• Versie 2.0


    Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een grote, magische koepel. Aan de buitenkant is het onzichtbaar, van binnen is het net zo onzichtbaar. Je merkt pas dat het er is als je er van binnenuit tegen aan loopt. Van buitenaf kun je het gebied niet zien, het is alsof het niet bestaat en je kijkt gewoon naar het stuk bos wat er achter ligt. Ook kun je niet horen wat er zich tussen de muren bevind tot je door de muur het gebied binnen stapt.

    Na de tragische dood van een klasgenoot gaat een groep leerlingen met hun leraren op kampeertocht om hun gedachten even opzij te zetten.
    Het leek ze fijn om met zijn allen daar te gaan kamperen, er even tussenuit, ergens anders aan kunnen denken.
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Na uren lopen vinden ze een plek.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met de koepel erom heen.
    De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de mythische wezens..
    De wezens waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied...


    Het gebied:
    [center]






    Rollen
    [*Als het je niet lukt je rol binnen twee dagen in te vullen meld dat A.U.B. Dat helpt vergissingen en boze reacties te voorkomen!
    *Edit: Alle oude personages mogen natuurlijk hier weer gebruikt worden :]
    Er staat nu een stop op alle vrouwen! Het worden er een beetje te veel nu >.<

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leraar, boven de twintig, mytisch wezen alle leeftijden, leerling 15 t/m 18.
    Rol:
    als mythisch wezen, wat voor soort, als mens leerling/leraar.
    Uiterlijk met foto:
    Uiterlijke kenmerken als Ogen, Haar kleur, Haar lengte, Haar textuur, Figuur(Slank, Volslank, Mollig, Dik), Lengte, Littekens, Tattoos/Piercings, Kledingstijl, Make-up(voor meisjes), etc.
    Karakter:
    Een paar goede en slechte kanten om te voorkomen dat het Mary/Gary sue's worden, waarom is hij/zij zoals hij/zij is, hoe gedraagt hij/zij zich bij vrienden/vreemden, waar heeft hij/zij moeite mee, etc.
    Extra:
    Hobby’s, Jeugd, Ouders, Hetero/Homo/Lesbi/Bi, Waarom ging hij/zij mee, Allergieën, Angsten, Wensen, Huisdieren, etc.


    Leerlingen
    -Denise Meredith Jones - TheHorcrux 2
    -Victoire Lizzy Barton - Hecuba 2
    -Alicia Smith - StoryWriterx 11
    -Valérie 'Val' Desmarais - XDazzle 9
    -Lilith Sophie Hemsworth- Mudita 9
    -Ceciellia Marianne Grey - Aswium 12

    -Tyler Jay Moreno - Bohen 4
    -Matthew Carter Hastings - Rejects 7
    -Chano Eliano Benvenuto - Daoine 6
    -Axel Castiel Woods - Magnus 6
    -Ash Davon Adams - Magnus 12
    -Jay Matthew Adams - Magnus 12
    -

    Leraren
    -Christian 'Chris' Dylans - Kahuna 7
    -Jessica Smith - MoonEye 8

    Monsters/Mythische wezens
    -Aishlinn Mary Summers- Meermin- TheHorcrux 2
    -Athene Maeve Thomson- Heks- Amarela 1
    -Amalia Oceane Hartlyn- Meermin- Daoine 2
    -Catherina "Cath" Rose Reign- Vampier- Bohen 5
    -Mackenzie Allison Anderson- Weerwolf- MrFluke 6
    -Ocean Hale- Meermin- Promisess 4
    -Lidia Turns - Vampire- ArianatorXx 6

    -Gabriel Elijah Wells- Weerwolf - Mudita 2
    -Damon Salvatore- Vampier - Hecuba 2
    -Noah James Summers- Meerman - Mudita 5
    -Cayton North- Meerman - XDazzle 8
    -Jason Daniel DiLaurentes- Meerman - TheHorcrux 8
    -

    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Minimaal 200 woorden,
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Mudita en ik(TheHorcrux) maken de nieuwe topics aan
    -18+ Toegestaan maar hou het netjes
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Graag eerst reserveren en wachten op antwoord voor je een rol gaat invullen
    -Mythische wezens kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Andermans personage niks aandoen zonder toestemming van de ander
    -Naamverandering graag aangeven



    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 12:12 ]


    Little do you know

    Matthew Carter Hastings

    Bijnaam
    • Matt


    Leeftijd

    Rol
    leerling

    Uiterlijk met foto
    Matthew is een aantrekkelijke jongen. Met zijn uiterlijk lokt hij vaak al vele meiden. Zijn schattige gezicht en zijn gespierde lichaam, beide helpen ze hierbij erg mee. Matthew heeft een erg gespierd lichaam en onder andere ook een sixpack. Dit heeft hij gekregen door het vele trainen en is er dan ook erg trots op. Ook zijn gezicht heeft een goed effect op meisjes. Zijn ogen, snel blozende wangen en lichtroze lippen zijn hier ook een grote oorzaak van. Matthews ogen hebben een mooie bruine kleur die niet erg donker, maar ook niet erg licht is. De kleur zit tussen beide in en is erg mooi. Snel blozende wangen is ook iets wat Matthew bezit. Wanneer hij zich een klein beetje schaamt komt er al een kleine blos op zijn wangen, maar ook wanneer hij iets erg leuk vindt. Vaak vindt hij dit erg irritant, maar wanneer hij merkt dat een meisje dit schattig vindt, zal hij het expres gaan doen. Zijn lichtroze volle lippen is ook iets wat hij al zijn hele leven heeft. Hij geeft zijn uiterlijk niet echt veel verzorging qua spulletjes en zalfjes, maar verzorgt schrammen en littekens natuurlijk wel. Ook verricht hij werk aan zijn bruine korte haar. Iedere dag zet hij zijn haar op dezelfde manier omhoog. Hij durft zich niet anders te vertonen, gewoon omdat dit hem is en wanneer mensen hem anders zien, ze misschien andere dingen over hem zullen denken.

    Karakter
    Matthew is een luidruchtige opvallende jongen. Iedereen op school kent hem, hij is een populaire jongen. Dit komt voor zijn groot deel van zijn uiterlijk. Dit heeft hij natuurlijk wel door en profiteert hiervan door meisjes nog extra te laten zwijmelen. Hij geniet volop van alle vrouwelijke aandacht en zorgt ervoor dat dit zo blijft. Dit is echter één van de kanten van Matthew. Zijn andere kant is zijn stillere, verlegenere kant. Deze zal hij laten zien wanneer hij iets serieus met een meisje krijgt. Hij is altijd in voor one night stands, maar bij echte relaties begint hij toch te twijfelen. Hij wordt er onzeker van en daarom heeft hij niet vaak relaties. Wel zal hij erg beschermend over het meisje zijn en ervoor proberen te zorgen dat haar niets overkomt.

    Extra

    [ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 20:00 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Arianator, kun je je uiterlijk veranderen. Butera heeft namelijk dezelfde persoon en zij was eerder.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ArianatorXx schreef:
    Naam: Lidia Turns
    Leeftijd: ze ziet er jong uit maar is 124
    Rol: Vampier
    Uiterlijk met foto: Lidia is ondanks haar oude jaar een mooi uitziende jonge vrouw. Ze heeft bruine krullende haren tot op haar borsten. Haar ogen zijn bruin, donker bruin. Ze heeft een schattig wipneusje, en een zachte witte huid. Haar ogen twinkelen vaak. Ze is ongeveer 1.72 lang. Ze is best wel slank en is dat altijd geweest . Ze heeft lange benen, met op haar linkerbeen een litteken, van een ongeluk waar haar vader in is gestorven. Ze deed vroeger vaak vrolijke felle kleuren aan maar dat is veranderd toen ze dood ging. Nu draagt ze donkere kleuren. Ze doet wel nog steeds mascara, eye-liner en lipstick aan.
    Karakter: Vroeger hebben mensen haar veel pijn gedaan, ze pestten haar zonder reden, omdat ze niets anders te doen hadden. Ze is nu van plan om het mensen betaald te zetten en doet er alles voor. Het is een gemeen en brutaal meisje geworden. Ze wordt Heel snel boos en omdat ze zo sterk is geworden kan ze je snel al doden. Ze is tot veel toe in staat en is niet bang om dat te tonen. Ze wordt snel boos en is ook snel jaloers.
    Extra: Haar vader is gestorven aan een ongeluk en haar moeder stierf doen ze werd geboren. Lidia was een weeskind. Dat was echt een nachtmerrie voor haar, want het was echt een meisje die vrijheid nodig had en ruimte.


    Never mind ^^. Het is al gezegd.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 19:43 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Promisess schreef:
    (...)

    Ja de meermin :)


    Oke, dan zet ik haar in de rollenstory en in de beginpost.
    Zou je misschien je andere personage weg kunnen halen? :]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 20:38 ]


    Little do you know

    Ik hoop eigenlijk wel dat we voor maandag het speeltopic kunnen openen c;
    Ik heb echt zin om weer te Rpg'en met deze rpg..
    hoop dat het nu langer volhoud dan 4 topics en dat het niet zomaar in één keer weer dood loopt...


    Little do you know

    Ze is bijna af alleen nog wat aan karakter en extra toevoegen


    A horse of course

    TheHorcrux schreef:
    Ik hoop eigenlijk wel dat we voor maandag het speeltopic kunnen openen c;
    Ik heb echt zin om weer te Rpg'en met deze rpg..
    hoop dat het nu langer volhoud dan 4 topics en dat het niet zomaar in één keer weer dood loopt...


    Ik ook :) Maar mijn personage komt echt wel af voor maandag :D


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Het zou fijn zijn als we nog wat mannelijke rollen erbij kregen tho, haha.
    De mannen zijn zwaart in de minderheid, vooral bij de mythische wezens :']


    Little do you know

    We need boys ! Hahah :3 Ik kan niet wachten om al te beginnen ^^

    Hopelijk komen er nog mensen bij :3 -And maybe I'll make another boy :x-


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam: Christian 'Chris' Dylans
    Leeftijd: Drieëntwintig jaar oud.





    Rol: Mens, leraar.
    Uiterlijk met foto: Hij heeft donkere haren en een wat lichtere huid, Christian heeft geen overdreven breed postuur maar heeft wel zeker spieren. Hij jogt veel maar ondanks zijn sportiviteit kleedt hij zich niet altijd zo. Hij heeft zijn dagen waarin hij het liefst in een joggingsbroek loopt en een simpel shirt maar meestal geeft hij veel voor zijn uiterlijk en kun je hem makkelijk ijdel noemen. Zijn ogen hebben een lichte blauw/grijs achtige kleur en hij heeft een licht gestoppeld baardje. Hij heeft aan aangename aftershave geur gemengd met wat rook - zijn stem zit een beetje aan de ruwe kant maar is duidelijk te verstaan.
    Karakter: Christian is een nogal dominant type, hij heeft ook soms lichte arrogante trekjes en is erg down to earth. Hij komt zelfverzekerd over en ook nog misschien een beetje onbezorgd. Maar niets is minder waar; hij is nogal opvliegerig en stresserig als het gaat om verplichtingen die hij of niet kan nakomen of waar hij mee in tijds nood komt. Onder alle druk kan hij toch nog altijd beheerster over komen dan hij werkelijk is wat hij ook wel nodig heeft. Chris is niet persé een betrouwbaar persoon en erg eerlijk is hij zelf niet. Christian is niet iemand die veel over zichzelf vertelt en propt daardoor veel dingen op - wat geen probleem is op zich maar het is nooit fijn. Hij heeft vrij snel irritatie en dat laat hij goed merken omdat hij het vaak niet kan onderdrukken.
    Christian heeft zijn hart op de goede plaats en kan soms wat te lief overkomen; alsof hij het niet meent. Hij heeft een vorm van bindingsangst en haat hem om relaties aan te gaan, bij hem hoeft het dan ook nooit verder te gaan dan een wat oppervlakkige relatie.
    Extra:
    Chris rookt en had op zijn achttiende een gok probleem waar hij uiteindelijk toch van af is gekomen.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 22:40 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    I like Chris, haha
    Ik zet hem erbij ^^

    Zou je de foto's even onder de quote weg kunnen halen? Ik kan ze zo niet in de rollenstory zetten cx

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 22:32 ]


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    I like Chris, haha
    Ik zet hem erbij ^^

    Zou je de foto's even onder de quote weg kunnen halen? Ik kan ze zo niet in de rollenstory zetten cx


    Haha gelukkig C; En ja zal het doen maar mijn internet is heel sloom dus ik ga het proberen :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Okey dankje :]
    Hij staat erbij en ga hem nu in de rollenstory zetten ^^


    Little do you know

    Praattopic :]


    Little do you know

    Het lijkt me wel leuk om mee te doen, alleen ben ik niet super ervaren met rpg'en op Quizlet... Ik heb het wel een poosje gedaan op een andere site, maar dat ging niet heel lekker, de meeste mensen schreven one-liners enzo. Zou ik mogen mee doen oh heb je echt goede mensen nodig?


    "Who are you?" is a question for wich a name is never the answer