Verder verandert hij niet in het water.
    Karakter:
    Jason is een beetje een impulsieve jongen. Hij doet dingen al snel zonder na te denken en achteraf weet hij dat hij de volgende keer beter moet nadenken, maar dit doet hij dan niet. Hij is vriendelijk tegen zijn soortgenoten en erg nieuwsgierig naar anderen en het onbekende. Hij heeft het bos nog niet helemaal uitgekamt omdat hij het leuk vind elke keer weer nieuwe plekjes te vinden door gewoon rond te lopen.
    Hij kan nogal prikkelbaar zijn als het gaat om familie. Hij weet veel van zijn familie maar vind het vreselijk om ze te moeten missen. Gelukkig zijn er meer meermensen in het bos en is hij dus niet helemaal alleen, dit is een troost voor hem.
    Jason vind zichzelf best knap en heeft dus een aardige ego. Ook kan hij redelijk arrogant uit de hoek komen bij vreemden of mensen die hij niet mag.
    Extra:
    Jason is pas een jaar in het bos. hij is een keer in een rivier gaan zwemmen en zo kwam hij hier uit. Hij mist zijn familie nog elke dag en voelt zich enorm schuldig omdat zijn vrienden en familie hem vertelden dat hij niet in rivieren moest gaan zwemmen omdat het gevaarlijk is. Echter heeft hij er niet veel van geleerd.



    Lol done >.<

    [ bericht aangepast op 12 juli 2014 - 17:47 ]


    Little do you know